לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

העולם כבר לא פשוט

"בחלל הפנוי נאבק בעצמי ,
מערבולת החושים שוטפת אותי
וכשלווין של אהבה משדר מרחוק
אני קולט אותו גם בבכי גם בצחוק
קסם לא יבוא לעומדים מהצד
לא יפול מן השמיים ברגע אחד "

תודה לכל מי שבחרו לבקר פה.
מוזמנים להשאיר תגובה ולא להסתפק בחיבוב בלבד.
הבלוג נכתב בזמן אמת בחיי ומלווה אותי מ2005.
ככה שהשינוי שחל בבלוג לאורך הזמן גם חל בכתיבה שלי, ראו הזוהרתם.
הכתיבה שלי מבוססת על הירהורי ליבי, מחשבותיי והחוויות שליוו אותי בשנים
אני לא כותב עבור קוראיי או עוקביי. אני כותב עבורי בלבד.
המילים , הרגשות והתהיות שאני מעלה פה שייכות לתוך מסלול חיי .
אין פה פוסטים מחוקים.
יש פה הרבה רגש ומעט תיאורים של איברים.
תמונות מועטות ואפילו לא איבר מין אחד

כאיש של המילה הכתובה, אני משתדל לשמור על כבודו של הטקסט
רק לעיתים מתעקש להוסיף שיר טוב, כי מוזיקה זה החיים.

קריאה נעימה!
לפני כחצי שנה. יום רביעי, 24 בספטמבר 2025 בשעה 4:02

להיאבק על עצמי מול אדם עוצמתי

שדעתו וידיעותיו לא פחות משלי.

שאת עצתו אקבל בשמחה

כי הוא לא שני לי הוא באותה רמה

 

אני מתפוגג למיליון רגעים

בהם פקפקתי

ידעתי 

שיערתי 

חששתי

רגעי ההבנה היו חמקמקים

הם הגיעו בשלבים

לא שלב ראשון וגם לא רביעי,

אלא בנקודות הבנה

הבלחה של שנייה

כדור של אור שגדל בתוכי

שמאיר מתוכי 

אל גופי ואל סביבתי

אור שאין בו צל 

אינו משאיר חושך 

נקודה 

 

כמגן ושומר

מתכנן ומוציא לפועל הגעתי 

אך מה שקרה הוא חילוף בין חומרים שעוברים שפע של אירועים

הדואליות שלהם בחלל אחד

יצרה , עבורי שיח נוכח, מחייב.

שאינו מתפשר

הוחלפו מהלומות כשרות

וגם שפע של דמעות 

הטישו קופל

העיניים התנקו

לרגע אחד לא היה רעב של הגוף 

כי אם צורך לפרק וללוש 

להוציא מקרבך 

את הכאב

את האובדן

את הכעס

את הטינה

את העלבון

את ההבנה

שמה שהיה , לא יהיה

שמה שקרה , תוצאותיו קשות

שמה שחשוב זה לא לבלום את התחושות 

לא להתעלם .

 

תורה של הנפש למרוד

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י