לפני שבועיים. יום ראשון, 7 ביוני 2026 בשעה 7:17
אין כמו להתחיל שבוע עם וירוס, או תופעת לוואי מתרופה- לא ברור, אבל לא ישנתי טוב בכלל הודות לזה.
וברור שהיום זה יום שאי אפשר ממש להפסיד בעבודה.
אבל לפחות דברים קצת מתקדמים ומשתפרים,
לאט לאט.
אולי עוד אצליח לחזור לנשום קצת.

