בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תשוקות סודיות מחדרי לבי

*הסיפורים בבלוג זה לא התרחשו באמת (עדיין), אלא משקפים את תשוקותיי הכמוסות ואת מה שאני מחפש בזוגיות הפוטנציאלית עם השולט הגברי והרומנטי שלי. פניות רלוונטיות יתקבלו בברכה :)
לפני 3 חודשים. 12 בינואר 2024 בשעה 9:23

הנה הסתיים לו עוד דייט. עוד דייט שבו הרגשתי שפגשתי גבר מקסים ומעניין שאשמח להמשיך ולהכיר לעומק בפגישות נוספות. שהשתדלתי לשים את הלב על השולחן, לשתף ולהיות קשוב לך. לחייך אליך.

למרות הניסיון המועט, חוכמת החיים וההשתקפות העצמית הכנה מאפשרות לי לא לפתח ציפיות ולהבין שיכול להיות שאתה לא רואה עין בעין את מה שאני רואה ומרגיש.

והנה, אני שולח לך לאחר מכן הודעה על כמה שנהנתי והיית מהמם, על שאשמח לפגוש אותך שוב. אבל כדי למנוע ממך מבוכה, גם מוסיף לסיום שאם אתה פחות בעניין, זה בסדר גמור ורק אשמח לדעת (ומוסיף גם אימוג'י של לב).

והתגובה? לא ממש מאחרת לבוא. אתה רושם לי שנהנית, אבל אין לך עניין רומנטי איתי. אבל מיד "מרכך" את המכה באמירה שתשמח להיפגש שוב באופן אפלטוני. 

אני לא מאשים אותך. ברור שלא עשית כל רע ואני מעריך מאוד את הכנות שלך, את זה שיכולת כמו אחרים להתעלם בברוטאליות ואף לחסום, אבל לא עשית את זה.

ואני רק שואל את השאלה שעוד רבים שותפים לה ושואלים את עצמם אחרי כל מפגש כזה שלעיתים מרגיש ככשלון אישי - עד מתי אמשיך להיות ילד של אף אחד? עזוב לעצמי?

מקווה שאמצא אותך בהקדם יקירי. אותך, גברי דומיננטי מדהים שיודע להביע חום ואהבה, באמצעות מגע הידיים, בחיוך, במבט, בסקס, בשיחות, ובעיקר באמצעות הלב הרחב שלך. שרק מלהסתכל עליי, תבין אותי. תקבל אותי כמו שאני. שתמתח את גבולותיי, תיתן לי מעט ותקבל ממני כ"כ הרבה יותר בתמורה. גם אני אקבל את הפגמים והשדים שלך שעושים אותך לשלם שאתה.

בינתיים, אקח אוויר לנשימה כצידה לדרך, אאסוף את עצמי ואמשיך במסע. כי אתה, ילד של אף אחד, מחכה להיות שלי ואני שלך.

 

 

 

לפני שנה. 3 בפברואר 2023 בשעה 3:16

אני נחשף כאן באתר ללא מעט שולטים סטרייטים (חלקם נשואים) ומקסימים שמספרים על כמה שהם אוהבים אהבה עזה את הנשלטת שלהם, לא מפסיקים לחשוב עליה ולהשתוקק אליה.

אני ממש שמח בשבילם שהשיגו את שאהבה נפשם, ומשתוקק לכך כ"כ בעצמי: למצוא פה את השולט שלי, שיהיה גברי עם ראש פתוח ולב פתוח עוד יותר, שעם הניסיון שלו ילמד אותי כיצד להיות נשלט טוב שמרצה ומספק אותו, שנתפתח יחד כזוג, שנמצא את המקום הזה להרגיש תמיד בנוח, לדבר על הכל ולהגשים יחד כל פנטזיה שנהיה מעוניינים בה. שפשוט נהיה טובים יחד לא פחות ממה שאנו טובים לחוד, נדע אושר ורק נאהב ❤️

אני מאחל את זה מכל הלב גם לכל מי שמחפש חיפושים דומים באתר 🙏

 

לפני שנה. 1 בפברואר 2023 בשעה 17:12

"רד על הברכיים מאמי", אתה מצווה בחום ומניח את ידייך בכבדות על כתפיי, מוביל אותי למקום הרצוי מבחינתך.

אני עושה כדבריך, כשאני עירום ולבי הולם ולא מאמין להולך לקרות.

"אמרת שיש משהו שמאוד מעניין אותך לגביי. מה זה היה בדיוק?", אתה שואל בקול צוחק.

"הט-טעם שלך", אני לוחש ומיד מסיט את מבטי מטה.

אתה מרים את סנטרי באצבע המורה, ומביט מי מלמעלה. "אין לך במה להתבייש מותק. אתה בסה"כ גבר עם רצונות. ומיד תגלה את התשובה. אל תשכח שאני פה איתך ויש לך את מילת הביטחון שלך."

"אתה סומך עליי?", אתה שואל בחידתיות.

"כן", אני עונה לך חלושות, מלא בספק.

אתה מקיף אותי ומגיע אל מאחורי גבי. "בסדר", אתה אומר בשמחה מאופקת. אני שומע קרקוש מתכות ומבין באיחור שכבלת את ידיי מאחור.

"אין דבר המשתווה לחופש בלהיות כלוא", אתה אומר בטון מסוקס ובוטח.

אני בולע רוק וממשיך להקשיב לך, מצפה לבאות.

"אתה סומך עליי?", אתה שואל בשנית.

"כן, אני... סומך", אני עונה בקול צרוד, מעט מעורער.

"יופי" אתה עונה, מוציא כיסוי עיניים ומלביש אותו לעיניי.

"אתה עדיין סומך עליי?", אתה שואל בשלישית, בקול רווי תשוקה.

"כן אדוני", הפעם אני עונה לך בביטחון.

"נהדר, עבד מתוק שלי" אתה אומר בגבריות מלאת חום.

אתה קושר לפי רצועה עם סד המפשק את שפתיי.

אני שומע אותך צוחק חרישית בסיפוק.

הרוק ניגר ממני כמעיין המתגבר.

"ועכשיו, בוא תגלה את הטעם שלי, טעמו של גבר אמיתי".

אני שומע אותך פותח את כפתוריי הג'ינס לאט, כדי לגרות אותי עוד יותר.

אתה מצמיד את ראשי אל מוטך הזקור ועוזר לי לפמפם אותו בקצב גובר. אני נשנק, אתה מאפשר לי הפסקות קצרות, אבל לא מוותר. אתה יודע שאעמוד במשימה בהצלחה. הגניחות שלך מציידות אותי בכח רצון להביא אותך לשיא.

לאחר זמן שנדמה לי כמו נצח, אני שומע אותך מתחיל להתנשף עמוק יותר ויותר, מדרבן אותי: "כן עבד, מהר יותר. עמוק יותר בייב", תוך כדי כך שאתה סוטר לי בשתי הלחיים. אז אני מרגיש את חלב הגברים החם שלך שניתז עמוק לגרוני. אתה לוקח עוד כמה שניות, מתאושש, כשאני עדיין צמוד למפשעתך ומעכל, מבלי שאתה עוזב אותי. אתה מלטף לי את הראש בחיבה ופורע מעט את שערי. "ילד טוב, עבודה טובה. אתה בדרך להיות גבר", אתה אומר בעייפות.

בזמן שאתה משחרר את הרצועה מסביב לפי ואת כיסוי העיניים, ומסתכל מרוצה על האיבר שלי שצפוי להישבר מרוב זקיפות, אתה שואל בעניין: "אהבת את זה. איך הטעם? המרקם?".

"חזק, סמיך, מרוכז..." אני עונה ולא מוצא את המונח הקולע.

"גברי", אתה פוסק מיד בנחרצות, תוך שאתה צופה בי מלמעלה בעיניים חודרות.

"כן, גברי" אני עונה, ומבין שמצאת את המונח המדויק שהיה חסר לי, כמו חתיכה אחרונה בפאזל.

אתה ממשיך להסתכל עליי עמוקות, ואז אתה משיב: "מעכשיו אתה מוצץ זין באופן רשמי. מוצץ הזין האישי שלי. ועכשיו... הגיע תורך. בוא נגלה מה הטעם שלך, לא לפני שנגלח אותך שם קודם. ואחרי שאסיים איתך, אשאיר אותך לבד וכבול עוד כמה דקות, להתבשל כאן על כל מה שקרה".

אתה נהנה להסתכל עליי, כשאני מבולבל וכלא מאמין. העיניים שלך בורקות כשאתה רואה את הרוק שעוד נוזל מפי ומתמזג בשלמות עם נוזל הסיכה הטבעי שגופי ממשיך לייצר באיברי הזקור והפועם עד אין קץ.

 

 

 

 

 

לפני שנה. 1 בפברואר 2023 בשעה 14:57

(של הלב).

שולט אהוב שלי,

הגיע הזמן להודות: כבר חודשים שאני מחפש אותך כאן. הולך בכל שעל, תר אחר כל פינה, הופך כל אבן. אך לריק. 

כבר מספר פעמים שראיתי אותך באור שבקצה המנהרה, קורא לי אליך. אבל כשהגעתי - פאטה מורגנה. הייתי כחולם.

כיהודי טוב, עוד לא אבדה תקוותי. עוד אמצא אותך אהובי.

אגיע אל לבך החומל על חוסר ניסיוני ועל גופי הלא מושלם, אל ליטופך המרפא את שריטות לבי, ואל מוחך המבריק שמצית בי את אש התשוקה.

אחדים רואים בי חיוך וצחוק, ובשביל רבים אני שקוף כמים אך לא חיוני. אבל אתה תמיד יודע להביט בי עמוק ולהרגיש את המתחולל בלבי, בין אם מדובר בכאב או באושר צרוף.

אתה זה שמבין אותי יותר משאני מבין את עצמי, ותראה לי את הדרך אל הפסגה הנשגבת, אל הספייס הענוג.

וכשתיקח אותי לשם, אדע - אני שלך, ועל כל מה שעשית למעני - ארצה להשיב לך, לרצות אותך עד מעל ומעבר.

מקווה למצוא אותך בתוך מפלט החופש שולט אהוב, כאן בכלוב.