שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

paz

בסופו של דבר צריך רק אחת

כולם מחפשים, אבל מה לעשות לאחר שמוצאים? (חוץ ממלא סקס; זאת התשובה הקלה שלנו)
לפני שנה. 23 בדצמבר 2022 בשעה 18:46

קצת נעלמתי לאחרונה מפה, מהכלוב

היה ברור לי מההתחלה שהיחסים בנינו לא הולכים להיות טובים במיוחד. שלא תבינו אותי לא נכון, אני חולה על להתחכך עם הסטיות שיש פה לכולם (גם אם לרובן אני פחות נמשך). במיוחד אני אוהב את הקונספט הזה שאשכרה צריכים להיות קצת ספרותיים בשביל לשתף משהו ולזכות באהדה\אמפתיה (אלא אם כן יש לך ציצי ומצלמה ואז דרישות הסף הם בסך הכל דופק). אבל כמו סקס עם מישהי שלא אוהבת שדוחפים לה אצבע לתחת בדוגי, היה ברור לי שזה לא ימשך לעד וכנראה שיהיו לא מעט הפסקות.

בכל מקרה, רציתי לשתף שמצאתי יזיזה חדשה (כן כן אני יודע, הבלוג וכלל פרופיל שלי מדברים על למצוא את הפרטנרית הנצחית של חיי ואני ממש פאקינג צבוע שככה אני מרשה לעצמי סקס מזדמן. קפצו לי 3>) ותאמת אני לא חושב שניתקלתי בכזו תופעה מינית אפעם (וסחבק לא זר לתופעות). היא מושלמת מינית עבורי בצורה מפגרת.

אם בפעם הראשונה שנפגשנו בבר היא קצת הסמיקה כשאמרתי שאני אוהב שבנות יושבות לי על הפנים הרי שלא יותר מ-2 כוסות בירה אח"כ באמצע שאנחנו מתחרמנים במיטה היא לוחשת לי לשכב על הגב ולהכין את הלשון למלחמת חייה. שלא לדבר על העובדה שתחילה לא היה מצב להתקרב לה לתחת ועכשיו כל סשן מתחיל מחור תחת קטן שנדחף בחיפזון לפרצוף שלי. וכמובן זה שהיא אמרה שזה "מפגר וילדותי" לדרוש ממנה ללכת על 4 כמו כלבה ברחבי הבית ולהביא לי דברים ו..הופ שבוע של התניות חיוביות קדימה והיא רק מחכה לשים את החגורה על הצוואר.  

קיצר, כן אני יודע שזה זמני ושאין סיכוי שזה יגמר כמו הסוף בסיפורי אגודות מפגרים ("והם חיו בפאקינג אושר ועושר עד עצם היום הזה") אבל לפחות יש לי חור תחת שמידי פעם מאוד שמח לראות אותי 

 

 

kajiri​(נשלטת) - אתה חמוד. בהצלחה :)
לפני שנה
paz - איזה כיף (: תחזיקי לנו אצבעות שיחזיק יותר מחודשיים?
לפני שנה
kajiri​(נשלטת) - בטח
לפני שנה
fatiefairy - נשמע מושלם. תהנה :)
לפני שנה
BKSG - תהנו
לפני שנה
Shish​(שולטת) - אופס. נגמר.
לפני שנה
paz - יש אנשים שנועדו לבוא רק לחלון זמן ספציפי בחיים שלנו. למעשה, אלו כל מי שאי-פעם נכיר.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י