לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני כותבת

המסע שלי, החיים שלי, הדרך שאני עוברת
לפני 11 חודשים. 29 ביוני 2023 בשעה 16:04

אז הגיע הזמן לכתוב את הפוסט שאני מתעצלת לכתוב כבר יום שלם. הסשן יומולדת שלי היה מדהים, ואני לא יודעת איך להתחיל לתאר אותו.

אני אתחיל בסדר כרונולוגי.

כבר תקופה שאני מבקשת ממיס שתשתין עלי. זה מיוחד מאוד בהתחשב בזה ששתן הוא טריגר מטורף איתי. אבל היא לאט לאט הדליקה אותי על הרעיון, ועד שהגענו לזה כבר הגעתי למצב שרעש של תמי 4 מחרמן אותי. הייתי נואשת להיות האסלה שלה.

אנחנו רוצות להתחיל מלהכין עוגה אבל מהר מאוד היא חייבת פיפי ואנחנו עוברות למקלחת. אני מתפשטת, פורמת את הצמה שלי, ונשכבת על הרצפה במקלחת. היא כורעת מעלי ומשתינה על החזה והבטן שלי. אני מרגישה את הזרם החמים עובר מהחזה לכתפיים שלי וגונחת. העיניים שלי מתגלגלות לאחור ואני כמעט גומרת רק מהתחושה של השתן שלה עלי. ברגע האחרון אני מעזה לבקש ממנה "מיס את יכולה בבקשה להשתין על הפנים שלי?". היא נענית ועוברת לפנים שלי, ואני מרגישה את הזרם עובר מהאף והפה שלי לשיערי ולרצפת המקלחת. 

אנחנו ממשיכות בהכנת העוגה ויושבות ואוכלות, צופות בפרק שאני אוהבת. 

 

אנחנו עוברות לסשן כאב. סיכמנו מראש שאנחנו עושות סשן עד אדום, אין צהוב. היא קושרת את הידיים שלי מתחילה בקיינים וממשיכה לפאדלים, כאבל, פלוגרים.. באמת קיבלתי שם מכל טוב. כשהיא עוברת לירך הפנימית שגם ככה כואבת לי מהסשן של ראשון, ואני נשברת ואומרת אדום. בשלב הזה אני אחרי שגמרתי פעם אחת מהצלפות לכוס, רועדת מכאב וכמעט בוכה. מיס מנשקת אותי ומחבקת אותי ואומרת כמה היא גאה בי. אני רטובה, מותשת מהאורגזמה והכאב, וחרמנית בטירוף. באמת הצלחתי להגיע לקצה שלי. תודה על זה מיס ❤

 

 

אנחנו ממשיכות ואני במקום שלי לרגליה. היא נותנת לי לנשק וללקק את הביצים שלה, מלמדת אותי איך בדיוק היא אוהבת את זה. מיס מתחילה לגנוח בעונג ואני עפה על עצמי. היא מאשרת לי להתחיל למצוץ ואני מוצצת, בהתחלה בחשש ובהמשך בתאווה ורעב שהצטברו בכל השבועות שבהם חיכיתי לעשות את זה. אני מנסה להכניס כמה שיותר מהזין שלה לפה, מצליחה להכנס לתחילת הגרון שלי. אפילו לא הקאתי, גאווה. מיס גומרת פעם אחת עם הזין שלה בגרון שלי, ואנחנו ממשיכות לפעם נוספת. אני מוצצת ככל יכולתי ומהר מאוד מצהירה "אני נשבעת שישלך טעם של precum". כלכך נכנסתי לזה שיכולתי ממש להרגיש את הטעם. הזין שלה כלכך מחובר אליה, שאפשר לטעום עליו נוזל של לפני גמירה. היא גומרת כמה שניות אחכ, פעם נוספת עם הזין שלה בגרון שלי. אני מתענגת על כל רגע וגאה בעצמי על שהסבתי לה כזה עונג.

 

אנחנו עוברות לחלק השלישי והאחרון - אנאלי. עם הרבה קרם ובעדינות מיס מחדירה אלי אצבע אחר אצבע ואני גונחת בעונג. כשאנחנו מגיעות לאצבע הרביעית מיס אומרת שאני מוכנה לזין ואנחנו עוברות למיטה. אני שוכבת על הגב עם כרית מתחת לתחת והיא משחקת עם הזין שלה בחור של התחת שלי. אני מבקשת יפה שתחדור והיא חודרת אלי, כל הזין בתוכי. אני מסתכלת לה בעיניים והמבט שלה כשהיא מזיינת פשוט מדהים. אני גונחת וגומרת שוב ושוב, והיא מזיינת אותי ביותר ויותר אגרסיביות כשהיא קולטת שאני לא מטורגרת מהחדירה, ואני גונחת וגומרת בקול רם.

 

אנחנו הולכות לישון בחיבוק, ואני מאושרת.

תודה מיס, על יומולדת מדהים. תודה שאת מאפשרת לי לפרוץ את הגבולות שלי בצורה בריאה ולהתפתח הלאה. תודה שאת איתי בפנטזיות הכי סוטות או דוחות. תודה שאת לא מוותרת עלי. תודה שאת מתעלמת מזעקות הכאב שלי וממשיכה עד שאני מגיעה לאדום. תודה עלייך ❤

שועלית - בבקשה קטנה שלי
באהבה וברצון
לפני 11 חודשים
סותה​(אחר) - HAPPY BIRTHAY
לפני 11 חודשים
אני וזה​(נשלטת) - תודהההה 🥰
לפני 11 חודשים
לא סתם - מדהימה, מזל טוב
לפני 11 חודשים
אני וזה​(נשלטת) - תודה רבהה
לפני 11 חודשים
רגעים של בריחה​(אחר) - ישבן מושלם!!!!
מזמין לק...
לפני 11 חודשים
תווים​(ג׳נדר פלואיד מתחלפת) - כמה גאווה ואהבה ❤️❤️❤️
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י