שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

כותבת על דברים שקרו במציאות ובדימיון
כדי לנסות לעשות לי סדר בראש
לפני שנה. 13 במאי 2023 בשעה 3:20

לא מאמינה שכותבת את זה. לא מאמינה שזה קרה, קורה, שאני עושה את זה. 

זה התחיל בערך לפני שנתיים. 

קודם לכן, בקורונה, נכנסנו חזק לעולם השליטה. 

נכנסתי לקשירות, שרשראות, הפלקות, עונשים, גיליתי שאני אוהבת שהוא ישלוט בי. האורגזמות הכי חזקות שלי היו כשהמוח נקי ואני רק חושבת על זה שאני שפחה שחייבת לציית. הוא היה מבקש ממני לחזור על זה כמו מנטרה "אני שפחה שאוהבת לציית" עד שגמרתי. 

כשהתחלנו לצאת החוצה עם סיום הקורונה, התחלנו עם משחקים של באטפלאג.

בהתחלה לכמה אירועים הייתי יוצאת עם פלאג. זה היה מדליק אותי מאד, מרטיב אותי. בחזרה הביתה היה לנו סקס מעולה. 

אז הוא ביקש ממני ללכת לכל מקום עם פלאג. כך שגם כשאני בלי רצועה. אני מרגישה את הפלאג בתחת ויודעת כל הזמן שאני שייכת לו. 

מהר מאד הוא ביקש שכל פעם שאני הולכת לשירותים אצלם ואשלח לו תמונה של הפלאג בתחת. זה ממש חרמן אותי. הייתי מגיע חרמנית בטירוף כל ערב. הוא היה שם עלי את הרצועה מפליק לי בתחת והיינו עושים סקס מדהים. 

ואז הוא ביקש שכשאני הולכת לשירותים אבקש ממנו אישור להשתין. בהתחלה זה היה מוזר, זרמתי עם זה כמעט כבדיחה. אבל זה נמשך וזרמתי עם זה.

זה נמשך ככה יותר מחצי שנה. לפני שאני הולכת לשירותים אני חייבת את האישור שלו. הייתי שולחת לו הודעה "אדון אני בשירותים", "תשתיני עכשיו" והייתי משתינה. ככה כמה חודשים. נכנסתי לזה.

 

יום אחד. ישבתי בשירותים שלחתי הודעה והוא לא ענה. שלחתי כמה והוא לא ענה.

זה היה קורה מידי פעם כשהוא היה עסוק. אז פשוט ויתרתי על זה ויצאתי וחיכיתי לשמוע ממנו. אבל לא שמעתי כל היום. הוא לא חזר אלי.

זה היה יום שהיה בו אירוע של העבודה ולבשתי ג׳ינס כחול צמוד אז זה מהר מאד התחיל ללחוץ לי, סימסתי והתקשרתי אבל הוא לא ענה. כמעט לא שתיתי באותו היום אבל הייתי חייבת ללכת לשירותים, היה לי ממש קשה ללכת ולא ידעתי כמה זמן אני יכולה להחזיק.

הגענו לאירוע כולם מרימים כוסית, אני שותה אותה יחד עם כולם. בערך 20 איש מהמשרד סביבי. אני בג׳ינס צמוד וחולצה שחורה צמודה. שותה ומחייכת אבל רואה כוכבים. חייבת לשירותים. 

 

פתאום אני שומעת צפצוף של הודעה. מוציאה את הטלפון ורואה שקיבלתי נודע . "תשתיני עכשיו".

בשניה הזו בלי לשלוט בכלל ולחשוב התחלתי להשתין עומדת ככה מול כולם. זה היה כזה שחרור שגם נאנקתי מהשחרור "אהההה."

כולם הסתכלו עלי בתדהמה. איך נהיה לי כתם של פיפי על כל הג׳ינס. איך הוא מתפשט למטה מרטיב לי את כל הג׳ינס. ומטפטף למטה. בחיים לא הרגשתי כל כך מושפלת. בשניה שזה נגמר רצתי לאוטו וחזרתי הביתה. 

לא דיברו על זה איתי במשרד אבל ידעתי שכולם מתסכלים ומרכלים עלי. הדיבור היה שהשתכרתי אבל אני ידעתי את האמת.

והוא האדון שלי המשיך בזה. עכשיו כשהיינו שוכבים הוא היה שם לי את הויברטור שאני הכי אוהבת מחדיר אצבע ומנחה אותי לדמיין בראש את הרגע הזה שאני משתינה מול כולם מושפלת ולגמור ככה. האמת שזה גירה אותי מאד וחשבתי על זה יותר ויותר. בעיקר כשגמרתי. 

הוא הרחיב לי את הפנטזיה הוא ביקש שאדמיין את הרגע שהשתנתי על עצמי אבל שאדמיין איך כל הגברים במשרד מסתכלים עלי עם הזין שלוף ומשפשפים בזמן שאני משתינה על עצמי. מה אני אגיד לכם זה עשה לי את זה. 

בימים האלו (בערך לפני שנה קצת פחות), מידי פעם הוא גם היה ממשיך לא להרשות לי להשתין כל היום. התרגלתי אבל זה היה קשה.

בערב הוא היה מביא גיגית לחדר שינה והיה מרשה לי להשתין על עצמי בזמן שאני גומרת ומפנטזת שכל הגברים במשרד מסתכלים עלי גומרת ומשתנה ומאוננים תוך כדי.

זה נמשך קצת זמן,   שלב הבא היה שהוא הוסיף לי את המנטרה "אני רוצה להיות הזונה של המשרד" והייתי חוזרת על זה מידי ערב. מפנטזת עליהם מסתכלים עלי רוצים אותי. גומרת ומשתינה. 

התחלתי ללבוש בגדים יותר חושפניים במשרד. מחשוף גדול. מכנסים קצרות. מכנסי עור צמודות. היה לי זוג מכנסי עור כל כך צמודות שלדעתי אנשים יכלו לראות את הפלא בתחת (שהמשכתי לשים). 

ואז לפני חודש הייתי חייבת להשאר מאוחר במשרד. הוא שאל אותי עם מי אני ואמרתי שאני וארי חייבים להשאר לעבוד וביקשתי אישור להשתין כי אהיה חייבת לחזור מאוחר. 

ההודעה שקיבלתי הפחידה אותי אבל זרמתי. לא יכולה להכחיש שאחרי כמה חודשים של פנטזיות היא גם משכה אותי והדליקה אותי. "את הזונה של המשרד אם את רוצה לגמור ולהשתין לכי עכשיו לארי ותראי לו. את צריכה את זה"

ארי היה ממש חמוד. נשוי יחסית טרי. אבל ראיתי את המבטים שתקע בי. אז פשוט הלכתי אל העמדה שלו שאלתי אם הוא רוצה ללכת למטבח. הוא הלך אחרי למטבח הכנו קפה ואני כאילו בטעות נצמדתי אליו התחככחתי בו כאילו בטעות אבל הוא לא התנגד.

תוך דקה היד שלי שפשפה את האיבר שלו דרך המכנסיים. פתחתי את המכנסיים והתחלתי למצוץ לו וביד השניה לאונן כל הפנטזיות שלי רצות לי בראש.

כשהוא גמר לי בפה, אני גמרתי וזרם חם של שתן יצא לי בלי שליטה על המכנסיים וכל הרצפה במטבח

 

 

 

 

 

 

power puff girl - וואו ♡
לפני שנה
Sunny-side up - תכתבי לי
לפני שנה
עוף החול Phoenix - גרמת לי לדמיין את זה. שלמות.
לפני שנה
נווד במדבר​(שולט){sid} - תהליך מדהים של זוג מיוחד כל כך !
לפני שנה
חלקה כאישה​(אחר) - כתבתי לך באישי , אם תרצי לקרוא , לכבוד לי ....
לפני שנה
Dora The Explorer - וואו🤯
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י