בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם לאמא מותר ליהנות

הרהורי חיפוש במרחב המטורף והממכר.
סיפורים אמיתיים מנקודת מבט סובייקטיבית.
כותבת פה בשבילי כדי לזכור את המסע המשוגע הזה.
לפני שנה. 22 באפריל 2023 בשעה 7:47

אני רוצה לכתוב על כל הדברים שקרו. 

על הפעם ההיא שישבנו בפאב, אחת מול השני והנחתי את כף הרגל שלי על הכיסא שלך, בין הרגליים שלך, דחפתי אותה לתוך הזין והביצים שלך ושיחקתי בהם מעל המכנסיים עם אצבעות הרגליים שלי תוך כדי שאתה מלטף לי אותה והאנשים בשולחן שלידנו כמעט נחנקו ולא הורידו את העיניים מאיתנו. 

או על הפעם ההיא שנסענו באוטו ושיחקתי לך עם הזין תוך כדי שיחה אקראית ואתה כבר היית לגמרי מחויך ומרוכז במגע שלי עד שגילית שלשומר בשער יש תצפית נהדרת על כל מה שקורה וקפצת והתכסת במהירות כזו שבחיים לא ראיתי. 

או על הפעם ההיא שהיית כלי שימושי לחלוטין, היית ויברטור מושלם ובובת משחק מושלמת כל כך ושיחקתי בך שעות, עברתי על כל הגוף שלך ועל כל הגוף שלי וגמרתי כל כך חזק מלשבת עליך ולשפשף את הזין העומד שלך על הדגדגן שלי, אורגזמה שהשאירה אותי בלי אוויר וכשהתמוטטתי עליך בשאגה אדירה פשוט נישקת אותי בעדינות בכתף ובלחי וליטפת לי את הגב עד שהסדרתי נשימה. 

או על הפעם ההיא, ביום הראשון של הוסת, ששפשפת את הדגדגן שלי כל כך נעים ומחרמן והיה לי קשה לגמור ולא הצלחתי וכל פעם שהתקרבתי לזה, זה נעלם לי ואתה רק לחשת לי באוזן כל פעם שזה ברח לי

אל תילחצי, יש לנו את כל הזמן שבעולם

והמשכת והמשכת והמשכת עד שגמרתי פעמיים ברצף ברעידות בלתי נשלטות וגניחות שלא ידעתי שאני מסוגלת להוציא, באחת האורגזמות האדירות שהיו לי בחיים. 

 

 

 

 

אבל באמת מה שבא לי לכתוב זה שאני מתגעגעת אליך ושאני מחכה כבר להרגיש אותך שוב בקרוב. 

sub fairy - נפלא
לפני שנה
הלן הדוב - מקסים! חמודים אתם.
לפני שנה
mine field - מתוק ונוגע ❤
לפני שנה
Mike0127 - Woww
I wish
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י