צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני שנתיים. יום שבת, 2 במרץ 2024 בשעה 14:32

כשחולקים באופן לא שווה,

קנאה היא דבר מרגיז.

מבחינה לוגית, לחלוק זה מובן,

בעיקר שלא חשופה לחלוקה.

אבל קנאה זה לא לוגי,

אז זה קורה מעצמו.

ואז מתחשק לעשות דווקא,

בשביל לקבל את מרב היחס.

להודות בקנאה זה קשה.

אז כן,

מקנאה.

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י