לפני שנה. יום שישי, 13 ביוני 2025 בשעה 0:41
אני יודע שקמתי לבוקר שלא תואם את ההרגשה שלי
ולזה אני אומר fuck it!!
אתמול הייתי אורי
פשוט
ישיר
לא מתנצל על מי שאני
מוביל למקומות החשובים
הקשים
הנעימים
המענגים
המייסרים
אתמול קרה משהו שנעלם בי תקופה
עשיתי בדיוק מה שהרגיש לי נכון
העליתי גם את הבעיות
לא פחדתי מהאמת שלי.
הכוכבים נעמדו בשורה ישרה עבורי.
וחוויתי עונג.. בין האוזניים וגם להנאה שלי הייתה משמעות לצד השני.
משהו שלראשונה בחיי הבנתי כמה דחיתי וכמה לא יצא לי לבטא.
כן, פעם ראשונה.
אמון, המילה הכי מחרמנת במילון שלי.
בלעדיה אי אפשר באמת להתקיים.
להיות בהווה
בסיטואציה
להגיע לגבהים רק במבט,
תנועה קלה של הקרסול,
לדעת הכל ולהיות קשוב.
את הצעצוע החמוד שלי
רטובה
מיוסרת
נתונה לחלוטין, מבחינתך, לכל הוויתי.
תודה
רחוק מלקחת את הנתינה שלך , כמשהו מובן.
להתענג על הריחות , המרקמים והזיכרון של מה שקרה.

