ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני חודש. יום שלישי, 28 באפריל 2026 בשעה 11:49

זהו

אני וההודית אמרנו שלא נדבר עד שאכתוב לה

מחר הבתזוג מגיעה אז אמרנו שעדיף לא לדבר עד שדברים.. ירגעו? יהיו ברורים יותר? לא יודעת בדיוק מה

אבל אמרנו ביי

וזה מוזר ועצוב ומרגיש לא אמיתי

הרבה מזה מרגיש לא אמיתי

 

אני עייפה מדי אבל עדיף לעשות מדיטציה

עברתי למקום חדש בדרמקוט היום, יש עכשיו הרבה מוזיקה מאיזה מקום קרוב שזה מתסכל, כמו מסיבה

עדיין לא מצאתי את המקום המושלם פה לישון, הרבה מלאים, הרבה עם חיסרונות

ואולי גם דרמקוט צבועה יותר מדי בצבע של ההודית עכשיו, ועדיף לעבור למקום אחר

הסיבה המרכזית שעברתי מהגסטהאוס הקודם, כי שם היינו יחד 

כל הרעש מחוץ לחדר קשה לי עכשיו, אולי באמת עדיף לעבור לאזור אחר, אולי גם עם פחות ישראלים כי זה די הזוי מה שקורה פה

 

בכל מקרה

מחר ב6-7 בבוקר הבתזוג תגיע

תכננתי לתת לנו זמן להתאקלם ולהתקרב שוב ואז לדבר איתה

דיברתי עם החברה הכי קרובה שלי בטלפון היום והיא אמרה שהיא שמחה בשבילי שהיה לי את זה, ונשמע שאני די שלמה עם הדברים, ושנראה לה שנהיה בסדר

אני גם חושבת שנהיה בסדר, אבל פשוט אין לי שמץ של מושג איך היא הולכת להגיב

זה מן מצב כזה של חוסר וודאות מוחלטת איך הסיטואציה הולכת להיות

זה עושה לי עכשיו כאב בטן קצת

יש גם משהו קצת מנחם בזה שאני לא יודעת מה הולך לקרות, כי אולי זה יהיה פחות נורא ממה שאני חושבת?

 

בכל אופן

אלך לצחצח שיניים בשירותים המשותפים

ולעשות קצת מדיטציה

ולנסות לישון בלי אטמי אוזניים במקום הרועש הזה, כדי שאשמע את הטלפון כשהבתזוג תתקשר ב7 בבוקר

 

היידה מחר

יהיה בסדר

הרבה רגשות


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י