סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 3 שנים. יום שלישי, 25 ביולי 2023 בשעה 6:38

שנאה זו מילה ורגש שאני משתדלת לא להשתמש בהם, לא אוהבת אותם. 

אבל היום אני די כועסת על העולם, כל רגע משהו נוסף מכעיס אותי.

מה שגורם- שמאד בא לי לשנוא את כולם כרגע.

 

זה בטח יעבור תכף. 

אבל כרגע די נמאס לי מכולם.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י