בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם לאמא מותר ליהנות

הרהורי חיפוש במרחב המטורף והממכר.
סיפורים אמיתיים מנקודת מבט סובייקטיבית.
כותבת פה בשבילי כדי לזכור את המסע המשוגע הזה.
לפני שנה. 5 במאי 2023 בשעה 20:17

ממש לפני הפעם האחרונה שגמרתי איתו, הוא שאל אותי אם יש בקשות מיוחדות. אמרתי לו שאני רוצה מלא מלא פור פליי. 

התחושה של האצבעות שלו מטיילות לי על כל הגוף העבירה בי רטטים, השערות סמרו לי והצפה קטנה התחילה בין הרגליים. 

עד שהוא הגיע לכוס, כבר הייתי רטובה לגמרי. איכשהו זה כל פעם מחדש ממש מפתיע אותו, כמה אני רטובה. 

זה אתה. אתה מרטיב אותי ככה. המגע שלך. ההתמסרות שלך. 

 

כשאנחנו לא יחד, אני יכולה ממש לשלוף מהזיכרון את התחושה הפיזית של הידיים שלו עלי. אני שוכבת במיטה ועוצמת עיניים ויכולה ממש להרגיש את הידיים החמות והגדולות יורדות מפה, לצוואר, לשדיים, לבטן, לירכיים, עושות סיבוב מסביב לכוס שלי, עוד לא נוגעות בו ממש למרות שאני בטוחה שהוא כבר היה יכול לחוש בלחות. אני מדמיינת איך הוא מלטף את הכוס שלי מבחוץ, בתנועות איטיות, מלאות, היד שלו נדחפת בין הרגליים להרגיש את הכל, מרפרפות, מטריפות אותי. 

אני ממש יכולה להרגיש איך בבת אחת האצבע נכנסת בין השפתיים, מחליקה פנימה בקלות, מעסה בעדינות ובתנועות מעגליות את הפתח של החור. בשלב הזה אני כבר לא יכולה ואני מרימה את האגן לכיוונה ומבקשת בלי מילים שתיכנס פנימה. היא מחליקה לתוך החור שלי ואני מפנטזת איך הוא מצרף אליה עוד אחת ומזיין אותי עם האצבעות לאט ובקצב אחיד שגורם לי לנשימות קצרות ושטחיות. הכל מסביב כבר שלולית קטנה. 

אני עוצמת עיניים חזק וממשיכה לדמיין איך האצבעות שלו יוצאות מהחור ועושות לאט לאט את הדרך לדגדגן שלי שכבר נפוח ומגורה כל כך שכל מגע קטן מוציא ממני אנחה. הוא מסובב את שתי האצבעות עליו. בעדינות, אבל רק בהתחלה. לאט לאט הקצב מתגבר, הלחץ על הדגדגן גדל והשיפשוף נעשה חזק יותר.  אני כבר גונחת בלי שליטה לתוך חלל החדר, יכולה ממש להרגיש איך אני תופסת חזק את הכתף שלו, את הכרית, מושכת חזק את השיער שלו. הקצב עולה והשפשוף עובר ממעגלים ללמעלה למטה בקצב מהיר וחזק. אני מעיפה את הראש אחורה, מרימה את האגן שלי אליו כדי שישפשף אותי חזק חזק ואני ממש יכולה לראות בעיניי רוחי איך הוא מרוכז כולו בסימנים הקטנים עד שהרעידות מתחילות והגניחות כבר יוצאות מבלי שאני בכלל שומעת אותן והאורגזמה שלי מתפוצצת באלפי פיצוצים אדירים, בגלים של עונג שנמשכים כמה שניות טובות עד שאני קורסת באפיסת כוחות. 

עברתי שלב באורגזמות שלי, הן עכשיו גלים גלים שנמשכים זמן מסויים ולא איזה פיצוץ של זבנג וגמרנו. 

והוא מנשק אותי בעדינות ואומר לי כמה הוא אוהב את הגניחות שלי ואני מסדירה נשימה ומודה על מזלי הטוב ועל הידיים המופלאות שלו. 

כשהוא לא איתי, הידיים שלי הן הידיים שלו ואני מאוננת כשהוא איתי בדמיון.

גם כשאתה רחוק, אתה הכי קרוב שאפשר. אתה איתי. 

mine field - מקסימה שאת
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - 😍
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י