לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני כחצי שנה. יום חמישי, 10 ביולי 2025 בשעה 16:10

הימים עוברים בסדר. היה בסוף כיף בחתונה והתקרבנו. קבעתי עם מטפל חדש בשבילי וקראתי על דיביטי, נשמע מתאים לי, לפחות במה שכתוב על למי זה מתאים, עדיין לא ברור לי מה השיטה עושה ואם אני קונה את זה. קשה לי להירדם מאז איראן. הלילה הייתי מאד עייפה ועם כאב ראש קשוח, אני עדיין עייפה וכאב ראש, אבל לא נרדמת. תכף שבוע של הופעות נגמר,הופעתי 3 פעמים במופע של חבר וקיבלתי המוןןן מחמאות. גורם לי לרצות לעשות יותר ברבאק במופע שלי את סוג הדברים שעשיתי אצלו, פשוט כי זה נורא כיף לי. וגם מחמאות זה כיף לי. 3 שנים לא ממש קיבלתי מחמאות על הפרפורמנס שלי עד השנה, לא ככה. המופע שלי מתקדם. שבוע הבא שבוע אחרון של חזרות. ממשיך להיות רכבת הרים רגשית. אני כבר חושבת לעצמי איזה מתנות חמודות אני אכין לצוות שלי. צוות גדול. זה כיף, היום קלטתי שזה כיף, על אף הכאוטיות. אני עייפה. מחר יום אחרון של הופעות, אני צריכה לפתוח את הבוקר בחנות משקפיים כי דרכו לי על המשקפיים היום לפני ההופעה. מה שביאס אותי ממש, ואיכשהו גרם לי להיות הרבה פחות בלחץ מלהופיע וגרר לראן הכי טוב שלי. מאד מעניין. בכל זאת מבאס מאד ואני רוצה כבר להירדם ולישון.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י