שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Kinky Reflections

מסע לגילוי עצמי דרך עולם הBDSM
לפני שנה. 27 במאי 2023 בשעה 21:56

משפטים שכתבתי שאני רוצה לזכור:

 

28.5.23

"אני מאוד אוהבת להרגיש מחוזרת, להרגיש מושכת ולדבר עם אנשים מעניינים ומסקרנים שגורמים לי להרגיש מיוחדת. אני מאוד אוהבת תשומת לב ולדבר עם אנשים חדשים עונה לי על הצורך הזה.
לפעמים זה גם מתפתח מעבר לרק שיחה ואז אני מרוויחה עולם ומלואו של בן אדם חדש ותמיד יש משהו חדש ללמוד בין עם זה על עצמי או משהו שלא קשור אליי בכלל נושא חדש או לקח חשוב לחיים."

 

24.5.23

"לפעמים אני מדברת עם אנשים וזורמת איתם לשיחות יותר אינטימיות וקשה לי להבדיל בין האם אני באמת נהנת מהשיחה או שאני סתם מרצה. ואיתך זה מרגיש ממש בנוח ואני יודעת בברור שאני לא מרצה וזה פשוט כיף לי לדבר איתך בפתיחות"

24.5.23

"בסוף אנחנו לא יכולים לשנות אנשים. רק להשקיף להם את המציאות ולתת להם פרספקטיבה חדשה. הרצון לשינוי צריך להגיע מבפנים"

 

23.5.23

יש הרבה אנשים שאומרים שהם שולטים, אבל הם סך הכל יותר דומיננטיים במיטה.

הם יכולים להתחבר להכנעה / החפצה / הגבלת תנועה / פריימליות צייטניות, אבל זה מתחיל ונגמר במיטה. וזה לא בהכרח מה שאני מחפשת.

 

21.4.23

אני צריכה להקיף את עצמי באנשים שידפחו אותי קדימה, שיוציאו ממני את האישה החזקה שמסוגלת, שיחבקו ויעטפו אותי. אני חייבת להיות הכי אנוכית כדי שאצליח לשרוד את התקופה הזאת. וזה הכי קשה כי כל מה שאני רוצה לעשות זה לתת ולחבק ולתמוך את האנשים שאני אוהבת כל כך.

"אני כל כך רוצה את ההתמסרות לבן זוג את האהבה האינסופית את התמיכה את השותפות, ובו זמנית אני יודעת שאני לא מוכנה לזה כי עדיין כל כך קשה לי לבד."

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י