לפני שנה. יום ראשון, 11 במאי 2025 בשעה 14:11
בספר שאני קוראת, רשמו משהו בסגנון-
"גם אם יש מיתון, לרצח תמיד יש ביקוש, תמיד אנשים ירצו לרצוח מישהו".
זה לא עיקר הספר, אבל זה תפס אותי,
אם תמיד אנשים ירצו לרצוח מישהו,
האם זה עובד גם על בדסמ?
תמיד אנשים ירצו לשלוט? להישלט?
האם זה גם לא יושפע ממיתון? ממלחמה?
מניחה שהתשובה להכל זה כן.
גם אני שוקלת לקחת הפסקות לעיתים,
גם לקחתי לפעמים.
אבל לרוב אני חוזרת,
ממה שאני רואה גם אחרים.
סתם משהו לחשוב בסוף יום ארוך.
בפוסט הראשון רשמתי על אי אהבתי לחסה,
לעומת זאת, סינבון זו אהבה.
חייבת לציין שסינבון של סינבון שפתחו לאחרונה בארץ, מוצלח בהחלט.
הקלאסי כמובן.

