אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני 3 שנים. יום שני, 17 באפריל 2023 בשעה 12:53

למה סטודנטים לאמנות הם כמו תלמידי מב"ר

למה אני לא באקדמיה לומדת תאוריות

שכחתי כמה אני אוהבת שהמוח שלי מגורה באזורים האלה

נראה לי שאני גם אקסטרה עצבנית ועייפה היום מרגישה שבכל רגע אני יכולה לצאת על מאתיים על המטומטם הקרוב

יושבת בשיעור עם אטמי אוזניים וכולם מעצבנים אותי


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י