צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני כחצי שנה. יום חמישי, 3 ביולי 2025 בשעה 0:42

אני כל כך כועסת. והכעס לא קשור למה שעשית עכשיו, זה טורגר עכשיו אבל הוא קשור לעשרות אם לא מאות דברים שעשית בעבר ומעולם לא קיבלו הכרו או התנצלות, הסתכלות, ניסיון לתיקון. אני לא רוצה להרחיק אותך אבל גם יש בי את הרצון לדחוף ולהדוף. אני יודעת מניסיון שלבוא עם הכעס הזה אלייך הוא מתכון לאסון נוראי. אבל אני לא יודעת איך להתמודד עם הכעס בצורה אחרת, הוא מרגיש כמו בלון בחזה שלי שאני מתה לפוצץ, להוציא אותו לכיוונך ולקבל תגובה. זה רצון לריב, אבל אולי זה לא בדיוק הרצון. רצון לקבל תגובה למה שאני מרגישה, הכלה אולי. לא יודעת. אני כן יודעת שבשונה ממיליון מקרים אחרים, אני לא מתכוונת לתת לזה להרוס לי עכשיו את הזמן שמוקדש ליצירה. אני צריכה לעבוד על תכנון חזרה להיום. אני צריכה להיות רגועה מספיק ולא להתעסק בזה עכשיו. מרגישה במלכוד 22 שלא משנה מה אני אעשה מולך זה יהיה ממש לא בסדר. רוצה להתחבר למקום שמה שאני מרגישה זה בסדר. ולהיות איתי.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י