בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם לאמא מותר ליהנות

הרהורי חיפוש במרחב המטורף והממכר.
סיפורים אמיתיים מנקודת מבט סובייקטיבית.
כותבת פה בשבילי כדי לזכור את המסע המשוגע הזה.
לפני 5 חודשים. 2 באפריל 2024 בשעה 9:40

את גומרת מאפס למאה

 

הוא אמר לי בעוד אני מנסה להסדיר את הנשימה אחרי אחת הגמירות העוצמתיות שהיו לי. היד שלו עדיין עמוק בין הרגליים שלי, האצבעות עדיין נחות על הדגדגן. 

 

תמיד את גומרת מאפס למאה אבל זו הייתה הפעם הראשונה שלא ראיתי את זה בא. 

 

איך הוא לא ראה את זה בא? הייתי על הקצה כל הזיון הארוך שהיה לנו, הצמדתי את הכוס שלי כמה שיותר לאגן שלו שארגיש את הזין שלו כמה שיותר עמוק בפנים, גנחתי לו בתוך האוזן כל פעם שהרגשתי אותו נדחף עוד ועוד פנימה, מרגישה את קצה הזין שלו ברחם, הולם בו עוד ועוד. 

הוא גמר בגניחות חזקות בתוך האוזן שלי, תופס אותי חזק, מצמיד אותי אליו עם אחרוני התזוזות שלו בתוכי, מושך אותי בשיער, נושך לי את הצוואר ומוחץ את הציצי שלי עם היד שלו ואני רק הרמתי את התחת כמה שיותר גבוה שיכלתי כדי שיהיה כמה שיותר בפנים לפני שאני שולפת אותו החוצה ודוחפת לו את היד בין הרגליים שלי.

וכשהיד שלו מצאה את מקומה בקלות בין שפתי הכוס שלי, אחרי דקות בודדות רעדתי כל כולי על האצבעות שלו שישפשפו את הכוס והדגדגן שלי בקצב מסחרר ממש וגנחתי כל כך חזק עד שנהיה לי כאב ראש. 

אז איך הוא לא ראה את זה בא?

 

יומיים של זיונים השאירו אותי עם כוס שלא מפסיק לנזול מיצים שלי וזרע שלו, שרירים תפוסים וחיוך ענק. אה, ותחת אדום מסימני ידיים. אבל זה כבר סיפור אחר. 

littleR - לוהט! 🔥🔥
לפני 5 חודשים
eyall{hrgiger} - כן כן וכן.
לפני 5 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י