ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני 10 חודשים. 14 בנובמבר 2023 בשעה 9:08

באתי איתה אתמול לנתבג, נסענו ברכבת והייתי איתה עד הביטחון, הכל עבר מהר אז גם ישבנו קצת ביחד. אחר כך התכתבנו עד שהמטוס התחיל לזוז.

צילמתי אותה אתמול מלא, קלטתי שאין לנו בכלל תמונות ביחד אז צילמתי אותה ואותנו כדי שיהיה לי. עשיתי וידיאו של שתי דקות סתם שלה תוך כדי שאנחנו מדברות.

אני מרגישה איך מיום ליום האהבה מעמיקה וההתאהבות מעמיקה.

זה מביך אותי לכתוב פה, כמה אני אוהבת אותה.

אהבה ששונה ממה שאהבתי עד היום אבל גם מגיעה מאותו המקור של האהבה בתוכי.

אני כל כך אוהבת אותה. הפרצוף שלה כל כך משמח אותי והשיחות שלנו והסקס שלנו ואיך שאנחנו מדברות על דברים לא פשוטים ואיך שהיא מרשה לעצמה להיות פגיעה איתי ואיך שאני מרשה לעצמי להיות פגיעה איתה. והפנים המתוקות שלה כשהיא יונקת ממני ואז אומרת שהיא מרגישה פגיעה. וכשהיא אמרה שהיא מרגישה שהיא לא תרצה להיות 100 אחוז דומיננטית בקשר, ואז התחלתי לנשק אותה, והיא הובכה והתביישה ואמרה מה מה וחשבתי שאני אוכל פשוט להחליק את זה פנימה בלי שתשימי לב. וכמה שאנחנו צוחקות ביחד, ומבינות אחת את השנייה, וחוות את העולם בצורה דומה, עם דפקות דומות, שגורמות לה ממש להבין אותי ולי ממש להבין אותה. וכמה אני אוהבת אותה. ומתרגשת להכיר אותה עוד ועוד ומתרגשת לחוות איתה עוד מלא חוויות וללכת איתה למלא מקומות ולהזדיין איתה ולגלות איתה בדסמ. זה מרגש אותי שהיא יותר ויותר נכנסת לבדסמ, ואתמול היא התחילה לקרוא ולחקור על זה, ונראה לי שזהו היא החליטה לחקור את זה עכשיו באמת והיא לוקחת את הדברים האלה ברצינות. וזה מרגש אותי, כי זה עולם שמעסיק אותי מאד מאד כבר יותר משנה, ומרגש אותי שהפרטנרית שלי גם נכנסת לזה וחוקרת את זה ומתעניינת. ושזה לא כי אני רוצה את זה, אולי בהתחלה זה כן היה למרות שתמיד זה קצת עניין אותה, אבל שעכשיו זה גם ממש כי זה מעניין אותה. וזה מרגש אותי. וכמה שאנחנו טובות ביחד. וצוחקות כל כך הרבה. וזה מרגיש פשוט טוב. וזה פשוט מה שקורה, זה פשוט מה שקורה, כמו שדברים חרא קורים, זה פשוט מה שקורה עכשיו. ואני אוהבת אותה כל כך.

 

עכשיו לא נתראה שבועיים, אנחנו כבר מתורגלות בוידיאו לצערנו או לשמחתנו.

בא לי ללכת איתה למסעדה יקרה ולהתפוצץ מאוכל טעים. בא לי להסתובב איתה ברחובות תל אביב ולהשתכר וללכת למסיבה ולהתמזמז באמצע הרחבה ושתזיין אותי ולא יהיה לנו אכפת מי רואה. בא לי לטוס איתה ובא לי לעשות איתה קמפינג ולשכב ולצפות בכוכבים ולהיכנס למים ולהתחבק עירומות ולאהוב ולאהוב. באלי להזדיין איתה באוהל ושכל החברות שלנו ישמעו. בא לי שחברות שלנו יראו אותנו עושות אהבה ושיראו כמה אנחנו אוהבות אחת את השנייה. אוף. כמה שאנחנו אוהבות אחת את השנייה. הכל פשוט כל כך חמוד.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י