בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני חודש. יום שני, 11 במאי 2026 בשעה 11:31

ימים דחוסים

נחתי הרבה בבוקר וגם שלחתי קורות חיים למלא מקומות. פגשתי את הקוסם בצהריים, ישבנו שעתיים ואני אתחיל איתו קורס של חמישה ימים ואם אני אוהב אמשיך עד ל28 יום. שלחתי לבת זוג הרבה הודעות על הפגישה איתו וזה הכניס אותה לחרדה. דיברנו עכשיו בטלפון והיא אמרה שהיא פוחדת עלי, שאני אשתגע. הייתה לנו שיחה טובה. לפני שדיברנו בטלפון עשיתי מדיטציה והרגשתי בשלב מסוים שאני עולה למעלה מדי ולא מצליחה להתקעקע, ושזה לא עושה לי טוב. לקחתי בימים שני קריסטלים של הגנה וקרקוע שקניתי ביום שעזבתי את דרמקוט, זה עזר קצת אבל לא לגמרי, אז הפסקתי את המדיטציה. ימים דחוסים באנרגיות. אני כבר כמה זמן עם הטורמלין השחורה ביד וזה עושה לי טוב, באמת מחזיר אותי לקרקע. פתאום עלה לי עצב וגעגוע לסמיקשה. אני חושבת עליה כל פעם שאני עושה מדיטציה. הסתכלתי בצ'אט הקצר שהיה לנו יחד, צפיתי בסרטון שהיא שלחה לי, המקום היחיד שיש לי את הקול שלה. היא צילמה לי את המקום שהיא ישנה בו, איזה מנזר שנראה מהמם, ובסרטון היא מתארת לי מה זה כל דבר. אני מאוהבת בקול שלה. בכללי היא גרמה לי להתאהב בניגון שיש להודים בדיבור שלהם באנגלית. פתאום קלטתי שאין לי הרבה מזכרות ממנה, תמונות, סרטונים, הקלטות, אין לי הרבה פיסות ממנה, והזיכרונות שיש לי בראש ממנה הולכים ודוהים. זה עשה אותי עצובה. הלוואי שיכולתי לדבר איתה אבל אני לא. אני מבינה יותר ויותר כמה הקיום שלה מכאיב לבת הזוג שלי. כל אזכור שלה כואב לה. ואני לא רוצה להכאיב לה. באמת יש לי רגשות לסמיקשה ורצונות אליה, אבל אני רוצה שהקשר עם בת הזוג ושהרגשות שלה יהיו מוגנים. זה ידעך עם הזמן, הרגשות שלי, ונעבוד על הקשר ונהיה במקום שיכול לפתוח יום אחד. בינתיים אחזיק את הזיכרונות המתוקים הדוהים לסמיקשה, ואת העצב, והגעגוע.

 

אני מבינה למה בת הזוג שלי פוחדת שאשתגע. אף פעם לא סמכתי על אף אחד כמו שאני סומכת עליה, לא שיתפתי ככה אף אחד כמו שאני משתפת אותה. כל החיים היו לי חוויות רוחניות שהפחידו אותי ותמיד רציתי מישהו שידריך אותי. אני לא יודעת אם זה מה שיהיה עכשיו, אבל אם כן, זה יהיה ממש נחמד....

לפני חודש. יום שני, 11 במאי 2026 בשעה 3:39

לפני חודש. יום ראשון, 10 במאי 2026 בשעה 22:30

בדיוק בימים האחרונים התבאסתי שאין לי זהב כי רציתי לשתף פה תמונות מהמקום המדהים שאני נמצאת בו, ועכשיו נכנסתי לכלוב וקיבלתי מתנה זהב לשבוע. נכנסתי לפה כדי לכתוב שאני הולכת לפגוש הילר היום בצהריים, כחלק מהמסע ריפוי שלי, אני מחפשת מורה. הוא היה במערכת יחסים עם חברה מהויפסנה, היא קוראת לו the magician. התחלתי אתמול גם לקרוא ספר על magick. סתם, זה מרגיש יפה, שרציתי זהב ופתאום הופיע זהב.

קבלו תמונה מהנוף המטריף שלי עכשיו מחוץ לחדר בושישט. יש פה רעש של הנחל שישנתי איתו כל הלילה, באמצע הלילה התעוררתי מרעש של גשם שהשתלב עם הרעש של הנחל באופן מקסים. יש פה משהו ממש מרפא לנפש. ובאופן כנראה מתאים, קיבלתי אתמול וסת, יומיים מוקדם מדי. הייתה לי תחושה שהיא תבוא כשאנחת כאן בושישט. לפניי ימים של התכנסות, מעיין חם, טבע ירוק, נחל, לקרוא ולהיות קוזי בחדר שלי. יש להם בית קפה כאן ואפשר לסמס לטבח והוא יביא לך אוכל פרקטקלי לחדר, הזמנתי אתמול בערב תה ומומו לחדר והתמוגגתי. אף פעם לא התרגשתי ככה משירות חדרים, כי זה לא צפוי באיזה הום סטיי בושישט, ובמיוחד כשקר בחוץ וצריך ללכת דרך טבע קצת מסובך כדי להגיע למקום עם אוכל. באמת יש כאן משהו שמרגיש כל כך מרפא לנפש. אני אהיה כאן לבד עד שישי ואז בשישי בבוקר מאמי תבוא ונהיה פה חמודות ורומנטיות בפנינה המתוקה הזאת כאן.

 

 

אגב העליתי עכשיו לסטורי תמונות מכאן וסמיקשה הייתה הראשונה שראתה אותן, היא הייתה שם לבד ברשימת הצופים, והיה משהו שהרגיש קצת אינטימי בזה. אני מנסה לשנות מיינד, להיות בהוקרת תודה על מה שהיה לנו, על האהבה שאני מרגישה אליה, ופשוט לתת לה להיות. ואם נועדנו שוב להיפגש ולממש אותה, זה מה שיקרה. מנסה לא להתאבסס ולא להזין יותר מדי את הדבר הזה, כשזה עולה אני נהנית מהמתיקות של האהבה, או מהעצב של המרחק, ועוברת הלאה. אין סיבה להלחם בזה, או להרגיש רע שאני מרגישה גם רגשות למישהי אחרת, כי זאת הסיטואציה.

 

משהו בלהיות פה מחייה אותי ברמת התאים. אני מתרגשת מהחיים כאן. אני גם מתרגשת לפגוש את הקוסם ולראות אם הוא המורה שחיפשתי. אני אדע כשניפגש איך האנרגיה שלו מרגישה לי, אבל ישלי תחושה שאולי רק אחרי שנעשה סשן אני אדע אם זה מה שאני מחפשת. נראה נראה. גם כאן, אם זה נועד זה נועד וזה מה שיקרה.

לפני חודש. יום שבת, 9 במאי 2026 בשעה 12:36

עליתי על האוטובוס למנאלי, מחכים שייצא עוד עשר דקות. הסתכלתי על התחנות שלו, הוא עובר בפלמפור ואחר כך בביר. שקלתי את פלמפור בהתחלה, מתברר שזה ההום טאון של הבן זוג ההודי של חברה שנמצאת פה בדרמקוט. הייתה לי נעימה המחשבה על פלמפור כי זה קרוב לביר, ושם ההודית שלי. לא שלי. לא דיברנו שבוע וחצי, כמעט שבועיים מאז שראיתי אותה פעם אחרונה. מה שחלקנו היה מאד קצר. בכל מקרה, האוטובוס יעבור בביר, בטח עוד שעתיים, וימשיך אחר כך למנאלי, והייתי רוצה לרדת בביר בעצם. אבל אני שמחה על הנסיעה למנאלי, משם לושישט. סגרתי חדר שנראה מהמם, במיקום שנראה מהמם, יחסית מרוחק ובטבע. הורדתי 7 ספרים בפרץ של התרגשות רוחנית שעברה עליה. עכשיו יש חששות קלות מנסיעה, כלומר מהלא נודע, ובטן שלא שמחה. מקשיבה למוזיקה נעימה.

הייתי רוצה להעלות לסטורי, בדרך להרפתקה חדשה, ולסמן את היעד. ולהגיד שאני עוברת בביר. בת הזוג שאלה אם כל הטיול העליתי הרבה סטוריז או שעכשיו פתאום. אמרתי את האמת, ששמתי לב שאני מעלה יותר כשאני לבד. השמטתי את החלק שאני גם קצת רוצה שסמיקשה תראה. אני חושבת שהיא חושדת שזה המצב. מה אפשר לעשות לי על סטוריז? אי אפשר לעשות כלום. שמתי את הסטוריז שלה על מיוט אבל אני עדיין נכנסת לפרופיל שלה כמה פעמים ביום לראות אם היא העלתה.

לפני כמה שעות שוב עבר עלי פרץ של אנרגיה נעימה, אנרגיה כזאת בכל הגוף שמרגישה כמו אהבה גבוהה כזאת, שלפעמים מציפה אותי וקשה לי להכלה. זה קורה לי סביב מדיטציה בזמן האחרון, ואני חושבת שזה קרה לי גם בעבר, התחושה מוכרת. משהו שמרגיש כמו אהבה פשוטה, איזה חיבור למקור, או ניצוץ של חיבור למקור. לפעמים זה קצת מאני או יכול להידרדר לשם. בכל מקרה. חשבתי על סמיקשה במקום הזה ושוב הבנתי למה בחרתי את הבחירות שבחרתי. חשבתי על מה שהמטפלת הזוגית שאלה אותי, אם אני מתחרטת. מה זאת השאלה המטומטמת הזאת. אבל בכל אופן, זה הוביל אותי לתשובה, אני לא מתחרטת על המפגש שהיה לי עם סמיקשה, על החיבור שהיה לי ועל מה שבחרתי לעשות איתו, על המתנה שקיבלתי שם. ואני כן מתחרטת על זה שעשיתי פעולות שפגעו בבת הזוג שלי. שכביכול מדובר באותן הפעולות, אבל זה הפרדוקס. אני לא מתחרטת על החיבור שהיה לי, על זה שבמובן מסוים נסחפתי אחריו. כי היה שם משהו כל כך מתוק וטהור, ואני שמחה שחוויתי אותו, לא הייתי רוצה שלא לחוות אותו. ובו זמנית אני מתחרטת שעשיתי פעולה שפגעה בבת הזוג שלי. בטח שאני מתחרטת על זה שזה היה מאחורי הגב ובהסתרה. אבל גם לא הייתי לוקחת את זה חזרה. אפילו שאמרתי שכן, אפשר לומר בלהט הרגע, כלומר בעצב הרגע, אפשר לומר מתוך תחושת לחץ שזה מה שאני אמורה להגיד ומה שאני אמורה להתכוון אליו כי אחרת בת הזוג שלי איבדה את זה. ואני חושבת לעצמי, אולי זה לא נדבר הכי נורא לעשות פעולה אנוכית? פעולה שפוגעת באדם אחר? זאת אומרת, אני שואפת לא לפגוע באחרים. אבל אולי זה לא הדבר הכי נורא? אולי זה לא בדיוק מה שאני מנסה לומר. אולי אני מנסה לומר שהשמיים לא קורסים גם אם אני מודה שעשיתי משהו אנוכי. שעשיתי ביודעין משהו שיפגע בבת הזוג שלי. ובעולם מושלם לא היינו פוגעים באנשים שאנחנו אוהבים, או באנשים בכלל, וגם לא היינו עושים ביודעין בחירות שיפגעו בהם. אבל אולי אני יכולה לומר, עשיתי בחירה אנוכית, בשבילי, שידעתי ברמה מסוימת שתפגע בך, שידעתי שתפגע בך ברמה מסוימת. ואני מצטערת שפגעתי בך. אבל לא מצטערת שעשיתי את זה? איך זה מתכייל, אני לא בטוחה. לא הייתי עושה את זה שוב, ואם הייתי יכולה לחזור בזמן אני לא בטוחה שהייתי עושה את זה, אבל אני לא מתחרטת על זה שזה קרה. אני לא בטוחה איך ליישב את הסתירה הזאת. ובטח שלא יודעת איך לשתף את בת הזוג שלי בה.

בכל אופן. הגעגועים האלה לסמיקשה עכשיו יעברו. אני יודעת את זה. ולכתוב לה לא ייתן לי שום דבר. אני פוחדת שהיא תשכח אותי. היא לא צפתה בסטורי אחד שלי וזה עשה אותי עצובה, אבל היום היא צפתה בכולם והעליתי בזמנים שונים. הדור שלנו מטומטם, אני יודעת את זה, שלהתעסק בסטורי זה פעולה של מטומטמים. ברור לי. בכל אופן. מי שיושב מאחוריי מסריח מסיגריות. אני רוצה לקחת את המושב עוד לאחור אבל קצת לא נעים לי. אני מקווה שאף אחד לא יישב לידי בנסיעה הזאת ואני חושדת שאולי לא. זאת פעם ראשונה שאני עושה נסיעה כזאת לגמרי לבד במזרח, לבד בהודו. זה שזאת נסיעת לילה מוסיף מימד מסוים של לחץ, אבל אני יודעת שהכל יהיה בסדר. הכל יהיה בסדר. אני מקווה לקרוא הרבה ולהיות בטבע ובמעיינות חמים ולעשות המון מדיטציה. קורים לי דברים טובים ומרגשים רוחנית, הזמן הזה לבד וזה שאני מבריאה מהחולי מאפשרים את זה. אני שמחה על הזמן לבד. בת הזוג אמורה להצטרף אלי באזור יום שישי ואני רוצה לנצל היטב את הזמן לבד הזה. וגם בא לי להמשיך לחשוב על סמיקשה המתוקה לעוד רגע. היא העלתה תמונה שלה לסטורי אתמול עם תספורת חדשה וחיוך ענקי ועיניים עצומות. הבחורה מקסימה ברמות קשות. אני לא חושבת שהיא תשכח אותי בכזאת קלות, זה מה שהיא אמרה לפחות. ואני מאמינה בזה. הבחורה הייתה ממש אובססיבית. אבל אולי באותה קלות זה יכול לעבור. וגם אובססיה זה לא בהכרח דבר טוב או מה שאני רוצה שיהיה לה כלפיי, אובייסלי, וגם אני לא חושבת שזה היה כל הסיפור. אני נזכרת שהיא לחשה לי שוב ושוב שהיא רוצה לגרום לי to crave her so bad שלא אוכל לשכוח אותה הרבה זמן. הלוואי שהייתי זוכרת עוד מהדברים המתוקים שהיא לחשה לי באוזן אבל הייתי כזאת מסטולה מעייפות וחרמנות. עכשיו יש בי עצב קל וגעגוע. אולי הגעגוע מגיע ברגעי בדידות ועצב? אולי. מעניין מתי שוב אראה אותה. אני מקווה שלפני שאעזוב את הודו, אבל אני משלימה עם העובדה שזה לא סביר בכלל. לפחות עכשיו האוטובוס שלי יעבור ליד ביר וזה הכי קרוב שאתקרב בזמן הקרוב. מקווה שהיא מרגישה את הגעגוע והאהבה שלי. מעניין מתי לדבר עם בת הזוג דוגרי על זה, שזה לא היה סתם בשבילי, אפילו שבקושי הכרנו. בכל אופן. נסיעת לילה למנאלי. יאללה אוטובוס צא.

לפני חודש. יום שישי, 8 במאי 2026 בשעה 13:12

מחר אני אמורה לנסוע למנאלי, ומשם לושישט. קניתי כרטיס אוטובוס, הזמנתי מונית ומקום לינה ביעד החדש, הודעתי להום סטיי בדרמקוט שאני עוזבת. חזרתי עכשיו מארוחת שישי בבית בינ"ה והיה מאד נעים, הכרתי בחור שבמבט ראשון התבאסתי קצת שהתיישב לידי, ובסוף יצא שדיברתי איתו כל הערב. היה מאד מעניין. הוא עושה טיפול שחשבתי לעשות אצל רופא שאני פוגשת מחר לייעוץ, אני סיפרתי לו על הויפסנה. שנינו אנשים רגישים עם נפש מבוגרת. שאלתי אותו אם הוא חושב שטראומה יוצרת אנשים רגישים, או אם פשוט יש גם אנשים רגישים שחווים טראומה. הוא אמר שהוא חושב שגם וגם. היה לו משהו אפל בעיניים ובכל זאת היה לי מאד נעים לדבר איתו. פתאום הרגשתי שאני לא רוצה לעזוב את דרמקוט. השארתי לעצמי את האופציה פתוחה, במקרה והרופא ייתן לי ייעוץ מדהים וימליץ על טיפול מסוים אצלו. אני במחשבה שהדברים שאני צריכה יגיעו אלי, ואני מנסה להתמסר אליה, פחות לנסות להיות היד המכוונת. הבחור גם הצביע על מישהו ואמר שהוא איש מיוחד, שמרגישים עליו שהוא חצה לצד השני. הוא הזכיר אותו כשאמרתי שאני מתעניינת בגלגולי נשמות ואולי רוצה להתעסק בגלגולים שלי. הבחור הזכיר לי שהידע שאני צוברת ועוד אצבור יהיה ייחודי ויוכל לעזור לעוד אנשים עם המכאובים שלהם. היה רגע בויפסנה, עשיתי את אחת מההליכות היומיות שלי אחרי ארוחה, וחשבתי לי מחשבות. ברגע אחד חשבתי שכל הכאב הזה שאני לומדת לרפא, בסוף יעזור לי לעזור לאחרים. והתחלתי לבכות מאד. עצרתי במקום, נשענתי על המעקה לידי והתייפחתי. לא ידעתי שככה אני מרגישה. אבל זה נכון, זה מרגיש ככה. אני כבר הרבה מאד שנים עושה עבודה מאד עמוקה, וגם עכשיו זה מרגיש שאני על סף עבודה עוד יותר עמוקה, ופתאום זה מרגיש שאני גם אוכל לעזור לאחרים אחרי זה. תמיד משהו שהטריד אותי זה איך לכמת את מה שאני לומדת ומבינה על עצמי, איך להפוך את זה לדבר שאני יכולה לאחוז בו כדי לחזור אליו. ועכשיו פתאום אני חושבת, אולי העבודה עד עכשיו היא פשוט בשביל לנקות, ללטש את הכלי. ואחר כך אני אהיה מספיק פתוחה או רספטיבית או מה שזה לא יהיה, כדי להבין מה זה הדבר הזה שיכול לעזוב ולעשות טוב, ולהצליח להעביר אותו הלאה. אולי עד עכשיו זה היה רק עבודת ליטוש, ויש עוד כמובן, ואחר כך תהיה אפשרות להשתמש בכלי. המטפורה הזאת לא ברורה לי עד הסוף אבל בסדר. אני מאד עייפה. הגיע הזמן לשים וזלין על האף וללכת לישון.

לפני חודש. יום חמישי, 7 במאי 2026 בשעה 9:19

אני חולה=מחשבות אקזיסטנציאליות ואובדניות.

תוסיפו לזה שיש לי בעיות בלתי נסבלות בעבודה הזמנית הזאת שמצאתי לעשות מרחוק, והיא כרגע מקור ההכנסה היחיד שלי אותו אני לא רוצה לאבד, על אף שכר העבדות שהם משלמים לי. יש לי בעיות בפורמט של המסמכים כי הם אמרו שאפשר לעבוד איתם רק אם יש אופיס, ואמרתי יאללה אני אסתדר, נמצא קומבינות, כי יש לי גוגל כרום ואי אפשר להוריד אליו אופיס, ועכשיו זה עושה לי מיליון בעיות ואני מרגישה אשמה שלא עשיתי דברים כמו שצריך, ואני מרגישה שאני משגעת את בת הזוג מרחוק כדי שתעשה לי אקספורטים במחשב שלה עם האופיס, וכל זה לכ באמת משנה יותר מדי, פשוט המוח שלי נתפס על דברים להיכנס ללופים של חרדה עכשיו.

 

התחלנו לדבר על התוכניות לקיץ, כמה מדינות באירופה, לעבור בין קהילות, ארה"ב בספטמבר כדי לפגוש את המשפחה שלה וחתונה של חברה שלה, ואז יפן עם זוג חברים שלנו. וואלה.... לא יודעת כמה בכלל באלי על משהו מזה. התמסרתי לרעיון על ארה"ב, היא גם הציעה לשלם על כרטיס הטיסה שלי כי אני לחוצה על כסף, ונזכרתי שקיוויתי שהיא תציע, גם כי אנחנו טסות בשביל שאפגוש את המשפחה שלה וממש אין לי כסף עכשיו לטיול בארה"ב. יפן... מה הקשר יפן. יש הרבה אנשים שרוצים לטוס ליפן, אני לא אחת מהן. אין לי שום משיכה ליפן. הייתי שמחה להגיע לשם בשביל האוכל, אבל לא עכשיו להוציא סכומים שאין לי באמת להוציא. וכל הסיבוב הזה באירופה, וואלה, זה לא כזה דחוף לי ללכת להתנדב בקהילות ולהכיר קהילות כמו שזה דחוף לה.

 

מה באמת בא לי? אולי להישאר בהודו. יש דברים באירופה שבא לי עליהם שתכננו, כמו לנסוע לברלין להשתרלל ולהתהולל. אבל זה לא דחוף לי. אני מרגישה שעדיין לא קיבלתי את מה שרציתי מהטיול הזה, אפילו שאנחנו כבר כמעט 5 חודשים לתוכו. ואולי הדבר הזה בהודו. עולות גם כל התחושות של הייאוש, ששום דבר לא משמח אותי או מספק. עדיף לא ללכת לשם, אני חולה מדי לזה.

 

כל מה שבא לי עכשיו זה לשלוח כבר את המסמכים האלה לעבודה. צריכה לחכות שעה לבתזוג שתסיים את ענייניה כדי שתוכל לעזור לי. בתקווה שהמסמכים באמת יהיו בסדר, כי ישלי חשש שלא, ואז אין לי מושג מה אני אעשה. אולי אני צריכה לקנות מחשב חדש, אונסטלי. טוב. חזרה ללקנח את האף.

לפני חודש. יום רביעי, 6 במאי 2026 בשעה 13:58

היה.. יום. 

אני חולה מאד מאז אתמול בלילה. מה זה מאד, האף שורף ולא מפסיק לנזול, מתעטשת כל הזמן,  מעוכה מאד.

עקצה אותי דבורה באצבע בבוקר. לפני כן נשרטתי משיח קוצני באצבע ביד השנייה וזה התנפח וחם ושורף עד עכשיו משום מה. העקיצה הייתה אולי הכי פחות נוראית שחוויתי בימיי רוויי העקיצות.

וכל היום יש הפסקת חשמל, הצלחתי לעשות רבע מהעבודה שהייתי צריכה לעשות היום ואצטרך לעשות את השאר מחר. 

היא נסעה אחה"צ חזרה לרישיקש, להשלים את הקורס מורי יוגה שלה. היה לה קר מדי בדראמסללה, ואני קצת שנאתי את רישיקש אז לא הצטרפתי. התחלתי להשלים עם העובדה שלא נפתח את הקשר בעתיד הקרוב, וגם שלא אפגוש את ההודית שוב לפני שנעזוב את הודו. למה אני קוראת לה ההודית במקום השם שלה, מה זה בכלל משנה. סמיקשה. אמרתי לבת הזוג שאני רוצה לכתוב לה הודעה כי הדברים נשארו פתוחים במידת מה. בתמימותי לא חשבתי שיהיה ככה קשה, חשבתי שאולי אוכל לראות אותה שוב. היא אמרה שהיא תרגיש עם זה בנוח רק אם היא תקרא את נוסח ההודעה, ואשלח לה הודעה שמבהירה שזאת לא הזמנה לפתוח שיחה. אמרתי שלא דחוף עכשיו לשלוח. תכלס אני לא מרגישה בנוח עם הסידור הזה, אני לא רוצה לשלוח לה איזו הודעה קרה ומרוחקת. אכפת לי ממנה, היא לא עשתה שום דבר רע. אבל כן הגדרתי שלא אראה את הסטוריז שלה באינסטגרם, ואני מתכננת לא להעלות משלי, כי הסיבה היחידה שלי להעלות כרגע זה כדי לראות שהיא ראתה. ברור שהיא ראתה, הבחורה הייתה אובססיבית אלי בצורה מאד מתוקה, קשה לי להאמין שהיא פשוט עברה הלאה.

 

אמרנו שאנחנו רוצה להתמקד בלבנות את הטוב שלנו, לבנות מחדש את האמון בינינו. דיברתי איתה בימים האחרונים על הצורך שלי בקשר פתוח, בחופש, בתחושה שאני נחנקת כשאני מרגישה שלוקחים לי אותו, שאני לא יכולה לעשות מה שאני רוצה. לא ידעתי שאני מרגישה ככה עד שנפתח לי אחרי הויפסנה, ופתאום זה הכה בי במלוא העוצמה. היא אמרה שזה קשה לה לשמוע אותי מדברת כל יום על הרצון שלי בקשר פתוח, ברצון לטייל לבד ולהכיר אנשים. שלמרות שאני אומרת שאני בוחרת בה ובקשר שלנו (ואני באמת), זה מרגיש נוכח בינינו שאני עושה פשרות כדי להיות איתה. אמרנו שנדבר על זה בטיפול. לא ברור לי מה קורה שם בשבילי, תחושת הייאוש כשאני מרגישה שהחופש שלי נלקח ממני. אובייסלי זה נוגע באיזו נקודה עמוקה בתוכי. אבל גם קשה לי התחושה שכאילו משהו לא בסדר בזה שאני רוצה אנשים אחרים, או חופש. זה לא בהכרח מה שהיא אומרת, אבל לא יודעת. לא יודעת כמה אני סומכת על המטפלת עם הדברים האלה, האמת. היא די אכזבה אותי, ואולי כדאי לדבר על זה בטיפול. כשהיא שאלה אותי אם אני מתחרטת, ממש לא אהבתי את זה. 

 

אני מרגישה שאיזה גבול שאני לא אוהבת מתחיל להיחצות, של מה מותר לי להרגיש או לחשוב עליו, לפנטז עליו. כשנכנסתי לאינסטגרם של סמיקשה כדי להשתיק את הסטוריז, הסתכלתי קצת על התמונות והסרטונים שלה. זה עשה לי טוב. היא מתוקה מתוקה. נעים לי לחשוב עליה, נעים לי לפנטז עליה. ופתאום זה מרגיש שזה לא סבבה. כי אמרתי שאני בוחרת בקשר, אז לחשוב עליה זה לשחק באש? להיכנס לה לאינסטגרם זאת פעולה אסורה? לפני זה פלרטטתי עם נשים לפעמים, עכשיו זה לא סבבה? אני מבינה שחציתי את הגבול בין סתם לפלרטט, בין רק להרגיש רגשות/משיכה, לבין לעשות עם זה משהו שלא נכלל בהגדרות הזוגיות שלנו. אבל גם, כאילו, לא יודעת. אני לא מרגישה שעשיתי משהו כזה נוראי, באמת. אני לא רוצה לעשות את זה שוב, לעשות משהו מאחוריי הגב שלה, ואני גם לא מקטינה לרגע את מה שהיא מרגישה כלפי זה. אבל זה שהיא מרגישה משהו כ"כ חזק כלפי זה, זה לא אומר שמה שאני עשיתי היה כזה נוראי...

 

וכאילו, אני יכולה להבין. היו רגעים בקשר שלנו שאני הרגשתי מאד מאד מאד חסרת ביטחון, ועשיתי לה את המוות על הרבה פחות. לפני כמה ימים דיברנו על משהו ששכחתי, על חברה משותפת שלנו. הן התחילות להיות חברות קרובות יותר, והיא אמרה לי שהיא הרגישה שיש ביניהן איזשהו וייב/משיכה, אבל שהיא לא עודדה את זה ובכוונה נמנעה מלדבר על נושאים שיגבירו את זה, כמו סקס. ואז היינו בטיול קמפינג עם הרבה חברות, שתמיד יש כרבולים אפלטוניים בדברים האלה, ואמרתי שאני לא סבבה עם זה שהיא תתכרבל איתה. והיא התעצבנה על זה, ואמרה שאני לא יכולה להגיד לה עם מי להתכרבל אם היא רוצה להתכרבל איתה, ופשוט סירבתי, לא הסכמתי. אני חושבת על זה עכשיו ושוב מתעצבנת מכל הסיטואציה הזאת. אני באמת הרגשתי מאד מאד מאד לא בטוחה בקשר בזמן הזה, לא סמכתי עליה, אבל אני לא בטוחה מה זה אמר מבחינתי כל כך, שאני לא סומכת עליה. מה זה אומר שהיא לא סומכת עלי עכשיו? היא אמרה שהיא מרגישה שה core wound שהופעל הוא שהיא לבד בעולם ושאף אחד לא שומר עליה ולא דואג לה והיא צריכה לעשות הכל לבד. למה זה שהרגשתי משהו למישהי, ועשיתי איתה משהו, מאיים על זה? מה הופעל אצלי אז, הסיטואציה ההיא עם החברה המשותפת? אולי לא בטחתי בה שהיא באמת איתי, נוכחת איתי. אבל מה הופעל אצלי, שלא קשור אליה. אני לא בטוחה. גם משהו שקשור בלבדות. לא סמכתי עליה שתישאר? הרי הדברים שטירגרו אותי כל הזמן בקשר היו התחושה שאני לא נלקחת בחשבון, וזה שהיא לא איתי, לא נוכחת איתי. עכשיו אני חושבת, אם היא הייתה מעדיפה להיות עם הבחורה ההיא, היא הייתה יכולה פשוט ללכת. אולי זאת הייתה התחושה שלא נלקחתי בחשבון? לא יודעת, הכל קצת מבולבל לי שם.

 

בכל אופן. עכשיו אני חולה ולבד. החשמל סופסוף חזר לפני שעה אז אני יכולה להטעין את המכשירים. מחר יש לי הרבה עבודה וגם קצת חרדה סביב דברים שקיבלתי עליהם פידבק שלא עשיתי נכון, ויש לי קושי טכני לעשות (צריך מיקרוסופט על המחשב ואני לא יכולה להוריד, וזה די היה דרישה לעבודה איתם ועכשיו זה עושה לי בעיות שאין לי, ולא אמרתי להם שאין לי. צריכה להתמודד ולמצוא את הלופ הול מחר). עוד כמה ימים, כשארגיש טוב יותר, אסע לאזור מנאלי, אני רוצה ללכת לושישט. מקווה שלא יהיה שם יותר קר מכאן כי זה קשוח לי עם החולי. יש בי התרגשות מסוימת לטייל קצת לבד, וגם חשש, וגם געגוע לבת הזוג שעדיין מתלבטת אם הייתי צריכה לנסוע איתה לרישיקש, למרות שלא נראה לי. ומתגעגעת להודית שלי. לא אכתוב לה בינתיים הודעה, אני מקווה שבת הזוג תירגע מהתגובה הכועסת הראשונית הכועסת שלה. כאילו, אני דוגרי מרגישה כלפיה רגשות חמים של אהבה, אני לא יכולה פשוט לכבות את זה. וגם אני לא רוצה. וגם מעצבן אותי שאני סוגשל נדרשת? כאילו מה אם כן אני פשוט באמת רוצה ללכת לפגוש אותה שוב? בת הזוג תטיל וטו ותגיד שהיא לא יכולה להישאר איתי? או שזה פשוט כל כך יכאיב לה שזה לכשעצמו תהיה סיבה שלא ארצה לעשות את זה? וזה הרי לא קשור רק לסמיקשה, זה יקרה שוב, אולי בעתיד הקרוב. אני ארגיש רגשות למישהי אחרת ואתייסר מזה שאני לא יכולה לעשות עם זה משהו. ואז מה? אני אמורה פשוט לעבד את זה עם עצמי ובטיפול, לראות מה יושב שם בשורש, שגורם לי לרצות נשים אחרות כשאני מגיעה לרמה מסוימת של מחויבות בזוגיות? יש בזה משהו שגורם לי להרגיש כאילו אני איזו מכורה לבגידות או משהו מהתחום. ואני לא בטוחה שהמטפלת שלנו מעורה מספיק באמונוגמיה כדי לספק תפישה שהיא לא הטרו סאחית. 

 

ראוי לציין שבשבוע האחרון שיתפתי הרבה את בת הזוג בדברים שהיו חסרים לי כבר הרבה זמן, בתחושה שהייתי מורעבת ליחס, לתחושה שאני רצויה ומעניינת אותה, לאינטימיות. ואני מרגישה אותנו באמת קרובות מאי פעם, ומרגישה אותה מקשיבה ומפנימה באמת, מביעה כלפיי המון הבנה, חמלה, אהבה. זאת הסיבה שנשארתי איתה דרך כל החרא וזאת הסיבה שהבנתי שאני רוצה לבנות איתה בית, כי אני סומכת עליה במיליון אחוז שהיא נוכחת ושהיא איתי ושהיא נשארת לעבוד על כל מה שצריך לעבוד עליו. היא אמרה שזה לא נעלם מעיניה שאני אומרת שאני מרגישה אותה הכי נוכחת איתי מאי פעם, דווקא אחרי שעשיתי משהו שהיה יכול להיות עילה לעזוב אותי. שאולי בתת המודע שלי ניסיתי לבחון כמה היא באמת נשארת איתי דרך החרא. בכל אופן, שיתפתי אותה הרבה, בתחושה שהרגשתי מורעבת בקשר כבר שנתיים, והיא באמת מקשיבה. באמת הרגשתי אותה הכי אוהבת ואכפתית כלפיי בשבוע האחרון. ואני תוהה איך זה יהיה בשבילי עכשיו, אם זה יענה לי על הצורך. יש בי מקום שמרגיש קצת טו ליטל טו לייט, אבל גם מקום שלא. אני מאד מעריכה אותה על זה, על עכשיו. אני מרגישה שהצורך שלי בדברים אחרים מחוץ לקשר לא בהכרח קשור אליה, שזה שני דברים שונים שבמקרה מתקיימים בו זמנית. האחד הוא התחושה של המורעבות לאינטימיות וללהרגיש נחשקת (בסוף הלילה עם סמיקשה אמרתי לה שלא ידעתי כמה הייתי צריכה את זה, את המתנה שהיא נתנה לי. עוד קשה לי לנסח במילים. איזו אינטימיות טהורה, נוכחות טהורה ביחד, וגם היא פשוט גרמה לי להרגיש כל כך נחשקת ורצויה). הדבר השני הוא הצורך שלי בדברים מחוץ לקשר, שאולי קשור לדברים שלי ען מחויבות/אינטימיות, שצצים כשאני מתחילה להרגיש יותר ביטחון בקשר/עובר מספיק זמן. כן היו רגעים שפינטזתי על קשר פתוח כשהרגשתי לא מסופקת מבת הזוג, אבל שני הדברים שציינתי לא בהכרח צריכים להתקיים ביחד. הם יכולים להתקיים גם כל אחד בנפרד.

 

מה שרציתי לומר וקצת פספסתי, זה שאני תוהה כמה ארגיש מסופקת עכשיו, עם הנוכחות החדשה של בת הזוג, עם הבחירה המחודשת שלנו זו בזו, עם ההבנה הרבה יותר שלה של מה שחסר לי, והניסיון לתת לי את זה. מעניין אם זה שתיתן לי את הדברים האלה יצטבר בי כמו סוללה שנטענת בדברים טובים, וארגיש מסופקת יותר בקשר. החשד שלי הוא שאולי לא, ותחושת הסיפוק שלי פשוט קשור לתחושת הסיפוק שלי בחיים, ולזה שאני לא ממש, וממשיכה לנסות לחפש אותה. אולי בדברים חיצוניים. בגלל זה אני גם תוהה לגבי אמונוגמיה. אני לא בטוחה שזה גם מה שיספק אותי, להמשיך לנסות למצוא את זה בדברים חיצוניים לי, בנשים אחרות, שהן הדבר שאני תמיד הולכת אליו בחיפוש אחר סיפוק (ומשמעות?). מצד שני, לגבי הזוגיות, זה בהחלט יהיה נחמד לקבל יותר אהבה ואינטימיות מהסוג שאני זקוקה לו. וגם לגבי א.מונוגמיה, זה יכול לתת נחמה מסוימת, או עוד תחושת חיות, או פשוט לחקור חיבורים טובים ויפים זה דבר שמעשיר את החיים ביופי ושמחה שאני מעוניינת בו, והחיבור והמשיכה לדברים חיצוניים היא לא בהכרח דבר שצריך לעקור אותו.

 

בסוף ישבתי וכתבתי שעה במקום ללכת לישון, האף שלי כ"כ כואב וחבול מאינספור קינוחים. הלוואי שאשן טוב ואקום סבבה, או לפחות סבבה יותר.

לפני חודש. יום ראשון, 3 במאי 2026 בשעה 22:27

הציפור קואל משמיעה את קריאתה ואני מרגישה שמשהו קצת שלי. מעניין למה היא קוראת. היא פחות רועשת כאן מאשר בתאילנד, כמובן שיש גם הרבה פחות מהן, אבל לדעתי הן גם קוראות פחות. אולי כשהן הרבה הן רק נשמעות כמו אחת שקוראת וקוראת, אבל בעצם הן מחליפות מאחת לאחת. זיהיתי עכשיו אחת משמיעה את השיר שלה במרחק, שנשמע יותר כמו קריאה היסטרית. לא הייתי בטוחה שאני זוכרת מה השיר שלה, אבל עכשיו היה לי ברור שזה זה.

 

הייתי צריכה לישון עם אטמי אוזניים. אולי זה לא היה משנה ועדיין הייתי מתעוררת מוקדם, כמו שאני עושה בשבוע האחרון, אבל לדעתי התעוררתי מקולות פעמונים שהיו קרובים מדי. התעוררתי עם צורך בנפרדות. לדעתי הלכתי גם לישון איתו. הימים האחרונים התהפכו לטובה. מה זה התהפכו לטובה, גישרנו על המרחק שנוצר וגם על זה שהיה עוד קודם, והצלחנו להיות בכאב ביחד. אנחנו אומרות שאנחנו בסדנה זוגית אינטנסיבית. מדברות על הכאב, על הדברים שהיו שם ולא דיברתי עליהם והצטברו בי עד כדי פיצוץ, על מה זה אומר לבחור אחת בשנייה. להביא את עצמנו לקשר גם אם זה אומר לומר דברים שיכאבו לצד השני.

 

אני חושבת שלא שמתי לב אף פעם לצורך שלי להיות מטפלת של הפרטנרית. זה כן הרי משהו שמשך אותי אליה בהתחלה, ראיתי שיש בה איזו ילדה נזקקת שרציתי לאהוב ולדאוג לה, לטפל בה. התפקיד שאני עוטה על עצמי, שהוא מאד בא ממני, להחזיק את הדברים בפנים, לא להיות חלשה, לדאוג קודם כל לה, הוא מכרסם בי. הוא תמיד כירסם בי וגרם לי לעזוב כל מערכת יחסים משמעותית שהייתי בה. כי בסוף אני לא עומדת בזה, אני קורסת תחת האחריות הזאת שעטיתי על עצמי, ואז אני עושה משהו. בוגדת, מתאהבת, הולכת רחוק ולוקחת נפרדות בלי לראות בעיניים. ואז אני מרגישה מאד אשמה. ואז אני לא יכולה להרגיש יותר אשמה, אז אני נפרדת. זה מעניין שלא שמתי לב לדפוס הזה ככה עד עכשיו, למשיכה לנשים שאני יכולה לטפל בהן. Savior complex. תהיתי אם זה קשור לזה שאני רוצה לטפל בהן, עד שאני כבר משכנעת אותן שאני מקום בטוח, ואז הן מתחילות להצטרך אותי, להצטרך את הדאגה שלי, והתחושה הזאת סוגרת עלי. שאני רוצה לטפל בהן כל עוד הן לא תלויות בזה. אבל לא יודעת, זאת נשמעת לי כמו סתם פרשנות לא אדיבה כלפיי.

 

אני יודעת לזהות שגם עם ההודית היה שם את זה, את הרצון לדאוג לה. שזה מעניין הדפוס הזה, כי בעצם יש גם מאד חזק את הרצון שידאגו לי. את הרצון שיטפלו בי. שאני לא אצטרך להחזיק, שיחזיקו בשבילי. ההודית הביאה לי פאי מנגו. הוא היה אחד הדברים הכי טעימים שאכלתי בהודו. עכשיו אני חושבת עליו ורוצה אותו שוב, אני לא בטוחה איפה היא קנתה אותו. בא לי לשאול אותה. אולי מטבעו היה להיות חד פעמי, כמו הנוכחות של ההודית בחיי. בכל אופן, זה ריגש אותי שהיא הביאה לי פאי מנגו. משהו לאכול. מחוות של אוכל נוגעות לי במשהו עמוק. זה לא טבע הקשר שלי עם בת הזוג. היה משהו בהודית שזיהיתי, חום ודאגה מסוימים שחסרים לי בקשר, והיה לי נעים להרגיש אותם באופן הזה לרגע. איזה טעים היה הפאי מנגו הזה.

 

בכל אופן. אני יודעת לזהות שמשהו מתחולל בי כשעולה בי הצורך הזה עכשיו לנפרדות. שכבנו המון בימים האחרונים, כמו שלא שכבנו מאז תחילת הקשר. היינו מאד מאד קרובות. עברנו דרך המון כאב וכעס וגם אהבה. היינו בעיקר רק אחת עם השנייה. ועכשיו אני קצת מרגישה שאני נחנקת. אני צריכה אוויר. המוח שלי הולך לחשוב על ההודית בתור ביטוי לצורך בנפרדות, אבל זה לא היא. אני לא בטוחה מה אני צריכה עכשיו. אני רוצה לדאוג לדברים שעושים לי טוב, לעשות מדיטציה, אבל לא יודעת מה עוד. אני רוצה מרחק.

 

כן יש בי עצב על הידיעה שאני כנראה לא אראה את ההודית הרבה זמן. לא יודעת אם אני אראה אותה שוב בתקופה הזאת בהודו. הייתי נאיבית לחשוב שאני אדבר עם בת הזוג והדברים יהיו קדים לקצת ואז יירגעו ואני אוכל שוב לפגוש אותה. אין לדעת אונסטלי, הדברים מתקדמים ביני לבין בת הזוג באופן מטאורי, היכולת לעבור דרך הכאב ולצאת ממנו בצד השני קרובות יותר היא מאד מרשימה, וזה קורה כל פעם במשך שעות, וכבר המיכל מתרחב לאחר כך. בכל מקרה. אנחנו קודם נצטרך לדבר על מה היה לי שם איתה. היא לא רצתה לשמוע. אני מרגישה שאם אני אספר זה אולי ישנה משהו, שהיה שם משהו מאד טהור של שני לבבות שנפגשים, ובגלל זה זה לא הרגיש כמו בגידה, מעבר לזה שלא עשיתי איתה כמעט שום דבר פיזי, לא באופן המסורתי, זה היה הרבה יותר אנרגטי מכל דבר אחר.

 

אבל מה שאני מרגישה עכשיו לא קשור להודית. קשור אלי ולמה שאני צריכה עכשיו. ספייס? אולי. הייתי שמחה להיות במרחב משלי עכשיו. שוב גם עולה הרצון להכיר אנשים חדשים, קשרים חדשים, שיחות, ואני מרגישה שזה לא משהו שאני יכולה לעשות כשאני איתה, כי אני צריכה לדאוג לה. שתרגיש בנוח. שלא תרגיש לא חלק. אעא. נתחיל מלצחצח שיניים, אולי להתקלח, ומדיטציה.

לפני חודש. יום חמישי, 30 באפריל 2026 בשעה 22:30

בוקר

נרדמתי לאיזה 11 שעות

היא לאיזה 13

אני מרגישה יותר טוב

לה הכדור שינה מחק הכל ועכשיו הכל מכה בה חזרה והיא לא בטוב

אבל הצלחתי לשכנע אותה לעשות פעולות כמו להתקלח

לא יודעת איך זה ימשיך כל זה

אני רוצה לדאוג לה ולהיות שם בשבילה

בינתיים קצת מתעלמת מהלב שלי

האמת שהפגישה עם המטפלת הזוגית קצת הכעיסה אותי, סך הכל היא כן הייתה די רגישה לשתינו, אבל יש דברים שהיא אמרה שהשתמע מהם דברים עלי שלא אהבתי

לא יודעת מתי נדבר על הסיבות שלי לכל זה, לא בזמן הקרוב זה בטוח

כמה שהכל כבד קשה לי מאד, אבל לא הייתי במצב שלה אף פעם, אני לא יודעת מה היא חווה, אני רק מנסה להיות רגישה ואמפתית

למרות שבתוכי יש מקום שאומר, אני לא מבינה מה כבר קרה. אני אוהבת אותך ורוצה להיות איתך, פשוט היו לי רגשות גם למישהי אחרת, עשיתי טעות שעשיתי משהו בלי לדבר איתך לפני. היא פוחדת לאבד אותי, וכואב לה לחשוב שהיה לי משהו למישהי אחרת. אני מבינה שהכל נוגע בפצעים הכי עמוקים של הילדות והלב, ושמה שמתעורר לא קשור רק אלי אלא לפצעים שלה. אני לא מורידה מהאחריות של מה שעשיתי, עשיתי ביודעין משהו שיפגע בה. אבל אני באמת לא מבינה למה זה כל כך קשה ונוראי. אולי היא תסביר לי בשלב מסוים מה היא מרגישה ואבין יותר. ושוב, אף פעם לא הייתי בסיטואציה הזאת. הייתי איתה בסיטואציות אחרות של חוסר ביטחון משווע שאיבדתי את הראש על הרבה הרבה פחות. אבל שם היא לא הייתה לידי להגיד לי שהיא איתי והיא אוהבת אותי ונעבור את זה. אולי זה לא כזה משנה הנוכחות האוהבת שלי עכשיו אחרי שעשיתי משהו שפגע בה ככה. אני לא יודעת. אני רק מקווה לא לאבד את הסבלנות שלי בשלב מסוים כי זה בטוח לא יהיה טוב. אבל אני לא יודעת עד מתי היא תימשך, הסבלנות. מתחילה להרגיש מעורערת ביחס למה שאני חשבתי שאני מרגישה ורוצה. כמה שבוער בי להיות מסוגלת לדבר על הצד שלי, על החוסר שלי שגרם לי לעשות את זה, ולא הולך להיות מקום לזה עוד הרבה זמן, אני לא חושבת. לא בטוחה כמה זמן אני אשרוד את זה.

לפני חודש. יום חמישי, 30 באפריל 2026 בשעה 10:27

היי, אני מחפשת לפטפט עם מישהו/י. אם אתם קוראים את הבלוג שלי ומחבבים אותי מה טוב, אולי יש לנו מן המשותף. מרגישה בדידות ומחפשת קצת להפיג את הייאוש בזמן שמחכה לכדור שינה שישפיע. מוזמנים לשלוח הודעה באדומות או שאני אהיה בצ'אט. נשתמע

 

* מחפשת שיחה חברית יש לציין