אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על שפת הלילה

שמתי לב שעפות פה הרבה מילים, אני אנסה לתפוש חלק ואולי זה יגע במישהו
לפני 5 חודשים. 30 בנובמבר 2023 בשעה 20:25

אני זוכרת פעם אחת שעשיתי ביד שהייתה לי ממש משמעותית. זו הייתה פנטזיית אונס.

כשאני עושה ביד, אם הפנטזיה אלימה מדי ללב שלי, אבל אני חדורת מטרה מדי לגמור, אז הפות שלי מתכווצת אחרי הגמירה חזק וכואב, כאילו נעלבת ממני וקובלת על מה שעשיתי לה. לא רק הנרתיק, כל השרירים בשפתיים כואבים.

פעם אחת אוננתי ככה, על הבטן, וגמרתי כואבת. זה היה כשכבר התחלתי להכיר את עצמי יותר והבנתי שהפות והלב מחווטים, שהפות נושאת כאבים שהלב לא מסכים להכיל, ושבגלל זה כואב לי כשאני עושה סקס. תהיתי, מה אם אני אמיצה מספיק כדי להכיל את הכאב. מה אם הלב פוחד כי הוא חושב שהוא לא יכול, אבל הוא בעצם יכול.

בלי לשנות תנוחה התחלתי לאונן שוב, והפעם טוויתי פנטזיה על אונס, מה שאני לא מרבה לעשות. משרד, סוף יום עבודה, מחסן אפלולי לציוד משרדי. שני עובדים צדים עובדת שנשארה מאוחר ואונסים אותה כנגד ארון תיוק גדול. אבל שלא ככל הפעמים, לא התרכזתי בדמויות הגברים ובחדירה שלהם אותה, אלא בדמות הנשית, וספציפית ברגשות שלה. הפחד, הגועל, הנטישה והעלבון. חוסר האונים, התחושה שלא רואים אותה, שהיא בזויה ונדרסת. וכמובן, התחושה הטמאה של זין שאינך רוצה בו שפולש אלייך.

בהתחלה היה לי קשה להתגרות. גם כי עוד כאב לי מהגמירה הקודמת, והכאב רק הלך והתעצם. גם כי זה דורש ריכוז אדיר, לדמיין תחושה ורגש בו"ז. אבל בעיקר בגלל שאני (ועוד רבות אחרות ואחרים) מוסללת אל התנתקות מהרגש, ויותר מזה, אל התמקדות ביסוד הפאלי החודר של המין, ולא ביסוד הנקבי הנחדר.

אבל לאט לאט, ככל שירדתי אל הספציפיות של הסיטואציה (חצאית עד הברכיים וחולצת כפתורים לבנה שכפתוריה נתלשו; קוקו גבוה שהתבלגן; מגע וקירקוש המתכת של ארון התיוק; התספורות של האנסים, הבל פיהם על עורה; דמעות ונזלת), הצלחתי להביא את עצמי להזדהות עם האישה הזאת, לאהוב אותה מאוד, לחמול אותה ולהרגיש מה שהיא מרגישה. ואז התחלתי לבכות בכי מר. וברגע שהתחלתי לבכות, הכאב בפות פתאום הותר כמו קשר סבוך שנפתח במשיכה, האנרגיה המינית עלתה, הרטבתי וחוויתי גמירה נטולת כאב לחלוטין, שנצרבה בי כאחת החזקות בחיי.

לא האלמנט הרגשי של הפנטזיה היה אחראי לאורגזמה המטורפת הזאת, אלא האלמנט הפיזי, המכני, בצירוף החלל הרב והנקי שהותיר אחריו הכאב שהשתחרר מהגוף שלי. הודיתי לעצמי ואהבתי את עצמי ושיבחתי את עצמי על האומץ לעשות את העבודה הזאת, כי זאת עבודה חשובה: אהבת הפצע ללא תנאי.

 

זאת הייתה גם תקופה שבה חקרתי את המיניות הבדסמית שלי בפעם הראשונה, וזה הפיל לי המון אסימונים לגבי מה אני מחפשת שם בעצם, ומהו פוטנציאל הריפוי הטמון במשחק הזה. יש לי מזל שעם כל הפצעים שלי, השיח המיני שלי עם עצמי תמיד חתר למקום בריא ואחראי. זה לא שלא עשיתי טעויות שאני מתחרטת עליהן, לא שלא התאכזרתי לעצמי. אבל תמיד זה היה שלא במודע, והדרך אל התיקון כללה הצפה של הטראומה אל המודע. ודווקא מאז שהתחלתי להשתפשף (; בעולם הבדסמ, אני פועלת ממקום הרבה יותר אחראי, מושכל וחומל. עבורי העיסוק במיניות קינקית לא נועד ליצור טראומות חדשות אלא לסייע לי לחיות ולשחרר כאבים עתיקים. אבל בשביל לעשות את זה באופן טוב ומיטיב, כדאי שתהיה אפשרות לנסח אותם.

 

זה אולי המקום לציין שבחיים האלה לא חוויתי אונס או תקיפה מינית שהותירה סימן. כן "זכיתי" למנת חלקן של כל הנשים, הטרדות מיניות "קלות", הערות, סיטואציה לא נעימה בטרמפ. ואפילו שלא חוויתי אונס על בשרי, הווית הנאנסת חקוקה בנפשי מילדות. כאישה בעולם אני סופגת אותה לא רק דרך התנסויות ומדיה, אלא פשוט מעצם היותי ערה ורגישה להוויה קולקטיבית של פחד, תקשורת ללא מילים שעוברת בינינו הנשים ומזהירה אותנו להתכווץ ולהגן מפני חדירה, זיכרון בין דורי של אנוסות שצרוב עמוק בתאים.

ב-7.10 הטראומה הקולקטיבית שלנו שוחזרה באופן המוני וברוטלי, שגורר עכשיו גל של הצפות אינדיבידואליות. כל אחת עם הרחם שלה, הכאב שלה. תסמיני קדם וסת מועצמים, וסתות קשות, חרדה ורגישות מוגברת בחברת גברים. הכאב הזה עולה כדי שלא נתעלם ממנו. כדי שנבכה אותו ונסכים לפנות אותו החוצה, נסכים ללב שלנו להרגיש אותו ולפות להרפות, כדי לפתוח חללים חדשים לדברים אחרים, נקיים שיצמחו מתוכינו.

 

ואי אפשר לדבר על פנטזיית אונס ועל טראומה קולקטיבית בלי להזכיר את חלקם של אחינו. אתם הגברים שלנו, גם היצריים ביותר מביניכם, הרבה פעמים חווים פחד וזעזוע לנוכח הזוועות שאנחנו עוברות בחיינו הפרטיים או בסיכסוכים אלימים. גם אתם נושאים מטען עתיק של הוויית התוקף, הגבר האלים והמחריב. רובכם מעולם לא רכשתם כלים להתממודד עם הארכיטיפ הזה, אלא למדתם להדחיק ולהכחיש אותו כדי להגן על עצמכם ועל הנשים בחייכם. אבל הפניית עורף היא לא חוסן. רגש, בכי, חמלה, שיחה ושיתוף – כל אלה הם חוסן.

בהקשר הבדסמי, כשאתם מגשימים למישהו.י פנטזיית אונס, אתם למעשה מתבקשים לגלם את דמות האנס: גבר שלא רואה את הקורבן, שנהנה מהסבל שהוא מסב ומשלם את המחיר הרגשי של ניתוק מחמלה.

איך אתם חווים את הארכיטיפ הזה?

איך אתם שומרים על עצמכם מפניו, גם כשאתם מגלמים אותו?

האם קרה למישהו מכם שהגשים פנטזיית אונס ושילם על כך בפצע רגשי?

 


תודה רבה לייחודי42 על שיחה טובה שהעלתה בי את הסיפור הזה באופן חי.

living on the edge​(שולט) - בעבר כתבתי על פנטזיות אונס שיצא לי להגשים, אין ספק שזה גורש בראש ובראשונה היכרות מיטבית עם הנשלטת / הפרטנרית לחוויה..
מעבר לכך אתה חייב להיות קשוב למי שמולך ואם יש ספק ולו הכי קטן לעצור. אני חושב שזו חוויה מהממת עשיתי אותה בעבר, אם אעשה אותה שוב? אני בספק כיום.
לפני 5 חודשים
ירח בוקר​(נשלטת) - אשמח לקישור לפוסט אם תוכל למצוא.
למה אתה חושב שלא תחזור על זה?
לפני 5 חודשים
living on the edge​(שולט) - תחושת בטן כזאת, והתחושה שהכל היום איבד פרופורציות הכל משחק ולא אותנטי, אני אוחד סקול כזה (:
לגבי הפוסט אחפש אותו בארכיון.
לפני 5 חודשים
backgammon​(שולט) - פוסט יפה ומורכב ורגיש. תודה עליו 🙏

אני חושב שאונס עבורך ועבורי זה לא אותו דבר.

עבורי, ההבדל המהותי בין פנטזיית אונס לבין אונס הוא הידיעה שהפרטנרית רצתה - בצורה מפורשת - לחוות את התסריט המסוכם.

מבחינתי, rape play זו הזדמנות לפגוש את 'הקורבן' במקום שבו היא רוצה להיות - בפגיעותה, בחולשתה, בחוסר-האונים שלה - ובמקום שבו אני רוצה להיות - כמי שנהנה מכוח מוחלט עליה.

'איך אתם שומרים על עצמכם מפניו, גם כשאתם מגלמים אותו?'
שליטה, לגביי, היא מצב שבו הנשלטת היא שלי. במובן העמוק של הבעלות. אחד ההיבטים הכי חשובים של הבעלות בבדס'מ זה להחזיר את הנשלטת לוניל במצב טוב. זה אומר קשב לאורך הplay לגוף ולנפש של הפרטנרית. זה גם אומר לעצור ולשאול אם יש סימני שאלה, כי לא קורא מחשבות. יש דרכים לשאול בעדינות מה המצב בלי להרוס את אוירת הplay.

'האם קרה למישהו מכם שהגשים פנטזיית אונס ושילם על כך בפצע רגשי?'
לא. אבל זה לא קורה מעצמו. Rape play זה edge play שמחייב שימת לב מיוחדת לאפטר-קייר ובימים שאחרי. מאחר ויש בו אלמנט רגשי מטורף, הוא מחייב הרבה מאוד עבודה רגשית מקדימה ולאחר מעשה.
לפני 5 חודשים
ירח בוקר​(נשלטת) - תודה שקראת (((:
אני מבינה ממך שב rape play אתה בעצם אף פעם לא מרשה לעצמך לשקוע לגמרי בתוך התפקיד-דמות, אלא תמיד שומר על איזושהי פרספקטיבה חיצונית?
כתבת "התסריט המסוכם". אפשר לתסרט פעולות, אבל אי אפשר לתסרט רגשות. לא קרה לך שהתעוררו בך רגשות קשים תוך כדי?
לפני 5 חודשים
backgammon​(שולט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 5 חודשים
backgammon​(שולט) - מה שמאפיין עבורי את התפקיד-דמות בסשן, כל סשן, כולל rape play, זה שזו חוויה של עלייה לתוך מצב-מודעות של ארכיטיפ-שולט שיש לו ראיה ומודעות מוגברים.
ולכן, לדעתי, זה לא יהיה נכון לתאר את זה כפרספקטיבה חיצונית, אלא כפרספקטיבה מעורבת אבל מאוד אינטנסיבית במה שהיא רואה.

אישית, לא חוויתי רגשות קשים. אבל זה כמובן קשור למטענים שמביאים מהעבר ואני בר מזל מהבחינה הזו, שכל מטעניי פורקו בזמן ובדרך הנכונים, סביב התרחשותם.

זה כן קרה לפרטנריות שלי שהיו להן טראומות עבר, שכן חוו רגשות קשים בסשן. אבל לא ב-rape play. אולי בגלל ההכנה המקדימה או בגלל הדריכות של המעורבים.

מנסיוני, רגשות קשים אצל פרטנריות עלו, למרבה ההפתעה, ברגעים הכי תמימים ולא צפויים. אולי בגלל שאם אתה נוגע בטראומה, מה שמעורר אותה יכול להיות שבר זכרון שמהצד השני נראה יחסית אקראי והמשמעות של האדם שחווה אותה - מאוד אישית.
לפני 5 חודשים
ירח בוקר​(נשלטת) - ממש מרתק, הכל. במיוחד מה שאמרת על מצב מודעות של ארכיטיפ. זה מתקשר לי לתחושה שאני חווה כשאני בסאב ספייס, שאני מופשטת מהזהות שלי/תחושת אני והופכת לפונקציה, כאילו התודעה שלי קיבלה פטור זמני ממחשבות והשלכות והיא נמצאת בסנכרון מושלם עם הגוף והרגש
לפני 5 חודשים
bengold42 - משעשע. גם כשאני מאונן על Cnc אני מדמיין יותר את חוסר האונים של הנתקףת יותר מאשר את הצד השני, שהוא בעצם רק כלי כדי ליצור את התחושה הזו.
לפני 5 חודשים
ירח בוקר​(נשלטת) - אני שמה לב שאופי האורגזמה שלי מאוד משתנה בהתאם לצד שבו אני מתמקדת (בכל פנטזיה, כאמור אני לא עושה CNC)
לפני 5 חודשים
Dom Red​(שולט) - כיף לקרוא אותך :)
לפני 5 חודשים
ירח בוקר​(נשלטת) - תודה רבה דומאדום 3>
לפני 5 חודשים
חלקה כאישה​(נשלט) - בעבר הקצת רחוק , ארחתי זוגות נשואים לחוויות של כמה ביחד , אחד הפעמים אישה בשנות ה50 שלה , ביקשה שאדאג לכמה ביחד איתה ושלא נהיה קשובים לה בלשון המעטה , תקראי לזה כהבנתך , חצי מהאלימות שתיארת , בהגינות לא היה אבל , היה רק הגברים השתמשו בה להנאתם וכמובן היא הייתה עם מטפחת שחורה לעיניה .
היא מאד אהבה , לי אישית קשה היה , כי עברתי ניצול מיני כילד .
אם זה מה שתיארת את , פחות אבל סוג של ....
לומר אם יקרה בעתיד , קשה לומר לא יקרה החלטי , לבטח אין מצב שאני יאנוס מאן דהיינו כי פתאום בא לי , זה לעולם לא !!!
לפני 5 חודשים
ירח בוקר​(נשלטת) - וואו אני מצטערת לשמוע. אירחת עוד פנטזיות אונס מאז? זו חוויה קשה כשאתה חווה הצפה של טראומה בזמן שאתה צריך לנהל אירוע מיני
לפני 5 חודשים
Cafe​(שולט) - אני תמיד מזדהה עם הצד שלה ולא עם הצד שלי.
לפני 5 חודשים
ירח בוקר​(נשלטת) - ממש מעניין! עוד מישהו כתב את זה, אולי זו דווקא נטייה כללית של אנשים להתמקד בדמות הנגדית
לפני 5 חודשים
Cafe​(שולט) - סליחה, לא קראתי את כל התגובות. לכן אינני יכול להתיחס למה שאחרים כתבו.
אני מזוהה בדרך כלל רגשית עם הנשלטת פשוט כי זה הצד היותר שווה.
לפני 5 חודשים
ירח בוקר​(נשלטת) - חנפן
לפני 5 חודשים
הביצה - את כותבת מדהים. מרגשת!
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י