ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני כותבת

המסע שלי, החיים שלי, הדרך שאני עוברת
לפני שנה. 19 במאי 2023 בשעה 15:25

היא שולחת אותי להתקלח. אני יודעת שאני מתנקה כדי שהיא תוכל לטנף אותי ואני מתרגשת. אני אוהבת להיות הטינופת הקטנה שלה.

 

היא מתפשטת ועונדת את הזין שלה. אני מתרגשת להרגיש אותו, להרגיש אותה. אני לא יודעת מה היא תעשה אבל הגוף שלי מעקצץ בציפיה. אני פשוט בוהה בה והיא מורה לי להתחיל להתקלח. אני מתקלחת, מתנקה יפה יפה לכבודה. היא נצמדת אלי מאחורה ונושכת אותי בצוואר ובכתפיים. אני מרגישה את הזין שלה מתחכך בתחת שלי ואני מסוחררת. אני נאחזת במעקה והיא ממשיכה, כל נשיכה מוציאה ממני אנחה מתוקה של כאב מהול בעונג.

היא מעמידה אותי עם הפנים אליה, עם הגב אל הקיר והידיים למעלה, ואני רואה את המבט הטורף והרעב בעיניים שלה. אני רואה אותה רגע לפני שהיא נושכת את הטרף שלה, והמבט בעיניים שלה מעיף אותי לגבהים אחרים. היא נושכת לי את החזה והפטמות והבטן וכולי כואבת מנשיכות שלה ואני הכי מאושרת בעולם.

היא מביאה לי מגבת ומנחה אותי לשחרר את העמידה שלי ולהתנגב. היא נותנת לי ללקק את הרטיבות שנזלה לה על הירך ואני מלקקת בתאווה. שתי דקות אח"כ אני כבר על המיטה עם הראש למטה והתחת למעלה. היא מתחילה עם כפית קוקטיילים שיש לה צד קוצני. אני גונחת ומייללת בכאב, ובינתיים היא צוחקת עלי כי הכוס שלי כלכך פאקינג רטוב שהיא מריחה אותו. היא ממשיכה עם קיין, מנחה אותי לספור, ואני סופרת ומודה לה כשהיא מסיימת סט כמו ילדה טובה. היא עוברת לקרופ ואני מתענגת על הכאב הצורב. אפילו לא הבנתי כמה אני צריכה את הכאב הזה, אבל היא ראתה בי את הצורך, את הרעב המעקצץ שאפילו אני פספסתי.

היא שולחת אותי להביא את הצעצוע שלי ולפתוח רגליים. היא מחטיפה לי עם הכפית ואני מרגישה את האורגזמה נבנית, מושפלת להודות שאני כלכך מתחרמנת מהכאב הזה. היא אומרת לי לגמור ואני מתפוצצת, כלכך חזק שאני בטוחה שכל הרחוב שמע אותי. השכנים נהנו.

 

 

 

היא מחבקת אותי, היא מכילה אותי. היא מושיבה אותי בין הרגליים שלה ומחבקת אותי ואני יכולה לשחרר, אני הכי בטוחה בעולם. אני הכי בטוחה בעולם.

 

אז תודה מיס. תודה שאת יודעת מה אני צריכה ומתי. תודה שאת דואגת לי ומטפלת בי. תודה שאת מכאיבה לי. פשוט תודה שאת ❤

רגעים של בריחה​(אחר) - ותודה לך שאת חולקת ומשתפת אותנו
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י