אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני שבועיים. יום ראשון, 7 ביוני 2026 בשעה 7:17

אין כמו להתחיל שבוע עם וירוס, או תופעת לוואי מתרופה- לא ברור, אבל לא ישנתי טוב בכלל הודות לזה.

וברור שהיום זה יום שאי אפשר ממש להפסיד בעבודה.

אבל לפחות דברים קצת מתקדמים ומשתפרים,

לאט לאט.

אולי עוד אצליח לחזור לנשום קצת.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י