לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם לאמא מותר ליהנות

הרהורי חיפוש במרחב המטורף והממכר.
סיפורים אמיתיים מנקודת מבט סובייקטיבית.
כותבת פה בשבילי כדי לזכור את המסע המשוגע הזה.
לפני 4 חודשים. 26 במאי 2024 בשעה 18:31

הפעם הראשונה שראיתי זין היה בגיל 15. זה היה של אותו ילד שהיה משחק איתי בחדר שלו. היה לו זין לגמרי ממוצע אבל בשבילי זה היה פלא. 

בזמנים ש״היה תורי״ לעשות לו דברים נעימים, הייתי חוקרת לעומק מה הדבר המופלא הזה מסוגל לעשות. הייתי מלטפת ומשפשפת אותו, רואה איך הוא גדל ומשתנה. הייתי משנה מקצבים ועוצרת ואז מביטה בפליאה איך יש לו חיים משלו, זז ומתפתל ומחפש את היד שלי. הייתי מרגישה אותו הולם כשהייתי מחזיקה אותו חזק עם כל כף היד, לפעמים עם שתיים ואיך הוא חלק ונעים כשהייתי מעבירה שתי אצבעות סגורות לטבעת עליו. מלמעלה למטה וחזרה. בהתחלה לאט לאט, מה שהיה גורם לו לזרוק את הראש האחורה ואחר כך מהר יותר, מה שגרם לו להסתכל עלי ולהתנשף במהירות. 

אני ממש זוכרת את ההפתעה שלי בפעם הראשונה שהוא התנשם בכבדות ובמהירות ושפריץ אדיר ולבן נפלט ממנו ונחת לו על הכתף. אחרי כמה תנועות נוספות שלי, הוא החזיק לי את היד בכוח שאספיק והסתכל לי בעיניים. 

כבר אז התאהבתי בזין. 

לא היה מנוס אלא לראות מה קורה כשאני מכניסה אותו לפה. תחושת השליטה שהייתה כל כך מינימלית עם הילד הזה, הייתה בשיאה כשהזין שלו היה בפה שלי. התענגתי על התחושה שלו ממלא לי את חלל הפה, על האתגר ששמתי לעצמי להצניע את השיניים כמה שיותר ולשאוב אותו במקבצים שהיו באים לידי ביטוי בתנועת האגן שלו. 

הוא היה מלטף לי את השיער, מחווה כל כך אוהבת ונעימה ואני הייתי מתענגת על הזין שלו עם הלשון שלי, מוצאת כבר את הליקוק הזה שגרם לו לרעוד סביבי ואז הייתי שואבת אותו חזק ועמוק לתוך הפה שלי, עד שהייתי מרגישה את הידיים שלו מתהדקות סביב השיער שלי בחוסר שליטה מוחלט, מנסות לתפוס ממנו כמה שיותר ואני רק הייתי מגבירה את הקצב. 

בהתחלה, הוא היה מזיז את הראש שלי וגומר על עצמו. בשלב מסויים הוא שאל אותי אם הוא יכול להישאר בתוך הפה שלי כשהוא גומר. אמרתי כן. 

הפעם הראשונה שהוא גמר לי בפה הייתה בעיקר מפתיעה. שום דבר לא הכין אותי לזרם החם והחזק הזה שמילא לי את הפה בטעם מוזר ויחודי. לא אהבתי את הטעם או את הפעולה אבל הבנתי מיד שיש לי פה משהו שהוא פרייסלס. 

השתמשתי בזה מתי שרק יכלתי. 

אהבתי שהוא התחנן שאני אתן לו לגמור לי בפה, היה מתפתל ונאנק עם כל יניקה של הזין שלו. לפעמים נתתי לו אבל בעיקר לא. זה היה הכוח היחיד שהיה לי עליו והשתמשתי בו היטב. 

 

לימים, בתחילת כיתה יב, אחרי שלוש שנים של מערכת יחסים צפופה ולא בריאה בכלל, הוא פשוט הפסיק לדבר איתי. בלי הסברים. בלי הכנה. הפעם הבאה שדיברנו היה בחופש הגדול של כיתה יב, כשהוא צרח עלי בטלפון איך אני מעיזה לשכב עם חבר שלו. שאלתי למה זה מזיז לו בכלל. הוא ענה שאני יודעת טוב מאוד למה. ידעתי, אבל רציתי שהוא יגיד את זה. הוא לא אמר. 

COLTON​(שולט) - הלוואי ויכולתי גם לזכות לחקור בגיל הזה
לפני 4 חודשים
Blue eyesavi - הפסד שלו בלבד!!
לפני 4 חודשים
כשנהיה מאוחר - אני כל כך אוהב איך שאת כותבת
ואת בטח מוצצת אפילו יותר טוב
לפני 4 חודשים
Shela​(נשלט) - את כותבת נהדר!
איזה כיף לקרוא אותך :)
מעלה זכרונות מתוקים...
לפני 4 חודשים
Shela​(נשלט) - בהשראתך :)
https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=13514
לפני 4 חודשים
Mike0127 - What a nice story you Wright really well
לפני 4 חודשים
סטילי דן - לקבל מציצה טובה ממישהי שהיא בתחילת דרכה, זה כמו לגלות את המסי הבא.
לפני 3 חודשים
fatiefairy - זה הצחיק אותי ממש.
לפני 3 חודשים
סטילי דן - את אלה אני זוכר טוב.עם כוכבית בפינקס
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י