אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פורצת מסתורית בשחור...

פנטזיה שלי שחוזרת בוריאציות שונות עליך,את מחכה שאלך לישון, מחייכת חיוך מרושע והולכת להתלבש ולהתכונן...
את מוציאה את המכנס עור שצמוד מדי עליך עם החור למטה, לובשת מגפיים שחורות מעור עד הברך, חולצה שחורה צמודה שמבליטה את החזה שלך, כפפות עור שחורות ומסכת סקי שחורה... את פותחת בשקט את דלת חדר השינה שלי ומורידה בעדינות את השמיכה, מתיישבת עלי ומניחה את הכפפות עור על הפה שלי, מקרבת את הראש לאוזן שלי ולוחשת, אם לא תתנגד לא תיפגע, אני מבולבל ועם זאת מגורה ולא מסוגל להתנגד, את שולחת את הידיים עמוק לתוך התחתונים שלי ומאותו רגע אני כולי שלך להתמסר לכוח שלך ולמגע שלך אני לא יודע מי את אבל אני חושק בלך בכל עצם בגוף שלי. אני הופך לצעצוע שלך שקשה כל הזמן בנוכחות שלך, מספיק לי לראות את העיניים שלך מתוך המסכה ואני מכיר אותך מנשק אותך מוריד את המסכה ומגלה אותך הפורצת ששוכבת כל לילה לידי ופיצחה את הפורט נוקס של הלב שלי...
לפני חודש. 11 באפריל 2024 בשעה 6:41

הגדרתי את עצמי בהרבה צורות בעבר

עוף מוזר, לא קונבנציונלי, חייזר ועוד.

לא שזה אף פעם הפריע לי באמת בדברים 

שרציתי לעשות או להשיג ההפך זה תמיד 

ייחד אותי מול מי שהוגדרו מיינסטרים ואת עצמם כנורמלים

מעולם לא הרגשתי צורך אמיתי להשתייך

לקבוצה מסויימת, ההפך בעקבות ילדות

שהיו בה הרבה חברים שכולם בתחת של 

השני (לא לא במובן המיני,סוטים) למדתי 

להתרחק ממנטליות הקבוצה שהובילה

באופן קונסיסטנטי לפיצוצים מהסוג הרע.

ופחות או יותר מאז הייתי תייר חופשי בעולם 

מנסה להימנע מקבוצות ומקדש את האחד

על אחד.

להוציא את השיוך הטבעי שלי לעולם המוזיקה שגם הוא מורכב ממלא מיספיטס 

לא מצאתי איזשהו עוגן בקבוצות ולמען האמת גם לא חיפשתי. המקומות שרציתי להשתייך אליהם היו כאלה שיכולתי ללמוד בהם דברים חדשים.

ואתמול חשבתי על זה בשיחה עם מישהי מפה, שבתחושות שלי שהיא הסכימה איתן כלובי הוא כמו בית לנפשות מאוד ספציפיות מבחינת מנעד (כל אחד והמנעד הפנימי שלו והרצונות והמטענים שהוא מביא) 

אבל יש משהו משותף לחלק לא מבוטל ממי שפה, במובנים מסויימים ובאופן אבסורדי דווקא בכלוב יש הרבה מאוד אנשים שהשילו מעצמם את המשקולות והשלשלאות של הנפש שרובנו גוררים ועשו בחירה מודעת ואפילו הצהרתית להיות מה שהם בצורה הכי אותנטית שניתן. ואם יש קבוצה שאני כן מרגיש בנוח איתה היא של אנשים כאלה. 

ונכון יש פה גם דושיאדה שרק מחפשת סקס בלי קשר לבדסמ וכן יש את מוכרי הלוקשים הסדרתיים וההזויים ממש ויש גם את אלה שחושבים שהאמת יוצאת להם מהחור תחת ומרגישים בנוח לשפוט כל מי שהוא לא הם, אבל יש פה מספיק אחרים שאומרים להם רגע רגע חביבי לא הבנת תפורמט. ולפחות לגבי ההזויים ממש זה חלק מהקסם של המקום. 

לגבי, אני לא באמת צריך להיות בסצנות או אירועים בשביל להרגיש שייך ואני לא באמת צריך להרגיש שייך בכללי אבל אני פשוט שייך, לא חושב שהיה מקום שהכרתי בו כל כך הרבה אנשים עם דרכי חשיבה שונות שדומות לשלי, וזאת הרגשה טובה. 

בקיצור תמשיכו להיות אתם אל תתנו לאף אחד לגרום לכם להרגיש שמשהו לא בסדר עם זה ותמשיכו לשבור את השלשלאות (ואז לשים חדשות כי זה בכל זאת כלובי😂)

מאחל יום מעולה ושובב ושקט זמן לקפה של הבוקר🤟🦊🌶🔥🎸☕️

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י