לפני 3 שנים. יום שלישי, 25 ביולי 2023 בשעה 6:38
שנאה זו מילה ורגש שאני משתדלת לא להשתמש בהם, לא אוהבת אותם.
אבל היום אני די כועסת על העולם, כל רגע משהו נוסף מכעיס אותי.
מה שגורם- שמאד בא לי לשנוא את כולם כרגע.
זה בטח יעבור תכף.
אבל כרגע די נמאס לי מכולם.

