בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני כותבת

המסע שלי, החיים שלי, הדרך שאני עוברת
לפני שנה. 14 בפברואר 2023 בשעה 7:29

האם באמת ישלי קינק של CNC או שזו שורדת האונס שבי שמפנטזת על לקחת שליטה בחזרה על השיט שעברתי?

האם אני באמת רוצה שמישהי תיקח ממני אפילו את המילה "לא" (כמובן שבצורה בטוחה עם מישהי שאני סופר סומכת עליה ואחרי המון תיאום ציפיות ועם מילת בטחון), או שאני רוצה להרגיש שהפעם אני ויתרתי על המילה הזו והיא לא נלקחה ממני בכוח ואכזריות?

 

אני יודעת שCNC במקרים רבים מקושר לטראומה ועשוי להיות מאוד מרפא, אבל איך מחליטות אם זה משהו שרוצות באמת לנסות או צריך להשאר בגדר הפנטזיה? איך מוודאות שלא מעמיקות את הטראומה מתוך הנסיון להחלים? 

 

במשך תקופה ארוכה פחדתי לאונן כי הפנטזיות שלי הפחידו אותי. היום אני מרשה לעצמי לפנטז אבל פוחד לשתף בפנטזיות, מרגיש שהן מזעזעות מדי ויבהילו את כולם.ן. או יותר גרוע, שיחשבו שאני רוצה לנסות אותן, וינסו בלי לוודא שזה בסדר מבחינתי. כי כשאני מפנטזת על אונס ועל גאנגבאנג ועל להמכר, אני לא רוצה לקחת את הסיכון שמישהי תפרש את הפנטזיה כשאיפה למציאות ותיישם משהו שאני לא מוכנה אליו עדיין. ומצד שני, אם אלו המחשבות שגורמות לי לגמור, אולי אני צריכה לנסות אותן? אולי הן מה שיעשה לי טוב ויספק את היצר החייתי הזה שמאיים כל הזמן להשתלט עלי?

 

אין לי תשובות, רק שאלות שאני לא בטוחה שחכם לשתף, אבל שיתוף יתר בפני זרים באינטרנט זה התחביב שלי, אז קיבלתם את הפוסט הזה.

orian - שאלות מורכבות ופנימיות. תמיד טוב טיפול במקביל. בכל מקרה בכל סוג של קשר מציע להתקדם לאט וגם אם רוצה לדהור לעבר האפילה אז להאט. גילוי נאות, נכנסתי לבלוג מסיבות אחרות לא הבנתי מה קשורה מכונת CNC לבלוג https://www.youtube.com/watch?v=IaufzuOSigs. מאחל יום מואר ומיטיב
לפני שנה
אני וזה​(נשלטת) - חחחחח מקסים
כן, אין לי שום כוונה להתנסות בזה בקרוב, זה דורש הרבה מאוד אמון ובטחון בשולטת וקשר מאוד משמעותי ועמוק
אלה בעיקר תהיות כלליות של האם זה בכלל רעיון טוב
ואני כמובן מאוד מטופלת :)
לפני שנה
בלOנדי - תנסה בצעדים קטנים
כי לחיות בתחושת החמצה לא כיף.
אחד שמבינה 💕
לפני שנה
Daddy Bear​(אחר) - כתיבה יכולה להיות מרפאת.
אם מישהי/ו יפרשו את הפנטזיה כצורך או רצון, זה בעיה. אבל רוצה לקוות שלא תצאי עם מי שאין ביניכם שיח פתוח על הכל.

אז לכתוב תמיד כדאי, אבל לנסות זה כבר משהו אחר. יש מרחק גדול בין הפנטזיה לבין המימוש שלה. יש פנטזיות שלעולם לא נוכל לממש - לא בגלל שאין לנו אפשרות, אלא בגלל שהמימוש של הפנטזיה לא יספק את הצורך שנדמה לנו שהוא יספק.

לכן אם את לא בטוחה לגמרי בעצמך, לא כדאי לנסות דברים שיכולים להשאיר אותך פגועה.



לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י