לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

העולם כבר לא פשוט

"בחלל הפנוי נאבק בעצמי ,
מערבולת החושים שוטפת אותי
וכשלווין של אהבה משדר מרחוק
אני קולט אותו גם בבכי גם בצחוק
קסם לא יבוא לעומדים מהצד
לא יפול מן השמיים ברגע אחד "

תודה לכל מי שבחרו לבקר פה.
מוזמנים להשאיר תגובה ולא להסתפק בחיבוב בלבד.
הבלוג נכתב בזמן אמת בחיי ומלווה אותי מ2005.
ככה שהשינוי שחל בבלוג לאורך הזמן גם חל בכתיבה שלי, ראו הזוהרתם.
הכתיבה שלי מבוססת על הירהורי ליבי, מחשבותיי והחוויות שליוו אותי בשנים
אני לא כותב עבור קוראיי או עוקביי. אני כותב עבורי בלבד.
המילים , הרגשות והתהיות שאני מעלה פה שייכות לתוך מסלול חיי .
אין פה פוסטים מחוקים.
יש פה הרבה רגש ומעט תיאורים של איברים.
תמונות מועטות ואפילו לא איבר מין אחד

כאיש של המילה הכתובה, אני משתדל לשמור על כבודו של הטקסט
רק לעיתים מתעקש להוסיף שיר טוב, כי מוזיקה זה החיים.

קריאה נעימה!
לפני שנה. יום שישי, 13 ביוני 2025 בשעה 0:41

אני יודע שקמתי לבוקר שלא תואם את ההרגשה שלי

ולזה אני אומר fuck it!!

 

אתמול הייתי אורי

פשוט

ישיר

לא מתנצל על מי שאני

מוביל למקומות החשובים

הקשים

הנעימים

המענגים 

המייסרים

אתמול קרה משהו שנעלם בי תקופה

עשיתי בדיוק מה שהרגיש לי נכון

העליתי גם את הבעיות

לא פחדתי מהאמת שלי.

 

הכוכבים נעמדו בשורה ישרה עבורי.

 

וחוויתי עונג.. בין האוזניים וגם להנאה שלי הייתה משמעות לצד השני.

 

משהו שלראשונה בחיי הבנתי כמה דחיתי וכמה לא יצא לי לבטא. 

כן, פעם ראשונה.

 

אמון, המילה הכי מחרמנת במילון שלי.

בלעדיה אי אפשר באמת להתקיים.

להיות בהווה 

בסיטואציה

להגיע לגבהים רק במבט, 

תנועה קלה של הקרסול,

לדעת הכל ולהיות קשוב.

את הצעצוע החמוד שלי

רטובה

מיוסרת

נתונה לחלוטין, מבחינתך, לכל הוויתי. 

 

תודה

רחוק מלקחת את הנתינה שלך , כמשהו מובן.

להתענג על הריחות , המרקמים והזיכרון של מה שקרה.

 

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י