צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני כחצי שנה. יום שני, 21 ביולי 2025 בשעה 13:08

מדי פעם בא לי שמישהו יהיה גאה בי,

הכוונה לא על דברים משמעותיים,

אלא על דברים קטנים,

על זה שגררתי את עצמי מהמיטה לעוד יום בעבודה,

על זה שעשיתי משהו אחרי העבודה ולא שקעתי בכלום,

על שהתקדמתי ביעד כלשהו אישי,

על זה שאכלתי אוכל לצהריים במסודר.

לפעמים צריכה שיגידו לי את זה במהלך היום,

גם אם זה לא יום קשה,

גם אם לא עשיתי הרבה.

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י