שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

RESTART

Zero fox given
לפני שנה. 5 באוגוסט 2022 בשעה 13:16

קצת סדר בתא הטייס זה עיניין נחוץ.

נסיכה משאירה אותו תמיד במצב רע, עם הגאים דביקים או שומניים מממתקים ותמיד נשפך משהו על איזשהו בד ונשאר כתם. (לפעמים המטומטמת סתם עושה ביד ומשפריצה על הכל)

 

אני מתעסקת במוסיקה היום. משחקת עם קאבר לשיר בשביל לרוקן את המוח.

הכאבים מתחילים לרדת. הגל הבא בטח יהיה בערב. בינתיים אני נושמת לרוחב במקום לעומק. בעומק הקרביים מתפתלים לי, עולם של כאב.

בלילה בחלום הקרנתי על מסך ענק בכיכר לא קיימת בארץ אירופאית מומצאת רגעים מהלילה שלפניו. ואני והגדייה ישבנו על ברכנו בחיוכים מרוצים והתגאינו בדמויותנו על המסך. משרתות באהבה. סוגדות בהערצה. וגם מתערבבות לכדי אחת. לכימרה נפלאה בעלת שישה חורים. מעין חיה מיוחדת ומופלאה ופראית וקסומה. חיה שיצר אדוננו.

 

אני מנגנת עם קצות האצבעות ועורכת עם הידיים והאוזניים. אבל כל כולי בתוך תא הטייס. על ארבע עם כפפות גומי עבות ומברשת קשה, מקרצפת את שאריות נוכחותה. בינתיים היא דופקת על הדלת הנעולה מבפנים בבכי ותחנונים. היא לא רצתה להרע. היא רק רצתה לשמור עליי. ואולי קצת לשחק. אבל זה לא היה הסיכום. היא לא לוקחת את השליטה. היא מחכה לקבל. כמו בבדסמ כך גם בדינמיקה שלי בהרמון הפרטי בראשי. 

אלילה ואני מסתדרות יפה. אני נותנת לה את המפתחות לעיתים קרובות. היא מונעת מטובתה האישית, גם כשהיא מספקת עזרה זה לעולם לא יבוא על חשבונה. לי יש נטייה למחוק את טובתי למען האחר והיא מונעת ממני הרבה פעמים ליפול למקום הזה של לתת לאחרים לנצל את טוב ליבי עד תם.

 

אלף אלפי הבדלות, כשאני מתמסרת -נכנעת לצורך העיניין, הופכת לרכוש של אדוני, זו בחירה מושכלת להיות מנוצלת היכן שזה בהסכמה ועם גבולות. יש מה שיעצור את הסיטואציה בכל רגע נתון. דווקא המקום החשוך, האפל, ה'טאבו', דווקא זה הוא המקום הבריא והנכון בעבורי להרפות. מישהו אחר מקבל בעבורי את ההחלטות ואני יכולה לנוח. לא לחשוב על כלום. ובו בזמן לא לתת לאף אחת מהן שליטה.

 

אדוני, תודה על המקום הבטוח הזה.

ותודה שאתה לוקח ממני (גם אם בשלט רחוק) את תא הטייס.

 

============

 

הערב צריכה לשחק את תפקיד חיי.

ולהתפלל שלא יסתכלו לי בעיניים.

כמה טריגרים במקום אחד🤦‍♀️

הלוואי והייתי יכולה לדבר איתך משם. 

היית מדבר אליי בטון הזה שלך שמשתיק לי את המח וגורם לי לעשות הכל מרצוני החופשי.

אולי אתכתב איתך תוך כדי אם תהיה זמין.. או שלא אלך בכלל. אני כבר אראה.

 

ובינתיים? אני מנקה את תא הטייס במרץ.

ס'ראבאק נסיכה, תשטפי ידיים בין חטיף למקלדת לכוס🤬


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י