ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים שעוברים עלי

חלום שחלמתי בלילה
לפני 3 חודשים. 18 בינואר 2024 בשעה 5:14

חשבתי כאן על ניסוח איך לשכנע ונילית לנסות פמדום בלי להגיד פמדום

 

התמסרות :

התמסרות היא בין היתר ביטוי לרמה גבוהה של אמון בצד השני, אמון שכולל גם פתיחות ופגיעות , ואני מחפש להביא לידי ביטוי את התכונה הזאת בקשר

 

צניעות: 

אהבה כוללת נתינה ללא תנאי, כלומר, ללא ציפייה לתמורה ובלי לקבל משהו בחזרה, ואני רוצה לתרגל את זה באוראלי, לתת בלי לקבל שחרור, וכך לחזק את ההתמסרות 

 

פגינג

החדירה מבטאת את התפקיד של הלוקח והמקבל, לעומת הנותן והמעניק. השני נותן ומעניק לראשון את גופו ונפשו. אני רוצה לשים את עצמי במקומך כדי להבין מה את מרגישה ולגלות נקודות מבט חדשות על האקט

 

מה אומרים? ישכנע?

שולט שונה בנוף​(שולט) - לא יודע אם ישכנע, אבל קח בחשבון שהיא לא תבין (בעליל) מה אתה רוצה ממנה ותחשוב שאתה סוטה ומוזר.
הייתי מנסה לגשת מכיוון שלא מצפה "לשכנע" אלא יותר מסביר (או מסגביר, איך שבא לך) ומציג את מה שזה עושה לך בתוך קשר, תתמקד בזה ובתחושות ופחות בפן הטכני של אקט כזה או אחר.
מניסיון אישי, וונילים לא תמיד מקבלים את זה יפה אבל אם אתה מגיש את זה נכון ברמת השיח ומצליח לעורר בה סקרנות אתה מעלה את הסיכויים שלך "לשכנע" אותה.
בהצלחה 😁
לפני 3 חודשים
ArchAngel​(שולטת) - זה לא משנה באיזה מילים עוטפים את זה, כמו שאי אפשר לשכנע אותך לוותר על בדס"מ ככה אי אפשר לשכנע ונילית להנות משליטה.
היא יכולה להתנסות בשבילך, ואם יש שם משהו מודחק הוא יכול להשתחרר. אבל לרוב אנשים די סגורים על המיניות שלהם וזה משהו שלא משתנה בכלים הגיוניים כלשהם.
ואז נשאלת השאלה: יעשה לך טוב שהדברים יעשו טכנית?
לא מכירה אותך ולכן לא יודעת עד כמה יצא לך להתנסות בבדס"מ במציאות, אבל יש הבדל בין אקט שעשית כי שכנעו אותך לבין אקט שאתה עושה כי מחרמן אותך. זה יוצר דינמיקות שונות לחלוטין, ובכל הנוגע לשליטה, כששולט/ת עושים רק כי ביקשו מהם, זה לא מרגיש שהם שולטים באמת וזה יכול לתסכל.
סליחה שביאסתי. מתארת לעצמי שאתה תולה בזה תקווה, שאתה מאחל לזה שהיא תבין אותך ותקח חלק בעולמך. אבל אי אפשר לשכנע מישהו למיניות אחרת, רק להציע. אנשים לא הופכים למשהו שהם לא.
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י