שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני 3 חודשים. 27 במאי 2024 בשעה 6:24

הייתה תקופה נחמדה שהצלחתי לקום בבוקר לעשות יוגה, לעשות נשימות, להמהם. עדיין אני מתעוררת ולא מצליחה להזיז את הגוף מהמיטה עד שצריך לצאת. ועדיין אני מתעוררת שלוש שעות לפני, כאילו באמת אעשה משהו. נראה שהדרכים שניסיתי תמיד לא עובדות. הן אף פעם לא עבדו, רק לפעמים הרודנות עבדה מספיק טוב בשביל להחזיק לתקופה. עכשיו כבר כמה שבועות שאין הרבה רצפה לדרוך עליה בחדר שלי. אני יודעת שאין מה להלחם בי, אבל אני גם לא יודעת איך אחרת. מרגישה את הגוף משותק מחרדה. יש דברים מעטים שעושים לי נעים - רגעים מסוימים שאני עובדת על המופע שלי, בעיקר כותבת טקסטים חדשים או עורכת. זהו נראה לי. אני תקועה בתוך הראש של עצמי ולא מצליחה לצאת מפה. לא מצליחה להזיז את הגוף. קשה לי ואני לא יודעת איך לעזור לעצמי, או למי לפנות לעזרה. יש לי פסיכולוגית היום אבל אני כבר לא מרגישה שהיא עוזרת לי, בטח שלא עם החרדה. אני לא באמת רוצה למות, או לברוח, אני פשוט רוצה שיהיה פחות קשה. בתוך הראש ובתוך הגוף שלי. 

 

היופי הוא שזה מרגיש כמו אשמתי כשאני הולכת ונבלעת עוד יותר בתוך הבור. כי יכולתי לעשות יוגה, מדיטציה, לצאת מהבית, אבל אני לא עושה את זה ואז כבר אני לא מצליחה. התחושה שזאת אשמתי שאני לא מצליחה לעשות לעצמי טוב. זה רע.

Sirene{John} - אני מצאתי לפחות על עצמי שמשמעת עצמית עובדת רק לטווח קצר, ויש גבול ליכולות שלה. אם אני בוחרת לשקיע אותה בתחום אחד (נגיד, ספורט) יהיה לי קשה יותר להשקיע את המשאבים האלו בתחום נוסף (עבודה). הרגלים עבדו לי הרבה יותר לטווח ארוך. ליצור אותם זה קשה, אבל ברגע שהם מוטמעים המוח הרבה יותר פנוי כי אין דיון פנימי אינסופי לפני כל החלטה. אבל את ממש לא צריכה להלקות את עצמך כשאין לך משאבים פנויים לזה, ה widthband שלך גם ככה מתוח עד הסוף, להוסיף לו דבר נוסף רק יגרום לקריסה. ישנן תקופות שגם לדשדש במקום יכול להיות מאבק אימתנים - וניצחון.
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י