בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני כותבת

המסע שלי, החיים שלי, הדרך שאני עוברת
לפני 9 חודשים. 12 באוגוסט 2023 בשעה 7:38

דמוקרטיה.
דמוקרטיה היא שלטון העם. היא חופש הבחירה, היא שליטה על החיים שלך, היא מקור לגאווה. דמוקרטיה מאפשרת את שלטון הרוב ותומכת במיעוט. שומרת עליו, דואגת לו. דמוקרטיה היא כמו אמא טובה שמקריאה סיפור לפני השינה.

 

אז תודה רבה לדמוקרטיה הנפלאה של מדינת ישראל שלימדה אותי מהו כן ומהו לא, מהי בחירה ומהי כפיה, מה מותר ומה אסור. תודה לדמוקרטיה ששומרת עלי כלכך יפה כבר 23 שנה.


תודה למשטרה, ששומרת עלינו כלכך יפה, ולא נותנת לעוד מקרה אונס להפריע לכוס הקפה. תודה לשוטרת שהביטה בי במבט של גועל וסלידה, כשאני חשפתי שם אחר שם של גברים מבוגרים שאנסו אותי כשהייתי נערה. תודה על המכתב שקיבלתי, שמעדכן שסוגרים את התלונה. תודה רבה על ההגנה. תודה שאני לא יכולה לעבור בדיזינגוף סנטר, כי הוא עדיין מסתובב שם. הוא הבעלים של איזו חנות וזה בכלל לא משנה כי הוא צריך להיות בכלא. אבל אצלנו, במדינת ישראל היפה, אנסים זוכים לאות גבורה והנפגעות שלהם מתכווצות בשקט בפינה. מזל שישלי דמוקרטיה.

 

תודה לדמוקרטיה ששמרה עלי גם כשהייתי ילדה. כשילדים אחרים התעללו בי נפשית, פיזית, וגם מינית. תודה על כל הפעמים שצעקתי לא ולא שמעתם, תודה על כל אות מצוקה שממנו התעלמתם. תודה שפספסתם את המצוקה של ילדה אחת קטנה, שיושבת וצורחת ודופקת את הראש בקיר כבר למעלה משעה. תודה שהייתם שם להגן עלי כשהלא שלי הפך לכן, כשפצעו בי פצע שלעולם לא באמת יתאחה.

 

והאמת היא, שאני, אני לא יודעת מהי דמוקרטיה. אני לא קיבלתי את זכות הבחירה, ועוד בבית ספר דמוקרטי, זה החלק הכי נורא. שנים על גבי שנים של התעללות שעברו בשתיקה. תודה רבה לדמוקרטיה הנפלאה.

anyzeany - הדמוקרטיה תמיד מתחילה בבית
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י