צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני שלושה חודשים. יום ראשון, 8 במרץ 2026 בשעה 9:12

אפשר בבקשה להפסיק להתייחס למבצע כמלחמה חדשה שהתחיל?

זו לא מלחמה חדשה, זו מלחמה כבר שנתיים ו-5 חודשים.

זה פשוט מבצע בתוך המלחמה הכללית.

 

בתודה,

אשת קבע מותשת.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י