לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שליטה מלטפת

אני זאת אני ולא מתיימרת להיות אחרת
כל כך הרבה גוונים לשליטה ואני מחפשת את הצבעים המיוחדים. לא בדיוק כחול אולי בעצם בין כחול לסגול וגם קצת ורוד?
וכאן מתחיל המסע שלי לגילוי עצמי ?
לפני שנה. 2 ביוני 2022 בשעה 11:36

המלכה חרמנית והיא בוררת ובוררת ועם יד ימין נשארת.

בינתיים נכנס יחד למוחי המלא בזימה עליך

מסכמים מראש שאתה לא מדבר אלא אם פניתי אליך ואתה כמובן לא גומר בלי אישור (יש כאן סתירה והיא מכוונת) . נכנסת לחדר מחייכת ומרוצה, איך שהדלת נסגרת פוקדת עליך: "רד לרצפה". יש לי קול רך ונעים כמעט ילדותי וזה יכול לבלבל מצד אחד ולהרגיע מצד שני.

אני פורסת סדין בפינת החדר ומסמנת לך עם היד לשבת כמו כלבלב קטן "תתפשט לחלוטין". אני מלטפת את ראשך וכאשר אתה מרים אותו להביט בי, אני מזהירה אותך במבט ואתה מיד משפיל ראש. 

בינתיים אתה קשוב לרעשי החדר. הדלקת נרות והחשכת החדר, צלילי מוזיקה נעימה ברקע. אני חשה את ההתרגשות שלך וחוסר הנוחות על הרצפה. כיף לי לראות אותך שם. כל כך גברי וכל כך נמוך ומתמסר. זה ממש מרגש אותי 😊 . מוציאה קולר ורצועה מתכופפת לעברך וקושרת. בוחנת את הגוף היפה שלך ומתכננת מה אעשה בך קודם. אני אוהבת הכל לאט כמו סרט בהילוך איטי. לוקחת את הזמן בעוד אתה נלהב וחסר סבלנות, מחכה ברגעים רק להרגיש את המגע שלי. כבר ראיתי הכל בך אבל כעת אוכל גם לגעת. כן, גם אני מחכה לרגע הזה כמוך. 

לוקחת את הרצועה ומושכת אותך אליי. אני מתיישבת על קצה המיטה ואתה לרגליי. 

פותחת בקבוק יין אדום שאני אוהבת ומוזגת לעצמי, "אתה רוצה לשתות?" אתה מהנהן עם הראש. אני לוקחת לגימה מטה את ראשך לאחור פותחת את פיך עם אצבעותיי ברכות ומרוקנת את הנוזל לתוך הפה שלך לאט. אתה בולע ואומר תודה. "ששש לא מדברים" אני משתיקה אותך. אני עולה על המיטה ונשענת בנוחות מתבוננת בך. פשוט יושב שם מחכה. אני מגישה לך את כפות רגליי "תלקק". אתה מסתער ואני בתגובה מושכת אותן בחזרה. "כאן אתה תלמד להיות רגוע וממושמע, תלקק לאט ותקדיש זמן לכל רגל ולכל אצבע. אני צריכה להרגיש מציצה של האצבע בפה וממש לשחק עם הלשון סביב כל אצבע". אין מילים לתאר כמה זה נעים החמימות בפה שלך, השפתיים היפות שלך שעוטפות אותן. אני כה רגועה וכמעט נרדמת ונזכרת שאתה כאן. 

בבת אחת מובילה אותך לשכב על המיטה ושמה לך כיסוי עיניים. הכל חשוך אתה שומע אותי מסירה את בגדיי. הנחיה אחת" אתה לא נוגע בי". עוברת ונוגעת בגוף שלך אתה מרגיש בהתחלה שאני מעסה את הרכות שלך, מוחצת את הפטמות שלך, מערסלת את האשכים, משחקת ובודקת את הז שכבר זקוף כעת. אתה מרגיש שאני מתיישבת מעליך הישבן שלי על החזה שלך אני מתרוממת ואתה כבר מריח את הכוס שלי. "תוציא לשון חזקקק" אתה מוציא ואני מחדירה אותה עמוק לכוס הרטוב שלי. עולה ויורדת ומזיינת לך את הפנים. אוחזת בשיער ראשך ומצמידה אותך עמוק יותר. מתענגת בתנועות אגן מלאות ועוצרת לנשום. "תתחיל לעבוד" אלה מלקק מוצץ ושואב. "עצור". 

אני יורדת מעליך ואין לך מושג מדוע. שוב חוזרת כעת אני הפוכה בתנוחת 69. מצמידה את הישבן לפנים שלך. "תפתח את הישבן שלי ותכניס את הלשון לאט ועמוק" 

כל קצות העצבים בפי הטבעת נרגעים עם הליקוק העדין שלך בסיבובים, ואז קצה הלשון חודרת בעדינות. אני עוצמת עיניים כדי להתרכז בך. איך אתה מתאמץ האם אתה אוהב את זה.. ישר אני מרגישה הכל. אתה מרגיש רטט וזהו חברי רוקט פוקט שמוצמד לדגדגן. הלשון שלך בישבן והרטט בדגדגן מטריפים אותי. אני מתנשמת ומרגישה שאני קרובה לגמור ועוצרת וכך שוב אוהבת להיות בפסגה של הרגש הרבה זמן. ברגע שאני מרגישה שאין לי רצון או יכולת לעצור אני מתיישבת על השפתיים שלך וגומרת. רואה את האיבר היפה שלך עדיין זקוף חזק. תופסת אותו ובולעת אותו עמוק מלקקת ומוצצת. אתה רוצה לגמור אבל אסור לך לדבר. אני יודעת וזה עוד יותר מדליק אותי. עד שאינך מסוגל עוד "מלכה שלי אני יכול בבקשה לגמור?" אני מורידה לך את כיסוי העיניים. 

מורה לך לרדת לרצפה ולאונן מולי. אוחח הפנים שלך כשאתה גומר פרייסלס. 

אבל.. דיברת. וכעת צריך להיענש.... 🙂

 

חמישי שמח!!! תעשו הרבה כיף כי החיים קצרים ומה נשאר לנו בעצם ❤️

*איך חוזרים לעבוד עכשיו?? 

ההנאה שבשליטה רכהההההה💗

 

בכחוסס​(שולט) - וואו
לפני שנה
נשלט חרדי - זה לא יאומן מה שקרה לי עכשיו כשקראתי את זה...
הלוואי ויתגשם פעם
את הכי מדהימה שיש.
לפני שנה
sub_t​(נשלט) - איזה מפגש מרגש ..
לפני שנה
feetForLife​(נשלט) - נשמע מדהים :)
לפני שנה
mmoottyy​(נשלט) - וואוו מדהים ...הייתי עם הלשון בחוץ גם על הדגדגן וגם עמוק בחור של התחת....
לפני שנה
TheArenaMan - איזה יופי!
לפני שנה
servus​(נשלט) - כהרגלך כתבת מקסים!!!
לפני שנה
קברניט​(מתחלף) - הרגת אותי
לפני שנה
קנקן​(אחר) - איך את חוזרת? איך אני חוזר?! (:
לפני שנה
ed - את כותבת נהדר.. פשוט מושלםםםם 💖👑
לפני שנה
GIJOE​(נשלט) - כתיבה מושלמת...מתנשף בכבדות מהכתיבה המדהימה הזו
לפני שנה
העבד הצייתן שלךך - וואו מה שעשית לי ואני מאמין ולכול מי שקרה את זה הזין לא מפסיק להיזדקף את כותבת מושלם ואיך הייתי רוצה להיות הכלבלב הזה וללקק אותך
לפני שנה
העבד הצייתן שלךך - הייתי שמח אם תאשרי לי ליגמור המלכה הזין שלי עומד
לפני שנה
tibia - כתיבה מושלמת, כהרגלך.
לפני שנה
יא לי - 😇😇😇😇 שלמות🥰🥰 כל מילה אחרת מיותרת
לפני שנה
BANE​(שולט){ V E N O M} - גם סדיסטים קוראים את הבלוגים שלך .
ואמרתי לך כבר שאת
מ-ח-ש-מ-ל-ת!!
שבת שלום וחג שמח נסיכה.
לפני שנה
shirazbar​(שולטת) - אווואה שלא תתרכך בסוף
Bad reputation 😉
לפני שנה
BANE​(שולט){ V E N O M} - קשה לרכך אחד כמוני .
ניסו ולא הצליחו.
יש רק אחת שאולי תצליח 😈
לפני שנה
תובנות​(מתחלף) - כתבת כלכך יפה!
איזה כיף שיש אותך 🤍
לפני שנה
מלקק ובועל - אני כבר חצי יום בבלוג שלך ולא מצליח לחזור לעבודדדד
לפני שנה
shirazbar​(שולטת) - לא אחראית על ירידה בשכר 😉
לפני שנה
aftercake​(נשלט) - מושלם
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - הכתיבה שלך כלכך עדינה ומרגשת (אני אחזור על זה, גם מיליון פעמים, כי זהתמיד חשוב להזכיר לך) וכך גם השליטה שלך.
לפני 7 חודשים
חתוליק​(נשלט) - חמישי שמח שמח!
לפני 3 שבועות

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י