אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

tag

פירורים

בואו נסכם על חוקי העברית.
גוף ראשון- זו אני. גוף שלישי- זו לא אני.
אם זה סיפור אז זה רק סיפור, זה לא קשור אליי אני רק מנצלת את הבמה כדי לפרסם.
והציורים לא שלי אני רק מעלה מה שאהבתי ומוסיף לפוסט
לפני שלושה חודשים. יום רביעי, 18 במרץ 2026 בשעה 2:03

כשאתם מדברים על גבולות והוא שואל אם את מכירה את שיטת הרמזור

- אבל את סוויפטית🤷🏼‍♀️

 

 

( I ask the traffic lights if it'll be all right

They say, "I don't know )

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י