מי שקורא בקביעות
או קרא את הפוסטים האחרונים שלי יודע שעברתי הטרדה מינית בעבודה
אז היום קיבלתי אישור סופי לזה שהחלאה לא יעבוד יותר בחברה הזאת ולא ידרוך שם יותר
וקיבלתי גם המון תמיכה מהמנהלת שלי שבמילים שלה אמרה לי גם שהיא יכולה לחסל אותו (במובן המקצועי...)
זה היה לי מוזר שאישה במעמד שלה כל כך תמכה בי והדגישה לי שהכי חשוב שארגיש בטוחה ומוגנת בעבודה ואם קורה הדבר הכי קטן אז לבוא לדבר איתה
אני לא רגילה לזה שאנשים תומכים בי ככה ועוד יותר לא רגילה לקבל כזאת הרגשה מנשים
כל חיי קיבלתי כתף קרה או יותר גרוע מבנות וקשה לי מאוד לסמוך
גם שמנסים להתקרב אליי ולהחמיא או לעזור,
אבל היום היה סוג של תיקון גם על התמיכה וגם על זה שהתלוננתי עליו
כי בעבר כמו שציינתי במעט לא התלוננתי
ויש לזה כמה סיבות
אבל זה בגדול החשש והבושה והרגשת האשמה שתוקפת פתאום,
״כאילו אני עשיתי משהו שגרם לזה?״ (זה משהו שאמרתי לעצמי בראש הרבה שזה קרה לי בעבר וגם עם המקרה הזה)
אבל המנהלת חזרה ואמרה שאני לא אשמה שתיארתי לה את הסיטואציה (שזה היה גיהנום בשבילי לחזור ולספר את מה שהיה)
אני בטוחה גם שמה שאני הרגשתי כמעט כל אחת הרגישה שעברה דבר כזה,
ועדיין זה תוקף משום מקום,
אבל לפחות יש בי הקלה עצומה שלא אאלץ לראות או לשמוע אותו יותר,
זה כזה דפוק עניין האשמה והבושה שהחראות שעושים את מה שעשו גורמים לנו להרגיש,
כמו לפני כמה שבועות שמישהו אמר לי שאני לא צריכה להעלות כאן תמונות עירום שלי כי זה לא בטוח 🤦🏻♀️
וזאת לא פעם ראשונה שמישהו מהאתר הזה אמר לי דבר כזה,
כאילו לא הבנתי מה זאת הצביעות הזאת?!?
גברים יעשו מה שבא להם בעולם ונשים יכסו את עצמן ויסתתרו בחדרי חדרים ולא ידברו,
וכן לקחתי את זה לכזאת קיצוניות כי זה בקלות יכול להתדרדר למקום כזה מאיזה אדיוט שחושב שהוא יכול להגיד לנשלטת שלא תעשה משהו,
זה שאני נשלטת/אישה לא אומר שאני אגיד כן לכל מה שאתה אומר או חושב
להפך אני מחליטה מה מתאים ומה לא מתאים,
ועדיין הערה כזאת מפגרת שבאה מחוסר ידע עליי או על האתר והחוקים שלו גורמת לי להרגיש רע קצת שבא לי להעלות תמונות שלי
ורק אני אדע כמה שדאגתי לשמור על עצמי כאן מהיום הראשון שהתחלתי לדבר כאן עם אנשים (והיו לי הצעות פסיכיות ממש! מה שרק תדמיינו, סירבתי ל99.9)
ואני לא מתביישת על שום תמונה שהעליתי וגם לא קרה שהשמדתי הרבה תמונות בעיקר הסתרתי דברים שלא בא לי לחשוף כי יש דברים שבא לי שיישארו לעיניים שאני אחליט שיראו
ואני כרגע מתלבטת אם להעלות תמונות מהסופ״ש שהיה לי כי יצאו תמונות ממש ממש טובות
אני שונאת את העובדה שהערות דביליות כאלה בכלל השפיעו עליי אפילו לשנייה
אני אראה את הגוף שלי כמה שבא לי ואין לי מה להרגיש רע לגביי זה
חוץ מזה שאני מעלה באנונימיות כי בכל זאת חשוב לי שזה יהיה דיסקרטי כדי שזה לא ידלוף לחיי הפרטיים
אני חושבת שמגיע לי לחגוג את הגוף שלי בצורה שמתאימה לי גם אם זה בתמונות
ואני לא צריכה להרגיש רע לגבי זה או לגבי שום דבר שקשור לאיזה חלאה בעבודה שהחליט לגעת ללא רשות ובלי הגיון או חשיבה לאיזה מצב זה יוביל
אז פאק יו לכל מי שלא מתאים לו שאני אעלה תמונות שלי
אתם מוזמנים לא לעקוב אחריי וגם לחסום אותי סבבה?
סבבה
סיימנו עם הנושא הזה
ואני אעלה בהמשך פוסט לוהט ממש
תישארו מעודכנים סוטים
🧜🏻♀️
נ.ב. ראיתי סרט שקשור לעניין ההשלכות וזה סרט חולני ממש (עוזרת הבית) אבל זה מתקשר לי
גבר אתה לא תעשה ותגיד מה שבא לך ללא השלכות!

