לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני כותבת

המסע שלי, החיים שלי, הדרך שאני עוברת
לפני 10 חודשים. 4 ביולי 2023 בשעה 8:32

אני מושיבה אותך על כסא ללא משענת בפינת החדר. אני יודעת שלא נוח לך, ואני מרוצה מזה מאוד. אני קושרת את ידיך מאחורי הגב - קשר אזיקים פשוט, למדתי אותו בצופים - ואתה חסר אונים למולי. אתה כמובן עירום לחלוטין.

אני מתפשטת ונשארת בחוטיני בלבד. אני רואה את העיניים שלך קופצות מהתחת לחזה לפנים שלי וחוזר חלילה, כמו נער מתבגר שרואה בחורה ערומה לראשונה בחייו. אני עולה על המיטה, תחת למעלה וראש למטה, כמו שהיא אוהבת, והיא מתחילה לסשן.

היא מצליפה בי שוב ושוב, מחליפה כלים בזמן שאני פולטת גניחות ואנחות של כאב ושל עונג. אני מודעת מאוד לעיניים הרעבות שצופות בי, וגונחת חזק יותר במחשבה על הבחור המורעב והזקפה העלובה שלו. אני גומרת מכאב, ורואה אותו בזווית העין מתאפק שלא לגמור על עצמו רק מהצפייה והאווירה המחשמלת בחדר.

היא מסיימת להצליף בי ואני הולכת אליו, שואלת אם הוא רוצה לגמור. הוא מהנהן בהתלהבות עם מבט נואש בעיניים, ואני קמה ויוצאת מהחדר. בזמן שהוא מתחרפן מריגוש ומההתעלמות שלי ממנו, אני חוזרת עם כוס של שוט ביד.

"אתה תגמור לתוך הכוס, ותשתה את כל השפיך, אני רוצה לראות כוס נקיה אח"כ, ברור?"

"כן, *שם כלשהו שאני לא אגלה לכם*"

אני ניגשת אליו ומניחה את היד על הזין שלו, עוטפת אותו באצבעותיי. אני מכניסה אותו לפה ומוציאה. בחזרה השלישית הוא כבר מבקש רשות לגמור. ילד טוב שהוא מבקש רשות. אני מכוונת את הזין שלו לכוסית ומגמירה אותו. הוא כמובן שותה כל טיפה כמו ילד טוב, ואני משחררת את הידיים שלו ומחבקת אותו.

"תודה, *שם כלשהו*"

"בכיף" אני משיבה, ועוטפת אותו חזק יותר בין זרועותיי.

Pandora x - אויש זה נפלא
לפני 10 חודשים
אני וזה​(נשלטת) - תודהההה
לפני 10 חודשים
רגעים של בריחה​(אחר) - Wow....
Speechless
לפני 10 חודשים
אני וזה​(נשלטת) - תודה רבה חחחח
לפני 10 חודשים
רגעים של בריחה​(אחר) - נראה לי שאיישם חלק ממנה 😜
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י