צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

כותבת על דברים שקרו במציאות ובדימיון
כדי לנסות לעשות לי סדר בראש
לפני שנה. 21 במאי 2023 בשעה 21:07

הפעם הראשונה שנפגשנו היתה מדליקה.

מחוץ לדירה שלהם, בעלי, האדון שלי, הכניס לי לראש שאני המלכה והעבד יהיה הכלבלב שלי.

ברגע שנכנסנו לדירה, הוא קרס מיד על ברכיו כמו שהנחנו אותו ושמנו לו את הקולר.

אשתו הסתכלה עליו בהלם קצת לא הבינה איך זה הכל קורא, אבל בעל מיד תפס לה בצוואר והוריד אותה על הברכיים שם הוא שם גם עליה קולר.

לקחתי את הכלבלב שלי לספה, הורדתי לו את המכנסים והחדרתי לו פלאג עם זנב.

כבר עמד לו.

בנתיים בעלי התחיל להשתעשע עם אשתו וקרא לי לעזור לה בזמן שהכלבלב מסתכל עלינו.

לאט לאט הלילה נהיה מטורף יותר ויותר.

אני זוכרת רגעים מסויימים.

כמו הרגע שבו אני שוכבת קשורה למיטה, הפטמות שלי תפוסות חזק בשלשלאות. אני מרימה את הראש ורואה את השפחה שלנו יורדת לי, שבעלי דופק אותה חזק מאחור, תוך כדי שהוא מצליף בה ופוקד עליה "זה הדבר הכי טעים שאי פעם טעמת", הפנתי את הראש וראיתי את העבד הכלבלב שלי יושב בפינה ומסתכל עלינו ועלי בעיקר בעיניים מורעבות חרמניות, האיבר שלו זקור, בקושי לחשתי לו "כלבלבי תשפשף" והוא מיד התחיל לשפשף לעצמו. כשעמדתי לגמור התחלתי לקרוא "כלבלבי תגמור כלבלבי תגמור" ובזמן שאני גמרתי הוא שפשף חזק וגמר ממש יחד איתי. מטורף.

ככה היו עוד כמה פעמים, שבהם פשוט שלטנו בשפחה ובכלבלב שלנו, עשינו בהם כל מה שרצינו. בעלי בעיקר אהב את השפחה שלו ואני נהנתי מהעבד שלי, פקדתי עליו לפעמים השפלתי אותו או דרכתי עליו עם עקבים, אבל הרגשתי שהוא גם כלבלב שלי אז הייתי גם דואגת לו.

זה הדליק אותי ממש להסתכל איך הוא דופק אותה בזמן שאני מענגת את עצמי עם ויברטור ביד אחת והיד שלי מלטפת את הראש של הכלבלב ביד שני בזמן שהוא מלקלק לי את האצבעות והרגליים.

כשלבעלי, האדון שלי התחשק, הוא היה קורה לי להתעלל בשפחה, או להתחרמן איתה, או לענג אותו והייתי עוברת ממצב מלכה לשפחה שלו. אני אוהבת מאד את הרגשת חוסר השליטה, שהוא שולט בי מצווה עלי ואני לא יכולה להתנגד, אז אני הכי משתחרר ורק רוצה עוד. אני מסוגלת לגמור כשהוא מפליק לי.

אחרי כמה פעמים שהיינו אצלם, פתאום קרה אצלי משהו בפנים, הסתכלתי על בעלי דופק את השפחה שלו מאחור, היא היתה עם חסם בפה, אזיקים בידיים, והוא חנק אותה ומידי פעם נתן לה פליק חזק בתחת בזמן שהיא נאנקה.

זה ממש ממש חרמן אותי ופתאום בא לי גם. לקחתי ג'ל שמתי לעצמי על היד והתחלתי לשפשף לכלבלב שלי, הזין שלו עמד גם ככה, עם גומי ששמנו לו חזק מסביב לביצים, ועכשיו הוא היה ממש סגול, הכלבלב הסתכל עלי בעיניים מעריצות כששפשפתי לו.

הסתובבתי ירד על ארבע הרמתי את התחת באויר ופקדתי על הכלבלב "כלבלבי תדפוק אותי מאחור, אני הכלבה המיוחמת שלך עכשיו, תדפוק אותי חזק"

וואוו התגובה שלו היתה מהירה הוא בא אלי ונכנס אלי עמוק לתחת (אני אוהבת אנאלי מודה), כל הפעמים שבעלי ואני שיחקנו בזה שאני כלבה מיוחמת נכנסו לי לראש והייתי ממש בתוך זה. הזין העבה שלו הרחיב לי ממש את חור התחת, זה כאב קצת אבל היה וואוו.

זה היה אחד הזיונים העוצמתיים שחוויתי, הוא בתחת ואני עם הויברטור, כשעמדתי לגמור פקדתי עליו "תוריד את הגומיה כלבלבי" והוא משך את הגומיה שלו מהביצים, ואז שוב "כלבלבי תגמור כלבלבי תגמור כלבלבי תגמור" והוא התפוצץ לי בתחת ומילא אותו בשפיך וזה הביא אותי עד לקצה וגמרתי וצעקתי ממש חזק.

הצעקות שלי הפנו את תשומת לב של בעלי אלי, הוא התסכל אלי עם עיניים שואלות ואמרתי לו "גם לי מגיע קצת אדון". זה כנראה סיפק אותו, אבל לא אמרתי לו שזה היה משהו אחר.

אחרי זה שחזרנו הביתה, לא הפסקתי לחשוב על זה. גם כשהייתי שפחה של בעלי והוא דפק אותי, דמיינתי קצת את זה.

כתבתי וואטסאפ לעבד וקבעתי שנפגש רק שנינו – משהו שלא עשיתי בחיים. הוא כמובן ציית, הוא היה תמיד מציית לכל מה שכתבנו.

הברזתי מהעבודה באותו יום והגעתי אליו ביום, הוא פתח לי את הדלת ומיד קרס על הברכיים, בתחת כבר היה לו תקוע פלאג עם זנב, כמו שפקדנו עליו בפעמים קודמות. פקדתי עליו לעמוד "כלבלבי, היום אני הכלבה שלך, אני שייכת לך, תדפוק אותי כמו כלב גדול שדופק את הכלבה החרמנית שלו", והתחלנו להזדיין בטרוף. אני פקדתי עליו כל הערב ונכנסתי לתפקיד

ירדתי על ארבע "כלבלב תדפוק את הכלבה של חזק מאחור", "כלבלב תמחץ לי את השדיים של הכלבה"

התיישבתי לו על הזין ורכבתי עליו "כלבלב אני הכלבה שלך אתה המלך של הלהקה זיין אותי"

לחשתי לו באוזן "אני הכלבה שלך הקטנה אתה הכלב הגדול שדופק אותי עם הזין הגדול, אני מיוחמת ושייכת ללהקה שלך" והוא נטרף מזה, מילא אחרי כל הפקודות שלי ודפק אותי בלי הפסקה כמו איזה כלב חרמן.

ממש הרגשתי כאילו אני הכלבה הקטנה שלו ואיזה כלב גדול מזיין אותי, דמיינתי שאנחנו ברחוב וכולם רואים כמו שרואים כלבים מזדיינים ברחוב. פעם ראיתי כלב גדול דופק כלבה קטנה ממש ברחוב וזה מה שדמיינתי בראש.

לא הרשתי לו לגמור ואני לא זוכרת כמה פעמים גמרתי שלוש לפחות זה היה מדהים ממש נכנסתי לזה.

הייתי בעולם אחר כל הזמן חשבתי על זה.

בפעם הבאה קבענו שוב באמצע היום. הפעם היה לו מבט אחר בעיניים.

"על הברכיים כלבה", הפעם תורי היה לקרוס, הוא שם לי רצועה. מלמלתי "כלבלבי אני צריכה אותך אני הכלבה שלך" בזמן שהוא פתאום תקע בי פלאג עם זנב ממש גדול שהוא קנה.

הוא לקח אותי עם הרצועה לספה התיישב, שלף את הזין שלו, "בואי כלבה יש לי משהו טוב בשבילך", התנפלתי על הזין שלו ומצצתי כמו שלא מצצתי אף פעם. באיזה שלב הוא נעמד והתחיל לדפוק אותי חזק בפה, ממש מכאיב לי בגרון, כמה פעם הרפלקס שלי השתלט ולא הצלחתי אבל הוא המשיך לדפוק חזק. הוא הוציא את הזין ואני אמרתי "כלבלבי תגמור" והוא השפריץ לי על כל הפנים כמו באיזה סרט פורנו כשאני מלקקת את השפיך שלו.

ממש נכנסתי לתפקיד אני הכלבה הקטנה והוא הכלב אלפא ואיכשהו כשהיינו ככה גם הוא נכנס לזה למרות כל האילוף והתעללות. הוא ישב על הספה נרגע אחרי הגמירה ואני פשוט שכבתי על הספה עם הראש על הרגליים שלו כמו כלבה נאמנה וליקקתי לו את הזין והביצים. לא רציתי לצאת מהראש הזה.

אחרי אולי חצי שעה, פתאום שמעתי מפתחות בדלת, זו היתה אשתו השפחה שלנו. היא נכנסה, ראתה אותי על הספה , הרמתי את הראש מהירכיים שלו ונתתי בה מבט מתריס "זה שלי". היא היתה מופתעת מכל הסיטוציה ושאלה "האדון פה?" בעלה נענע בראשו...

 

אספר את ההמשך בפעם אחרת.

בעלי, האדון שלי, גילה את כל הסיפור כמובן, והוא הכריח אותי לכתוב את זה פה כחלק מהעונשים שהוא נתן לי.

 

 

לפני שנה. 19 במאי 2023 בשעה 5:18

(המשך מהפוסט הקודם)

חיפשנו עבד קוקוהולד עם אשה נשלט. פנה אלינו מישהו מהאתר והתחלנו להכין אותו לטקס שליטה וירטואלי.
בעלי, האדון שלי, התכתב איתו וכשהוא ראה שהוא רציני הוא שאל אותו מפורשות:

"אתה רוצה שנשלוט בך? אנחנו נשים עליך קולר וירטואלי, אבל שים לב שלמרות שהקולר וירטואלי השליטה אמיתית. ברגע שתשים את הקולר. תהיה שלנו. ציות מוחלט. אין דרך חזרה. אתה שלנו, החיים שלך שלנו, הנשמה שלך שלנו. אתה מוכן?"

"כן אדון אני מוכן"

"הלילה תמצא זמן בלי האישה, תחכה להודעה שלנו ערום ונעניק לך את מה שאתה מצפה לו".

בלילה, קבענו שיחה, לפני השיחה, אנחנו מתחרמנים, אני עם ויברטור. אני רואה שבעלי מאד מגורה מהרעיון. הוא נגע לי במצח "את מלכה אכזרית, את מקבלת את הכלבלב שלך. את תדברי בקול הכי מפתה מפתה והכי קר שלך, תעשי הכל כדי שהכלבלב יהיה שלך". נכנסתי לזה.

התקשרנו אליו והקראתי לעבד את הטקסט שבעלי הכין לי בקול הכי מפתה ואכזרי שיכולתי, לא ידעתי שיש לי את זה ככה.

"כלבלבי שלי, כאן המלכה שלך. אתה תהיה הכלבלב שלי, ואני והשולטת שלך. אתה תציית לכל פקודה שלי, אתה שייך לי, החיים שלך שלי, הנשמה שלך שלי, אין לך יכולת להתנגד. אתה מבין?"

"כן המלכה"

"אני ובעלי נהפוך אותך לעבד שלנו, ואז נהפוך את אשתך לשפחה שלנו. אשתך תהיה השפחה והזונה שלנו. אתה מבין כלבלבי?"

"כן המלכה"

"מה אתה רוצה כלבלבי"

"אני רוצה שתשלטו בי ואעשה כל מה שתצוו עלי. אני רוצה שתשלטו באשתי והיא תהיה הזונה שלכם"

בעלי לקח ממני את הטלפון ופקד עליו

"עכשיו אני אשלח לך תמונה של הרגליים של המלכה שלך. כשאתה מקבל את התמונה תלקלק אותה"

בעלי שלח תמונה של כפות הרגליים שלי והעבד ליקק את התמונה.

"ועכשיו תחזור על הפקודה שלך"

"אני רוצה שתשלטו בי ואעשה כל מה שתצוו עלי. אני רוצה שתשלטו באשתי והיא תהיה הזונה שלכם" והוא התחיל לחזור על זה שוב ושוב

"ועכשיו תתחיל לאונן כשאתה מסתכל על התמונה של הרגליים של אשתי וחוזר על המנטרה. כשתגמור על התמונה תרגיש את הקולר הוירטואלי נסגר לך על הצוואר ואתה עבד שלנו. תהיה חייב לציית לכל פקודה שלנו. בלי שיקול דעת. אתה שלנו"

"כן אדון - אני רוצה שתשלטו בי ואעשה כל מה שתצוו עלי. אני רוצה שתשלטו באשתי והיא תהיה הזונה שלכם"

בעלי נגע לי במצח והתחלתי לחזור גם אני על המנטרה "כלבלבי תגמור" בקול הכי מפתה שלי. ככה הוא חוזר על שלו ואני על שלי. עד שהוא גמר ושמעתי אותו נאנק בטלפון ואח"כ גם אני גמרתי.

ואז המשכנו את תהליך האילוף.

היינו קובעים שיחות וידאו בערב ודורשים מהעבד לצלם את עצמו מענג את עצמו תוך כדי חזרה על המנטרה.

"אני רוצה שתשלטו בי ואעשה כל מה שתצוו עלי. אני רוצה שתשלטו באשתי והיא תהיה הזונה שלכם".

היינו שולחים לו תמונות שלי ופוקדים עליו לענג את עצמו. כל הזמן הזה בעלי, האדון שלי, ממשיך להחדיר לי לראש את התאווה לשלוט בכלבלבי שלי "כלבלבי תגמור". "אם תהיה כלבלב טוב, אני אתן לך ללקק אותי" "אם תהיה כלבלב טוב אני אענג אותך" "אם תהיה כלבלב טוב אני אחדור אליך"

ככה כל יום הגברנו את העוצמה. פקדנו עליו לקנות דילדו גדול ולדפוק את עצמו אותו בתחת תוך כדי חזרה על המנטרה. דרשנו ממנו לצלם ולשלוח תמונות עירום של אשתו בלי שהיא יודעת. ועוד כל מיני דברים.

כשהוא צילם אותה מתקלחת עירומה ושלח לנו בלי להסס ידענו שהוא מוכן.

אז בעלי החליט לעבור לשלב הבא. לאלף אותה. יחד עם העבד, הם בנו תוכנית לפי הפנטזיות שלה, איך לשלוט בה, דייקו את התוכנית כך שתתאים בדיוק לפנטזיות הכי חזקות ואפלות שלה על שליטה.

באחד הערבים שאשתו רצה ל"שחק" במשחקי שליטה, הוא קשר אותה למיטה, עם הפנים למטה, ידיים פרוסות לצדדים, רגליים פתוחות. לפני שהם התחילו הוא התקשר אלינו.

"מה אתה עושה?" אנחנו שומעים שהיא שואלת אותו.

"יש לי אדונים חדשים, אני מציית להם"

"מה?"

"יש לי אדונים חדשים, אני מציית להם"

"מה זה השטויות האלו? תשחרר אותי"

פלאקקקק, שמענו הצלפה חזקה ממש בישבן שלה

"אאההה, תשחרר אותי מה אתה עושה"

פלאקק , פלאאק "אייי"

"יש לי אדונים חדשים אני מציית להם, את גם תצייתי להם. את תהיה השפחה של האדון שלי ותעשי כל מה שהוא אומר לך לעשות"

"די תפסיק"

פלאאק

בעלי התערב ""אני האדון שלך. את רוצה שישלטו בך, אני עכשיו הולך לדפוק אותך. אם את רוצה להפסיק תגידי את מילת הקוד שלך ושל בעלך"

היא "מי זה? תפסיקו עם זה"

פלאקק פלאק הוא הצליף בה קשה ואז תוך כדי שהיא מתחננת ובוכה "דייי"

בעלי "אם את רוצה להפסיק תגידי את מילת הקוד שלך ושל בעלך"

היא שתקה.

העבד הוציא את הדילדו והתחיל לדפוק אותה חזק.

בעלי: "אני עכשיו דופק אותך חזק את מרגישה איך אני דופק אותך"

היא "כן"

פלאאק חזק בתחת "איי"

בעלי: "כן אדון"

היא: "כן אדון"

בעלי: "תחזרי על המשפט הזה – אני רוצה להיות עבד שלכם, אני רוצה להיות שפחה שלכם, אני רוצה להיות זונה שלך"

היא "מה??"

פלאאק פלאאק

היא :" אני רוצה להיות עבד שלכם, אני רוצה להיות שפחה שלכם, אני רוצה להיות זונה שלך, אדון"

אני: "כלבלבי תענג את עצמך, תדמיין שאני שם"

וככה זה המשיך, הוא דופק אותה ומענג את עצמו, כשכבר שמענו בקול שלה שהיא ממש מגורה

בעלי "תשחרר לה יד"

העבד שחרר לה יד

"תענגי את עצמך"

"כן אדון"

בעלי: "תחנוק אותה"

שמענו אותו חונק אותה עד שהיא גמרה כל כך חזק ששמענו ממש חזק את הצעקות שלה בטלפון

בזמן שגמרה אני פקדתי על בעלה "כלבלבי תגמור, כלבלבי תגמור" והוא שפשף בעוצמה עד שגמר לה על הפנים.

אח"כ העבד דיווח לנו שמעולם לא היתה לה חוויה כל כך עוצמתית והאמת שגם לי זה היה עוצמתי בטירוף.

 

טוב מאוחר.

בפוסט הבא כבר אכתוב איך נפגשנו ואיך זה הסתבך.

לפני שנה. 17 במאי 2023 בשעה 0:33

(מפצלת לכמה שיהיה יותר קל לקרוא)

בעלי, האדון שלי אוהב שליטה מנטלית יחד עם השליטה פיזית. הוא לקח אותי למקומות שאני לא מאמינה שהגעתי אליהם.

כבר כתבתי על חוויה אחת ואנשים אהבו אז רוצה לחלוק עוד חוויה פסיכית באמת. שהתלבטתי אם לכתוב כי היא נוגעת לאנשים מהאתר.
זה יצא קצת ארוך אז אחלק לחלקים.

מידי פעם אנחנו מצרפים אלינו אישה שפחה. שרוצה להיות עבד.

מישהי שרוצה להיות חלק מהרמון שפחות, והוא שולט בה, משפיל אותה יחד איתי. אין הרבה כאלו אבל שמוציאים מישהי כזו זה מטורף לכולם.

מודה שאני אוהבת להרים את הראש ולראות את השפחה שלנו יורדת לי בזמן שאני קשורה למיטה עם ידים ורגליים מפוסקות בזמן שהוא דופק אותה מאחור. רק לכתוב את זה מדליק אותי.

פעם אפילו הבאנו מלכה שהתעללה בי כל כך שלא יכולתי לזוז אחרי זה ואח"כ היתה עם בעלי.

אבל לא על זה רציתי לכתוב. רציתי לכתוב על הסיפור הפסיכי על איך הפכנו בעל ואישה לעבד ושפחה/זונה שלנו ואיך זה הסתבך.

כבר הרבה זמן שאני יודעת שבעלי נמשך לרעיון של עבד גבר.

אני יודעת עד כמה נשים שהן שפחות אוהבות את השליטה של האדון או המלכה: שיפקדו עליהן, שישלטו עליהן,  את הרעיון של לאבד שליטה באופן מוחלט, את העונג שבלציית. אני יודע כי אני כזו. אבל יש משהו בעבדים גברים שהוא יותר עמוק ואפל מזה. עבד גבר ירד לתהום הכי עמוקה בשביל ציות. אין דבר שהוא לא יעשה. משהו בצמא המשוגע הזה משך את בעלי. והוא חיפש (וממשיך לחפש) זוג עבדים לשלוט בהם.

לפני כמה זמן, פנה אלינו גבר וסיפר שאשתו נשלטת, אוהבת שיקשרו אותה, יענשו אותה, יטפטפו עליה שעווה, יפקדו עליה. והוא בתור בעלה מידי פעם מנסה לשלוט בה, אבל עמוק בפנים הוא צריך שישלטו בו. הוא נשלט. בגלל זה הוא גם מסתובב באתר הזה.

הוא מחפש מישהי שתשלוט בו שתהפוך אותו לעבד שלה. הצמא הזה היה שם חזק. הוא אמר לנו שהוא מוכן לעשות כל דבר בשביל השליטה הזו. בשביל ההזדמנות להיות עבד למלכה. שיכלאו אותו, יענישו אותו, למצוץ לגבר ולבלוע, שיבעלו אותו מאחור, להיות אסלה, להיות עבד בית, לשלם כסף. הכל. היתה שם גם פנטזיה עמוקה שאשתו בעצמה תהיה עבד וזונה של מישהו אחר. הוא ואשתו עבדים של מלך, מלכה, או זוג.

כשהוא כתב לנו את זה ראיתי כמה זה מדליק את בעלי. וזה הסיפור על תהליך האילוף של העבד, של אשתו, ושלי ומה קרה לנו עם זה.

למרות שאשתו רצתה להשלט, הפנטזיה העמוקה של זה שכתב לנו היתה להשלט על ידי אישה.

אבל אני נשלטת לא שולטת.

הגמירות הכי חזקות שלי הן כשאני מרגישה ששחררתי כל שליטה, שכל השליטה היא אצל האדון שלי בזמן שהוא מעניש אותי או חונק אותי.

בעלי, האדון שלי, אוהב את השליטה המנטלית.

כבר הרבה זמן שהוא עובד חזק עלי בקטע הזה. אנחנו עובדים על מנטרות: בזמן שאני עם ויברטור, קשורה, עם צבתות בפטמות, והוא חודר אלי בעצמו או עם צעצוע, אני חוזרת על המנטרה "אני השפחה שלך, אני חייבת לציית לך" חוזרת וחוזרת, עד שאני גומרת. או שאני חוזרת על המנטרה "אני צריכה עונש, תעניש אותי אדון" חוזרת וחוזרת עד שאני גומרת.

בחודשים האחרונים עלינו רמה. הוא נוגע לי במצח ונותן לי פקודה, וכאילו שלחץ על כפתור אני נכנסת לדמות.

נוגע לי במצח ואומר "את ילדה רעה שיכולה לגמור רק שמפליקים לה", ואני נכנסת לדמות חזק. חוזרת על המנטרה "אני ילדה רעה שגומרת רק שמפליקים לה" חוזרת וחוזרת והוא מפליק חזק, כאבי תופת, סימנים אדומים, חוזרת וחוזרת "אני ילדה רעה שגומרת רק שמפליקים לה" חוזרת וחוזרת עד שגומרת.

נוגע לי במצח "את חתולת מין מיוחמת, רטובה ומיוחמת בטירוף" וכל הערב אני שוכחת איך לדבר מייללת "מיאו". חרמנית ורטובה בטירוף מהרעיון בזמן שאנחנו מזדיינים בטרוף.

נוגע לי במצח "אני רוצה שתייללי את היללה הכי מגרה שאת יכולה שתעמיד לי את הזין", לא האמנתי שאני מסוגלת להגיד "מיאאאווו" בצורה כזו מגרה.

נוגע לי במצח "אני אתן לך עכשיו את הדבר הכי טעים שאי פעם טעמת" ואני מוצצת לו כמו שלא מצצתי אף פעם ובולעת כל טיפה.

הרעיון שאני כלי ריק ובעלי ממלא אותו מנטלית ופיזית מחרמן אותי מאד.

כשבעלי, האדון שלי, התחיל להתכתב עם העבד, ראיתי ניצוץ בעיניים שלו והתרגשתי מזה.

 

באותו לילה הוא הפתיע אותי.

הוא נגע לי במצח ואמר "את רוצה כלבלב לשלוט בו. את רוצה כלבלב להיות המלכה שלו. את מלכה אכזרית".

לא ציפיתי לזה אבל הרגשתי איזה משהו קר ששוטף לי את הגוף.

חזרתי על המנטרה "אני מלכה אכזרית שרוצה כלבלב", תוך כדי שאני נוגעת בעצמי עם הויברטור, בזמן שהוא מחדיר לי אצבע. נגע לי במצח ואמר "תתני לכלבלב שלך פקודות" – והתחלתי לזרום ולתת פקודות :  "כלכלבי תלקק לי את הרגליים" הדליק אותי במיוחד. "כלבלבי אני רוצה לדפוק אותך מאחורה". "כלבלבי תציית". ככה עד שגמרתי.

הוא המשיך עם זה בימים הבאים ואהבתי את זה.

הוא הוסיף עוד רבדים. נגיעה במצח "את רוצה לגמור עם הכלבלבי, כשאת גומרת תפקדי עליו לגמור יחד איתך" ושגמרתי צעקתי "כלבלבי תגמור, כלבלבי תגמור". צמרמורת.

כל אותו הזמן הוא התכתב עם העבד. מתחיל איתו צעד צעד תהליך אילוף וירטואלי. הבין מה הפנטזיות העמוקות שלו והכין אותו לזה שנשלוט בו. הוא הראה לי את ההתכתבויות כל הזמן שהוא היה נותן לי פקודות להיות מלכה עם כלבלב וזה העצים עוד יותר את החוויה. העבד רצה מאד להיות כלבלב שלי, רצה מאד שנשלוט באשתו.

בעלי הכין אותו לטקס שליטה וירטואלי. והתחלנו אותו באותו הערב

(פיצלתי את הבלוג הזה כי אמרו לי שהוא ארוך מידי... המשך בפוסט הבא)

 

לפני שנה. 13 במאי 2023 בשעה 3:20

לא מאמינה שכותבת את זה. לא מאמינה שזה קרה, קורה, שאני עושה את זה. 

זה התחיל בערך לפני שנתיים. 

קודם לכן, בקורונה, נכנסנו חזק לעולם השליטה. 

נכנסתי לקשירות, שרשראות, הפלקות, עונשים, גיליתי שאני אוהבת שהוא ישלוט בי. האורגזמות הכי חזקות שלי היו כשהמוח נקי ואני רק חושבת על זה שאני שפחה שחייבת לציית. הוא היה מבקש ממני לחזור על זה כמו מנטרה "אני שפחה שאוהבת לציית" עד שגמרתי. 

כשהתחלנו לצאת החוצה עם סיום הקורונה, התחלנו עם משחקים של באטפלאג.

בהתחלה לכמה אירועים הייתי יוצאת עם פלאג. זה היה מדליק אותי מאד, מרטיב אותי. בחזרה הביתה היה לנו סקס מעולה. 

אז הוא ביקש ממני ללכת לכל מקום עם פלאג. כך שגם כשאני בלי רצועה. אני מרגישה את הפלאג בתחת ויודעת כל הזמן שאני שייכת לו. 

מהר מאד הוא ביקש שכל פעם שאני הולכת לשירותים אצלם ואשלח לו תמונה של הפלאג בתחת. זה ממש חרמן אותי. הייתי מגיע חרמנית בטירוף כל ערב. הוא היה שם עלי את הרצועה מפליק לי בתחת והיינו עושים סקס מדהים. 

ואז הוא ביקש שכשאני הולכת לשירותים אבקש ממנו אישור להשתין. בהתחלה זה היה מוזר, זרמתי עם זה כמעט כבדיחה. אבל זה נמשך וזרמתי עם זה.

זה נמשך ככה יותר מחצי שנה. לפני שאני הולכת לשירותים אני חייבת את האישור שלו. הייתי שולחת לו הודעה "אדון אני בשירותים", "תשתיני עכשיו" והייתי משתינה. ככה כמה חודשים. נכנסתי לזה.

 

יום אחד. ישבתי בשירותים שלחתי הודעה והוא לא ענה. שלחתי כמה והוא לא ענה.

זה היה קורה מידי פעם כשהוא היה עסוק. אז פשוט ויתרתי על זה ויצאתי וחיכיתי לשמוע ממנו. אבל לא שמעתי כל היום. הוא לא חזר אלי.

זה היה יום שהיה בו אירוע של העבודה ולבשתי ג׳ינס כחול צמוד אז זה מהר מאד התחיל ללחוץ לי, סימסתי והתקשרתי אבל הוא לא ענה. כמעט לא שתיתי באותו היום אבל הייתי חייבת ללכת לשירותים, היה לי ממש קשה ללכת ולא ידעתי כמה זמן אני יכולה להחזיק.

הגענו לאירוע כולם מרימים כוסית, אני שותה אותה יחד עם כולם. בערך 20 איש מהמשרד סביבי. אני בג׳ינס צמוד וחולצה שחורה צמודה. שותה ומחייכת אבל רואה כוכבים. חייבת לשירותים. 

 

פתאום אני שומעת צפצוף של הודעה. מוציאה את הטלפון ורואה שקיבלתי נודע . "תשתיני עכשיו".

בשניה הזו בלי לשלוט בכלל ולחשוב התחלתי להשתין עומדת ככה מול כולם. זה היה כזה שחרור שגם נאנקתי מהשחרור "אהההה."

כולם הסתכלו עלי בתדהמה. איך נהיה לי כתם של פיפי על כל הג׳ינס. איך הוא מתפשט למטה מרטיב לי את כל הג׳ינס. ומטפטף למטה. בחיים לא הרגשתי כל כך מושפלת. בשניה שזה נגמר רצתי לאוטו וחזרתי הביתה. 

לא דיברו על זה איתי במשרד אבל ידעתי שכולם מתסכלים ומרכלים עלי. הדיבור היה שהשתכרתי אבל אני ידעתי את האמת.

והוא האדון שלי המשיך בזה. עכשיו כשהיינו שוכבים הוא היה שם לי את הויברטור שאני הכי אוהבת מחדיר אצבע ומנחה אותי לדמיין בראש את הרגע הזה שאני משתינה מול כולם מושפלת ולגמור ככה. האמת שזה גירה אותי מאד וחשבתי על זה יותר ויותר. בעיקר כשגמרתי. 

הוא הרחיב לי את הפנטזיה הוא ביקש שאדמיין את הרגע שהשתנתי על עצמי אבל שאדמיין איך כל הגברים במשרד מסתכלים עלי עם הזין שלוף ומשפשפים בזמן שאני משתינה על עצמי. מה אני אגיד לכם זה עשה לי את זה. 

בימים האלו (בערך לפני שנה קצת פחות), מידי פעם הוא גם היה ממשיך לא להרשות לי להשתין כל היום. התרגלתי אבל זה היה קשה.

בערב הוא היה מביא גיגית לחדר שינה והיה מרשה לי להשתין על עצמי בזמן שאני גומרת ומפנטזת שכל הגברים במשרד מסתכלים עלי גומרת ומשתנה ומאוננים תוך כדי.

זה נמשך קצת זמן,   שלב הבא היה שהוא הוסיף לי את המנטרה "אני רוצה להיות הזונה של המשרד" והייתי חוזרת על זה מידי ערב. מפנטזת עליהם מסתכלים עלי רוצים אותי. גומרת ומשתינה. 

התחלתי ללבוש בגדים יותר חושפניים במשרד. מחשוף גדול. מכנסים קצרות. מכנסי עור צמודות. היה לי זוג מכנסי עור כל כך צמודות שלדעתי אנשים יכלו לראות את הפלא בתחת (שהמשכתי לשים). 

ואז לפני חודש הייתי חייבת להשאר מאוחר במשרד. הוא שאל אותי עם מי אני ואמרתי שאני וארי חייבים להשאר לעבוד וביקשתי אישור להשתין כי אהיה חייבת לחזור מאוחר. 

ההודעה שקיבלתי הפחידה אותי אבל זרמתי. לא יכולה להכחיש שאחרי כמה חודשים של פנטזיות היא גם משכה אותי והדליקה אותי. "את הזונה של המשרד אם את רוצה לגמור ולהשתין לכי עכשיו לארי ותראי לו. את צריכה את זה"

ארי היה ממש חמוד. נשוי יחסית טרי. אבל ראיתי את המבטים שתקע בי. אז פשוט הלכתי אל העמדה שלו שאלתי אם הוא רוצה ללכת למטבח. הוא הלך אחרי למטבח הכנו קפה ואני כאילו בטעות נצמדתי אליו התחככחתי בו כאילו בטעות אבל הוא לא התנגד.

תוך דקה היד שלי שפשפה את האיבר שלו דרך המכנסיים. פתחתי את המכנסיים והתחלתי למצוץ לו וביד השניה לאונן כל הפנטזיות שלי רצות לי בראש.

כשהוא גמר לי בפה, אני גמרתי וזרם חם של שתן יצא לי בלי שליטה על המכנסיים וכל הרצפה במטבח