צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני חודש. יום חמישי, 30 באפריל 2026 בשעה 9:59

לא יודעת מה לעשות עם עצמי

לא יכולה להזיז את עצמי לשום מקום, לא יודעת איך לחזור אם אלך, הגוף שלי כבד

יצאתי החוצה, מישהי למטה קראה בשם שלי, חשבתי שהיא ישראלית אבל היא קראה לילדה הודית קטנה

חשבתי אולי לקחת גם כדור שינה ולסיים את היום הזה, אבל אין לי רצון לסמם את עצמי בניגוד אליה

חשבתי שאוכל ארוחת ערב אבל גם לזה אין לי כוח

אין לי כוח ללכת להביא את האטמי אוזניים שלי והכיסוי עיניים שבלעדיהם קשה לי לישון, במיוחד עם כל המוזיקה באזור, בגלל זה אולי לקחת כדור שינה זה לא הרעיון הכי גרוע, רק לילה אחד

הרגשתי כל כך טוב אחרי הויפסנה, ואז עם ההודית, היו ימים שהרגשתי כל כך בחיים

ועכשיו אני מרגישה כל כך כבדה

אני יודעת שהכל חולף וזמני, הכל חולף

גם זה יעבור, כמו כל מה שעבר כבר

אוף

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י