לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בייבי סטפס

חוויות ראשוניות
לפני שנה. 14 ביוני 2022 בשעה 12:37

הפגיעות שלך חודרת אליי פנימה.

את כל כך יפה כשאת מרשה לעצמך להיות פגיעה מולי, ההתמסרות שלך, המבט, לפעמים אני רוצה לקחת אותך למראה להראות לך. לזיין אותך מולה שתראי בעצמך את האלילה שאני רואה. אבל אפילו המראה לא זוכה לראות את מה שאני רואה, את היופי שלך מזיעה, מתאמצת, את המבט הפרטי ששמור רק לי.

הייתי רוצה לצייר אותך ככה, כדי שיהיה לי אותך לתמיד, שכל פעם שארגיש את הדגדוג הזה, את העונג הממכר הזה בקצה של הזין, תמיד אדע למי הדגדוג הזה מתגעגע, למי הוא שייך.

את מהפנטת אותי כשאת תחתיי, השפתיים הוורודות שלך נאבקות ומתאמצות. הלשון הרטובה שלך נמתחת החוצה, כמעט מצליחה להגיע עד הקצה . כשאת מתאמצת, מריירת, מביטה אליי מוודאה שטוב לי, לא מוותרת על מה שמגיע לך, על מה שהרווחת ביושר . יפהפייה שלי לא אעיז למנוע ממך אף לא טיפה אחת. 

אבל אני מתאהב בווניל שלך, אחרי הכל כשאנחנו פשוט יחד במיטה. כשאת חופשיה, מחבקת אותי חזק בין רגלייך, מזילה דמעה רק כדי שאטעם את המלוח שלך ואנשק את העיניים שלך. כשאת מנשקת אותי נשיקה וונילית טעימה, מתוקה כל כך. מצמידה את עצמך אליי כל כך חזק, השפתיים שלך דורשת ממני "אהוב אותי עכשיו". אני אני עוצם עיניים כמו ילד קטן מתחבא בחשכה, שלא תראי אותי, שלא תביני כמה אני מפחד.

קטנטונת, ילדה יפהפייה שלי, דווקא בווניל שלך אני מתאהב. 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י