צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני כותבת

המסע שלי, החיים שלי, הדרך שאני עוברת
לפני שנה. 19 בדצמבר 2022 בשעה 17:23

אז מישהי ביקשה ממני לכתוב איך אני מפנטזת שייראה המפגש איתה ועם בן הזוג שלה.. זו התוצאה:

 

"תחכי לנו על הברכיים, ערומה" היא מנחה אותי. אני משאירה את הדלת פתוחה ומחכה, הציפייה, ההתרגשות, והחששות הופכים את בטני.

היא מגיעה. אני שומעת את הצעדים שלה במסדרון. שומעת דלת נפתחת, ואז נפתחת השניה ואני רואה אותה מולי. "ילדה טובה" היא אומרת ומלטפת לי את הראש. אנחנו מחכות ביחד שגם הוא יגיע, היא יושבת על המיטה לידי ומעבירה ידיים וציפרניים על פני גופי ואני גונחת מעט מהמגע והכאב.

הוא מגיע, מחייך כשהוא רואה אותי ערומה על הרצפה ואותה לבושה על המיטה. "זונה קטנה" הוא אומר וצובט לי את הפטמה. "אאוץ'" אני מתבכיינת כשזרם רטיבות עובר בין רגלי.
הם מתמזמזים קצת בזמן שאני יושבת ומחכה להוראות, צופה בהם. "תעלי למיטה ותשכבי על הבטן" היא מנחה אותי, ואני מרגישה ספאנק מגיע. היא מוציאה פלוגר מהתיק ומצליפה בי. אני גונחת בכאב שחיכיתי לו הרבה יותר מדי זמן. "איזה זונה קטנה, היא אשכרה נהנית מזה!" הוא אומר. היא ממשיכה להצליף בי, כל הצלפה מעבירה זרמים של כאב ועונג בגופי. "אני רוצה לבדוק כמה היא רטובה" הוא אומר לה והופך אותי. הוא מעביר את האצבע על פני הכוס שלי. "היא רטובה בטירוף, כלבה קטנה" הוא אומר לה, דוחף את האצבע הרטובה שלו לפה שלי. אני מוצצת ומנקה אותה יפה.

היא קושרת אותי ומתפשטת, מתיישבת על הפנים שלי. אני ניגשת לעבוד בהתלהבות, מלקקת ומוצצת, כמהה לענג אותה. הם מתנשקים והיא מתחילה לגנוח בעונג. אני מרגישה וטועמת את ההנאה שלה בהתרגשות.

 

 

וזהו, פה נתקעתי 😂


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י