היא התעוררה והרגישה ממש ממש לא טוב פיזית, ברמה שזה הפחיד אותה והיא התחילה להיכנס לפאניקה. אז הייתי איתה בהתכתבות הרבה זמן וניסיתי לעזור ולהרגיע. ותוך כדי בכיתי כי כשאני הייתי צריכה אותה אתמול בלילה, או בכל פעם אחרת שרבנו והייתי צריכה אותה, היא לא יכלה להיות שם בשבילי. ואמרתי לעצמי שאני אפסיק לתת לה את הדברים שהיא לא מסוגלת לתת לי כי זה פשוט פוגע בי באמת, אבל לא יכולתי להפנות לה כתף קרה כשהיא מתקשרת אלי בוכה. למרות שהיא עשתה את זה מספר רב מכדי לספור. גם הערב היה מלא בבכי בכי ועוד בכי. אני מותשת עכשיו. צריכה ללכת לישון כי אני עובדת מחר בבוקר מוקדם. נשבר לי מלעשות כל הזמן את הדברים שאני אמורה ובקושי דברים שבאלי עליהם. גם עכשיו אני מחכה לאהבה ויחס. גם עכשיו לא אקבל אותם. אני מרגישה על סף בגידה. אני לא אעשה את זה, כי אני לא רוצה לעשות את זה ככה, אבל ככה אני מרגישה. בהזדקקות כל כך קיצונית ליחס אוהד. אז מה אני עושה במקום? נכנסת לוויינט.
לפני שנה. יום שישי, 16 במאי 2025 בשעה 16:19

