לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם לאמא מותר ליהנות

הרהורי חיפוש במרחב המטורף והממכר.
סיפורים אמיתיים מנקודת מבט סובייקטיבית.
כותבת פה בשבילי כדי לזכור את המסע המשוגע הזה.
לפני 4 חודשים. 23 במאי 2024 בשעה 16:37

הפוסט של אייל גרם לי להיזכר ולחשוב. 

התחלתי לאונן ממש סביב גיל 6. אני זוכרת את עצמי יורדת למרתף של הבית שלנו עם הדובי הכחול שלי, מניחה את הדובי על הגב, מורידה את התחתונים ומחככת את הפות שלי על האף הבולט שלו. זה היה נורא נעים והייתי ממש מחכה לזה ומשתדלת לעשות את זה כמה שיותר. 

אחר כך, כשכבר התחלתי להתקלח ממש לבד, הייתי מהנדסת את הגוף שלי (שאף פעם לא היה קטן מידי…) ככה שהרגליים שלי יהיו משני צידי הברז והזרם היה זורם לי ישירות על הפות. הייתי מכוונת את הזרם להכי חזק ומכוונת את האגן שלי ככה שהוא יזרום בדיוק בנקודה הכי נעימה. אני חושבת ששם וככה גם חוויתי את האורגזמה הראשונה שלי. בגלל שהברז היה בצד של האמבטיה ולא בראשה, הרבה פעמים היה נתפס לי הצוואר מהתנוחה הלא נוחה בעליל. 

בתחילת גיל העשרה כבר גיליתי את ההנאה של השימוש באצבעות. הייתי מאוננת הרבה, על בסיס כמעט יומיומי אבל עוד לא חוויתי אורגזמות גדולות. למדתי את הפות שלי, את הגוף שלי, הייתי מסתכלת במראה איך בדיוק הוא נראה מבפנים, איך כל חלק מתחבר לחלק השני. איזו תחושה כל נגיעה מייצרת ואיפה זה הכי כיף לגעת. השתכללתי במקצבים, במספר האצבעות אבל אף אצבע עוד לא נכנסה פנימה. 

בגיל 14 וחצי הכרתי את מי שלימים יהפוך להיות האדם שעיצב את תפיסתי לגבי המיניות שלי והערך העצמי שלי מול גברים לשנים ארוכות. 

בדיעבד, אלו היו יחסי שליטה פרופר. אמנם היינו ילדים אבל זה נמשך שלוש שנים והשליטה רק הלכה והעמיקה עם השנים. במערכת היחסים הזו, הייתי בצד הנשלט. מאז, העמדה הזו קשה לי מנשוא, דבר שהייתי רוצה מאוד לשנות. 

הוא היה משכיב אותי בחדר מוגף התריסים שלו, אחרי בית ספר, מפשיט אותי לאט לאט ומשחק לי בגוף. בהתחלה, היה מלטף ומוחץ לי את הציצי שכבר היה מאוד מפותח. הוא היה יורד לבטן ומשחק איתה קצת ולא בקטע חמוד. בקטע ביקורתי. ואז, הוא היה פותח לי את הרגליים לאט לאט ומעביר את האצבעות על הכוס שלי. הוא היה מלטף מבחוץ ועם כל ליטוף נוסף היה לאט לאט משחיל את האצבעות בין השפתיים החיצוניות של הכוס ומוצא את הפנימיות ומשחק איתן. בסופו של דבר היה מגיע לדגדגן. והכל לאט בסוג של מחקר מעבדתי יסודי. 

הוא היה חוקר את נפלאות הדגדגן שלי לעומק, מה גורם לי להתנשם יותר בכבדות, לגנוח יותר חזק, לרעוד לו על האצבעות. הוא אונן לי בצורה מושלמת. בבית, הייתי מנסה לחקות את התנועות שלו אבל ללא הצלחה יתרה כי, ובכן, אלו היו האצבעות שלי ולא שלו. 

הוא גם היה הראשון שדחף לי אצבעות,  לא יותר משתיים אבל השילוב שלהן בתוכי עם אגודל על הדגדגן היה בזמנו התחושה הכי נעימה שחוויתי בכל ימי חיי.

המחקר הזה, של בני ה15-16 שעשינו היה אחד הדברים הכי מגרים שעשיתי בחיים. בתמימות ובסקרנות ששמורים רק לחוויות ראשונות של מיניות, גיליתי עולם מענג שאין בו באמת גבולות. 

הוא התמחה בכוס שלי ואיתו, למדתי למצוץ זין עד שלמות. עד היום, אלו אחת הפעולות האהובות עלי. בזכותו ובזכות הידיד/יזיז המושלם שהיה לי אז. אבל זה כבר לפוסט אחר. 

lazyboy​(אחר) - מה שמעניין אותי זה אילו מחשבות מצטרפות לאוננות בגיל כזה. הרי לא סביר שזה על גברים
לפני 4 חודשים
fatiefairy - אני זוכרת שכל מה שרציתי זה שהוא יהיה מרוצה. ושימשיך לרצות אותי. כשהעונג היה צף הייתי פשוט מתרכזת בתחושה הפיזית.
לפני 4 חודשים
fatiefairy - לגבי גילאים צעירים יותר, זה פשוט היה ממש נעים. הרי אין עוד התבגרות מינית, יש רק מה עושה לי נעים בגוף.
לפני 4 חודשים
lazyboy​(אחר) - מעניין
לפני 4 חודשים
אאספרסו​(שולט) - שאפו
תאור מדהים של פעולה חכמה ונכונה .
מוצצת מענג מי שנהנת ממציצה
לפני 4 חודשים
Mike0127 - Nice
לפני 4 חודשים
eyall{hrgiger} - נהדר.
לפני 4 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - ממש מרגש לקרוא את המילים שלך. התמימות בחקירה של הגוף והעונג.
אני התחלתי לאונן בגיל 11, במקביל להתעוררות המינית סביב לבני נשים.
כיום, אוננות היא אקט מאוד חשוב בשבילי. אקט אינטימי מאוד ומרגש ברמות, כשהוא מתבצע בזוג, גם אם אני זה שמאונן על הברכיים מולה, או עם המיצים של הגמירה שלה ולא פחות כשאני מאונן לה עם שתי אצבעות בתוכה או אצבע על הדגדגן.
תודה מעומק הלב על הפוסט הזה
לפני 4 חודשים
fatiefairy - לצערי מאז שנפרדנו, אני כבר לא מצליחה לאונן כמו פעם. זה פחות מספק וגורם לי בעיקר לתסכול, למרות האורגזמות. אבל לאט לאט זה משתחרר, בסוף אני אלמד ליהנות מזה בעוצמה שהייתה לי לפני שוב.
ובאהבה ❤️
לפני 4 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - מחזיק לך אצבעות ותמיד אשמח לקרוא עדכונים מהשטח 💚
לפני 4 חודשים
Aציבעוני​(אחר) - תרחיבי בבקשה
לפני 4 חודשים
fatiefairy - באיזה נושא..?
לפני 4 חודשים
Shela​(נשלט) - מקסים!
תודה על השיתוף. כתיבה מקסימה שמעלה זכרונות נעימים של גילוי וחמישה.
זה נהדר שאת יודעת מה את צריכה כדי להגיע שוב למקומות הנפלאים הללו... מאחל לך שתמצאי את זה שיהיה ממוקד כל כולו בחקר העונג שלך. אלו לא חוויות ששמורות רק להתנסויות ראשונות. במיניות (ובמיוחד במיניות הנשית) יש עומק אינסופי ומרחב גילוי בלתי מוגבל!
ו 95% מהדרך כבר עשית - את מעוניינת לגלות...
לפני 4 חודשים
Shela​(נשלט) - *גילוי ולמידה
(לא ברור איך המקלדת הגיעה ל"חמישה")
@כלובי, בחייאת, תן אפשרות לערוך תגובות... ;)
לפני 4 חודשים
fatiefairy - תודה ☺️
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י