צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני כחצי שנה. יום חמישי, 13 בנובמבר 2025 בשעה 16:25

בטיפול היום ניסינו, או ניסיתי, להגדיר איך לבחור בעצמי זו החלטה נכונה.

לבחור בעצמי שזה לא לבחור במה שבהכרח טוב לקריירה שלי.

לבחור בעצמי שזה גם לאפשר לדאוג לעצמי.

לבחור בעצמי שזה אומר ללמוד לקבוע גבולות פנימיים ולא רק חיצוניים, כי אותם אני טובה בלשבור.

לבחור בעצמי כי אחרת כנראה אתמוטט לחלוטין.

לבחור בעצמי כי המחשבה על זה גורמת לי קצת לנשום ואולי מעט לחייך. 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י