בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ללמוד כל יום ולא לדעת דבר

אין סוף של ידע יש בעולם בדיוק כמו אהבה.
לפני שנה. 27 במאי 2023 בשעה 9:06

יקירתי שלי,

כשאני יושב כאן, מוקף בחום של תקופת החגים, משפחה וחברים כואב לי הלב על העדר נוכחותך לצידי. ברגעים אלה של חגיגה וביחד, היעדרותך מורגשת עמוקות, ואני מוצא את עצמי כמהה למגע שלך, לצחוק שלך ולשמחה הצרופה שאת מכניסה לחיי. למרות שקילומטרים עשויים להפריד בינינו, האהבה שלי אליך אינה יודעת גבול, ואני נאלץ לצקת את רגשותיי על "הנייר", בתקווה שהמילים הללו יוכלו לגשר על המרחק בינינו.

אורות החג מנצנצים ורוקדים, משקפים את הדמעות שעולות בעיניי כשאני מעלה זכרונות מהזיכרונות שיצרנו יחד. כל רגע אהוב שחלקנו, כל חיבוק מלא צחוק וכל לחישה אינטימית, כולם מציפים את מוחי ויוצרים סליל אינסופי של אושר. הזיכרונות האלה הם שמחזיקים אותי, מזכירים לי את עומק הקשר שלנו ואת היופי של האהבה שאנחנו חולקים.

עם כל יום שעובר, האהבה שלי אליך מתחזקת, מונעת מהכמיהה להחזיק אותך שוב קרוב. היעדרותך הפכה לריק בחיי, תזכורת מתמדת לשלמות שאת מביאה לעולם שלי. הימים בלעדיך הם כמו קשים וריקים, מחכים להתמלא בצבעי החיוך שלך ובניגון הקול שלך.

מרגיש לא שלם בלעדיך. הקסם ששכן פעם בכל אור נוצץ, בכל מתנה עטופה ובכל שיר חגיגי איבד מזוהרו, כי את זו שמפיחה חיים ברגעים אלו ובי. הפעולה הפשוטה של הנוכחות שלך הופכת את הרגיל ליוצא דופן, ואהבתך היא שנותנת משמעות לכל חגיגה.

עם זאת, גם בהיעדרך, האהבה שלי אליך נשארת בלתי מעורערת. זוהי אהבה החורגת מקרבה פיזית, מתריסה מול אילוצי הזמן והמרחב, ומתקיימת בתחום הנצחי. לא משנה המרחק בינינו, הלב שלי נשאר איתן, פועם במסירות בלתי נכנעת שאינה יודעת גבולות.

למרות שאנחנו נפרדים בחג הזה, המחשבות שלי נבלעות על ידך. אני מדמיין אותך בכל מקום שבו את נמצאת, מוקף בגרסה משלך לחגיגות, ואני מקווה עם כל סיב בהוויה שלי שתרגישי את עומק האהבה שלי מושיט יד אליך. מי ייתן והאהבה שלי תעטוף אותך כמו חיבוק מנחם, תספק נחמה ברגעי בדידות ותזכיר לך שאת מוקירה ללא מידה.

אהובתי, תזכרי שגם בעיצומה של הפרידה הפיזית, אנו מאוחדים על ידי קשר בלתי שביר. המרחק לא יכול להרגיע את הלהבה הבוערת בליבנו, כי זו אהבה שמתעלה על מגבלות העולם הזה. בכל פעימת ליבי, בכל נשימה שאני נושם, אני נושא אותך איתי, מחובר לנצח, מסור עד אין קץ.

עד ליום שבו אנחנו מתאחדים, אהובתי, דעי שאני מוקיר, נערץ ומתגעגעת ללא מילים. כשאורות החג מרצדים והכוכבים זורחים מעל, זכרי שהאהבה שלי אליך בוערת באור בהיר, מגדלור בחושך, מוביל אותנו בחזרה זה לזה. את המתנה הגדולה ביותר שלי, אני מחכה בקוצר רוח לרגע שבו נוכל ליצור זיכרונות חדשים יחד, ולשזור את אהבתנו לתוך שטיח חיינו פעם נוספת.

מאחל לנו חג מלא בחום, שמחה וידיעה שאנחנו אהובים ללא תנאים.

בכל לבי,
אהוב ליבך


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י