שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

paz

בסופו של דבר צריך רק אחת

כולם מחפשים, אבל מה לעשות לאחר שמוצאים? (חוץ ממלא סקס; זאת התשובה הקלה שלנו)
לפני שנה. 27 בנובמבר 2022 בשעה 18:44

יום אחד התעוררתי לידה בחורף, החדר היה קפוא והלכנו לישון ערומים. תמיד אהבנו את המגע והחום גוף בלילה. אין דבר שיותר מייצב את רמות הסרוטונין מאשר להתעורר לכמה שניות באמצע הלילה ולמצוא את עצמך מחבק וסופג את חום הגוף של זו שאתה אוהב. שום סטוץ\סשן לא יוכל להחליף את החוויה הזו. די בטוח שזה הדבר הכי מדהים שיש בעולם כולו. אולי בעצם מספר 2 מיד לאחר להתעורר ממציצה אבל זה גם משהו שמתרחש בצורה תמימה וספוטנית ברגע שישנים ערומים.

בכל מקרה, התעוררתי לפניה וראיתי את הפרצוף המושלם שלה ישן. קרן שמש רכה ליטפה את הלחיים שלה בצורה מופתית. ראיתי אותה נושמת בעדינות ועם כל נשימה נוספת הבנתי שזה היצור שאני רוצה לחיות במחיצתו לעד. היא לא הייתה מושלמת, היו לה הרבה חסרונות ודברים שהיא התמודדה איתם אבל גם אני לא הייתי מושלם. כולנו שרוטים בצורה כזו או אחרת. אבל ברגע הזה הרגשתי שאני לא צריך שום דבר נוסף חוץ ממה שיש לי איתה. איתה אני שלם. 

במהלך חצי פזיז חצי נחוש הערתי אותה ואמרתי לה שאני שלה לעד ואני אהיה הגבר הכי שמח בעולם אם היא תהיה שלי. "צ'וּצ' אתה מתכוון למה שאני חושבת שאתה מתכוון?" היא שאלה בצורה ישנונית. "כן" עניתי עם חיוך אידיוטי מרוח לי על כל הפנים. "אוקיי נשמע אחלה אני גם אשמח" היא ענתה. אני חושב שלא הרגשתי כל כך מאושר בכל החיים שלי והחיוך הדבילי שהיה לי על הפנים לא ירד במשך ימים.     

מקווה שגם אתם עשיתם חיוך דבילי כזה עכשיו; מרגיש לי שהרווחתי אותו ביושר.

אבל החיוך לא החזיק לעד. אם קראתם את הבלוג הראשון כנראה שכבר נחשפתם לאקדח המעשן בסיפור שלנו.

 

Billie Eilish - everything i wanted


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י