לפני כחצי שנה. יום חמישי, 16 באוקטובר 2025 בשעה 9:18
תהיות בעקבות המלחמה (שעדיין קיימת מבחינתי לטובת מי שבדעה שהיא נגמרה),
האם למי שלא היה פיזית בלחימה עד כה או בגזרת העוטף ב7.10 או בתגבור באחת הגזרות האחרות, יכול להרגיש טראומה או שזה משהו אחר?
האם לאנשים שנחשבים "עורף", מותר להרגיש שהם עברו טראומה?
תוהה לעצמי, כי התחושה העצמית היא שלא, שיש אנשים שיותר "זכאים" להרגיש טראומה, ושבמקרים כאלו צריך פשוט להתמודד ולהמשיך כי זה לא מספיק טראומתי.
ברור לי שמבחינת ההגיון, הרציונאל, כל אחד יכול להרגיש טראומה ממשהו אחר ושזה בסדר להרגיש ככה.
אבל כן. מצד שני, ההרגשה היא שלא.
דעות? מה לגיטימי כיום?
עורכת-
כמובן שבמידה וישנה טראומה- מומלץ לפנות לאנשי מקצוע רלוונטי.
תוהה לגבי תחושת האשמה בנושא.

