לפני 11 יום. יום שבת, 13 ביוני 2026 בשעה 21:10
לול לקחנו רבע לפני ארבע שעות ואז עוד אחד אחרי שעה ואז עוד אחד אחרי שעה ועכשיו עברו ארבע שעות ואנחנו לא מרגישות כלום וכמה אפשר להעמיד פנים שהטכנו האוס הזה כיפי
אני עייפה ומשועממת די מאז שהגענו, וגם די רעבה, בא לי נקניקיה
התיישבתי לבד איפשהו
אני תכלס די מרגישה איזו מחויבת כזאת כלפיה שלא מאפשרת לי להשתחרר וליהנות עם עצמי
גם כל פעם שהיא נוגעת בי לא בא לי על זה
עכשיו אני מרגישה את הבסיס בגב שלי וזה נעים
וואו אני גמורה אבל
נראהלי תכף נזוז הביתה ואז בטח יעלה לנו ברכבת/כשנגיע הביתה
יאללה ברלין

