בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני כותבת

המסע שלי, החיים שלי, הדרך שאני עוברת
לפני 8 חודשים. 23 בספטמבר 2023 בשעה 11:50

אז מסתבר שניסיתי לשלוט מלמטה. זה לא היה בכוונה, מה שניסיתי לעשות במשפט שכתבתי היה להגיד שהשליטה אצלה והיא תבחר מה יקרה, אבל ניסחתי את זה לא טוב והעברתי שזה התפקיד שלה להגשים לי פנטזיות, מה שלא נכון בכלל.

זה מה שכתבתי:

אז למה שליטה מלמטה היא לא סבבה:

קודם כל לשלוט מלמטה זה מניפולטיבי נורא. אם את רוצה לשלוט, תמצאי קשר שבו את נמצאת במקום השולט, אבל לנסות להורות ולכוון את השולטת שלך זה פשוט לא הגון. מטאפורה נהדרת ששמעתי פעם היא שבדסמ הוא כמו ציור, אני מגדירה את הצבעים של הציור ואת גבולות הדף אבל היא בוחרת מה לעשות עם הצבעים הללו ואיזה ציור ליצור. ברגע שאני שולטת מלמעלה אני לא מאפשרת לה לצייר את הציור שהיא רוצה, אני דורשת את הציור שלי וזה לא המקום שלי בקשר.

המקום שלי הוא מתחת למיס. הוא לציית להוראות ולהתאים את עצמי לציורים שהיא רוצה לצייר. אני כאן כדי להיות כנועה ומסורה ולתת מעצמי לה, ולא להפך. התפקיד שלה הוא לא להגשים לי פנטזיות אלא לעשות מה שנכון לשתינו במסגרת הגבולות הבריאים שלנו, והתפקיד שלי הוא להציב את הגבולות הללו, ולציית ולשרת אותה בכל דרך שבה היא תחפוץ. התפקיד שלי הוא להתאים את עצמי אליה ולצרכים שלה. אני שלה, לרשותה, לשימושה, וזו לא דרך דו סטרית. היא לא שלי, לא לרשותי, ולא לשימושי, זה לא המקום שלנו, וכשאני מתבלבלת ומציבה אותה בעמדה הזו אני מערערת את היסודות של הקשר שעבדנו כלכך קשה לבנות.

אני שמחה שמיס קוטעת את הנסיונות שלי לשלוט מלמטה באיבם. אני לא רוצה לפתח את החלק הזה בעצמי, ואני ממש מעריכה את המחסומים שהיא מציבה לי.

תודה מיס.

 

 

ושאלה ליושבי הכלוב

האם מה שעשיתי נחשב שליטה מלמטה? אם כן, למה? איך יכולתי להעביר את המסר שלי טוב יותר?

תודה מראש 😊

שועלית - יפה כתבת
לפני 8 חודשים
אני וזה​(נשלטת) - תודה מיס
לפני 8 חודשים
מומין - הבעת רצונות היא לא שליטה מלמטה. השאלה היא איך בדיוק הבעת ואת זה לא רואים בצילום
לפני 8 חודשים
אני וזה​(נשלטת) - תודה
לפני 8 חודשים
שועלית - את הצרכים והרצונות שלה היא הביעה יפה מאוד ולכן לא רואים אותם בצילום.
בצילום נמצאת החתיכה שגרמה לי לתת את ההוראה לכתוב את הפוסט.
לפני 8 חודשים
הלן הדובה - אני לא אוהבת את המונח שליטה מלמטה. אולי הוא לא נכון לי כי אני מתקשרת אחרת? בכל אופן. אם אני כשולטת דורשת לשמוע רצונות וצרכים אז עצם ההבעה שלהם איננה שליטה מלמטה.

בניסוח שלך זה מזכיר לי נורא את התקשורת מול פיצריות שמפקששות את ההזמנה שלי ואז מציעות לי שובר לפעם הבאה. כי הם מניחים שתהיה פעם הבאה. עצם ההנחה היא שגויה וגורמת אי נוחות. יוצרת ציפיות וכו וכו.

אז לא הייתי קוראת לזה שליטה מלמטה אבל כן מרגיש לי שזה מכתיב ציפיות. וזה לא תפקידו של נשלט. כן להביא צרכים, לא להכתיב את הקצב. זה כבר שייך לשולט.
לפני 8 חודשים
אני וזה​(נשלטת) - תודה רבה ❤
לפני 8 חודשים
פרלין​(נשלטת){ש} - אני בכנות לא רואה שם רע במשפט הזה.
לפני 8 חודשים
שועלית - רע? חלילה.
ללא המשפט הזה, שאר ההודעה הייתה מתקבלת בחיבה ובחיוך.
הקטנה עובדת על ללמוד מתי לעצור.
לפני 8 חודשים
ColdSteel - ללמוד מתי לעצור זה מאוד חשוב. שיעור שגם אני לומד כל פעם.
לפני 8 חודשים
פרח הסאקורה​(נשלטת) - אני חושבת שזה ככל הנראה מגיע מהמקום של ״ואת תבחרי מה מתוך זה״. היא לא מחוייבת לבחור שום דבר גם 🤷🏻♀️ זה לא הנה רשימה ותבחרי. אם הייתי במקומך הייתי כותבת לאדוני: ״רציתי לשתף אותך ברצונות שלי, אני מודעת לכך שתעשה בהם כרצונך״ או משהו בסגנון.
לפני 8 חודשים
אני וזה​(נשלטת) - תודה רבה!
לפני 8 חודשים
lotus in oz​(נשלטת){CharlieI} - בדיוק. אפילו הייתי אומרת - רציתי לשתף אותך במה הייתי רוצה. זה עוד יותר מרוכך. הרצונות שלי - יכול להשתמע מזה ציפיה למילויין כבר. אבל אולי אני קצת קיצונית כאן ?
לפני 8 חודשים
ColdSteel - אחרי "הרצונות שלי" היית צריכה להפסיק לכתוב. ❤️
לפני 8 חודשים
אני וזה​(נשלטת) - תודה
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י