שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

כותבת על דברים שקרו במציאות ובדימיון
כדי לנסות לעשות לי סדר בראש
לפני שנה. 21 במאי 2023 בשעה 21:07

הפעם הראשונה שנפגשנו היתה מדליקה.

מחוץ לדירה שלהם, בעלי, האדון שלי, הכניס לי לראש שאני המלכה והעבד יהיה הכלבלב שלי.

ברגע שנכנסנו לדירה, הוא קרס מיד על ברכיו כמו שהנחנו אותו ושמנו לו את הקולר.

אשתו הסתכלה עליו בהלם קצת לא הבינה איך זה הכל קורא, אבל בעל מיד תפס לה בצוואר והוריד אותה על הברכיים שם הוא שם גם עליה קולר.

לקחתי את הכלבלב שלי לספה, הורדתי לו את המכנסים והחדרתי לו פלאג עם זנב.

כבר עמד לו.

בנתיים בעלי התחיל להשתעשע עם אשתו וקרא לי לעזור לה בזמן שהכלבלב מסתכל עלינו.

לאט לאט הלילה נהיה מטורף יותר ויותר.

אני זוכרת רגעים מסויימים.

כמו הרגע שבו אני שוכבת קשורה למיטה, הפטמות שלי תפוסות חזק בשלשלאות. אני מרימה את הראש ורואה את השפחה שלנו יורדת לי, שבעלי דופק אותה חזק מאחור, תוך כדי שהוא מצליף בה ופוקד עליה "זה הדבר הכי טעים שאי פעם טעמת", הפנתי את הראש וראיתי את העבד הכלבלב שלי יושב בפינה ומסתכל עלינו ועלי בעיקר בעיניים מורעבות חרמניות, האיבר שלו זקור, בקושי לחשתי לו "כלבלבי תשפשף" והוא מיד התחיל לשפשף לעצמו. כשעמדתי לגמור התחלתי לקרוא "כלבלבי תגמור כלבלבי תגמור" ובזמן שאני גמרתי הוא שפשף חזק וגמר ממש יחד איתי. מטורף.

ככה היו עוד כמה פעמים, שבהם פשוט שלטנו בשפחה ובכלבלב שלנו, עשינו בהם כל מה שרצינו. בעלי בעיקר אהב את השפחה שלו ואני נהנתי מהעבד שלי, פקדתי עליו לפעמים השפלתי אותו או דרכתי עליו עם עקבים, אבל הרגשתי שהוא גם כלבלב שלי אז הייתי גם דואגת לו.

זה הדליק אותי ממש להסתכל איך הוא דופק אותה בזמן שאני מענגת את עצמי עם ויברטור ביד אחת והיד שלי מלטפת את הראש של הכלבלב ביד שני בזמן שהוא מלקלק לי את האצבעות והרגליים.

כשלבעלי, האדון שלי התחשק, הוא היה קורה לי להתעלל בשפחה, או להתחרמן איתה, או לענג אותו והייתי עוברת ממצב מלכה לשפחה שלו. אני אוהבת מאד את הרגשת חוסר השליטה, שהוא שולט בי מצווה עלי ואני לא יכולה להתנגד, אז אני הכי משתחרר ורק רוצה עוד. אני מסוגלת לגמור כשהוא מפליק לי.

אחרי כמה פעמים שהיינו אצלם, פתאום קרה אצלי משהו בפנים, הסתכלתי על בעלי דופק את השפחה שלו מאחור, היא היתה עם חסם בפה, אזיקים בידיים, והוא חנק אותה ומידי פעם נתן לה פליק חזק בתחת בזמן שהיא נאנקה.

זה ממש ממש חרמן אותי ופתאום בא לי גם. לקחתי ג'ל שמתי לעצמי על היד והתחלתי לשפשף לכלבלב שלי, הזין שלו עמד גם ככה, עם גומי ששמנו לו חזק מסביב לביצים, ועכשיו הוא היה ממש סגול, הכלבלב הסתכל עלי בעיניים מעריצות כששפשפתי לו.

הסתובבתי ירד על ארבע הרמתי את התחת באויר ופקדתי על הכלבלב "כלבלבי תדפוק אותי מאחור, אני הכלבה המיוחמת שלך עכשיו, תדפוק אותי חזק"

וואוו התגובה שלו היתה מהירה הוא בא אלי ונכנס אלי עמוק לתחת (אני אוהבת אנאלי מודה), כל הפעמים שבעלי ואני שיחקנו בזה שאני כלבה מיוחמת נכנסו לי לראש והייתי ממש בתוך זה. הזין העבה שלו הרחיב לי ממש את חור התחת, זה כאב קצת אבל היה וואוו.

זה היה אחד הזיונים העוצמתיים שחוויתי, הוא בתחת ואני עם הויברטור, כשעמדתי לגמור פקדתי עליו "תוריד את הגומיה כלבלבי" והוא משך את הגומיה שלו מהביצים, ואז שוב "כלבלבי תגמור כלבלבי תגמור כלבלבי תגמור" והוא התפוצץ לי בתחת ומילא אותו בשפיך וזה הביא אותי עד לקצה וגמרתי וצעקתי ממש חזק.

הצעקות שלי הפנו את תשומת לב של בעלי אלי, הוא התסכל אלי עם עיניים שואלות ואמרתי לו "גם לי מגיע קצת אדון". זה כנראה סיפק אותו, אבל לא אמרתי לו שזה היה משהו אחר.

אחרי זה שחזרנו הביתה, לא הפסקתי לחשוב על זה. גם כשהייתי שפחה של בעלי והוא דפק אותי, דמיינתי קצת את זה.

כתבתי וואטסאפ לעבד וקבעתי שנפגש רק שנינו – משהו שלא עשיתי בחיים. הוא כמובן ציית, הוא היה תמיד מציית לכל מה שכתבנו.

הברזתי מהעבודה באותו יום והגעתי אליו ביום, הוא פתח לי את הדלת ומיד קרס על הברכיים, בתחת כבר היה לו תקוע פלאג עם זנב, כמו שפקדנו עליו בפעמים קודמות. פקדתי עליו לעמוד "כלבלבי, היום אני הכלבה שלך, אני שייכת לך, תדפוק אותי כמו כלב גדול שדופק את הכלבה החרמנית שלו", והתחלנו להזדיין בטרוף. אני פקדתי עליו כל הערב ונכנסתי לתפקיד

ירדתי על ארבע "כלבלב תדפוק את הכלבה של חזק מאחור", "כלבלב תמחץ לי את השדיים של הכלבה"

התיישבתי לו על הזין ורכבתי עליו "כלבלב אני הכלבה שלך אתה המלך של הלהקה זיין אותי"

לחשתי לו באוזן "אני הכלבה שלך הקטנה אתה הכלב הגדול שדופק אותי עם הזין הגדול, אני מיוחמת ושייכת ללהקה שלך" והוא נטרף מזה, מילא אחרי כל הפקודות שלי ודפק אותי בלי הפסקה כמו איזה כלב חרמן.

ממש הרגשתי כאילו אני הכלבה הקטנה שלו ואיזה כלב גדול מזיין אותי, דמיינתי שאנחנו ברחוב וכולם רואים כמו שרואים כלבים מזדיינים ברחוב. פעם ראיתי כלב גדול דופק כלבה קטנה ממש ברחוב וזה מה שדמיינתי בראש.

לא הרשתי לו לגמור ואני לא זוכרת כמה פעמים גמרתי שלוש לפחות זה היה מדהים ממש נכנסתי לזה.

הייתי בעולם אחר כל הזמן חשבתי על זה.

בפעם הבאה קבענו שוב באמצע היום. הפעם היה לו מבט אחר בעיניים.

"על הברכיים כלבה", הפעם תורי היה לקרוס, הוא שם לי רצועה. מלמלתי "כלבלבי אני צריכה אותך אני הכלבה שלך" בזמן שהוא פתאום תקע בי פלאג עם זנב ממש גדול שהוא קנה.

הוא לקח אותי עם הרצועה לספה התיישב, שלף את הזין שלו, "בואי כלבה יש לי משהו טוב בשבילך", התנפלתי על הזין שלו ומצצתי כמו שלא מצצתי אף פעם. באיזה שלב הוא נעמד והתחיל לדפוק אותי חזק בפה, ממש מכאיב לי בגרון, כמה פעם הרפלקס שלי השתלט ולא הצלחתי אבל הוא המשיך לדפוק חזק. הוא הוציא את הזין ואני אמרתי "כלבלבי תגמור" והוא השפריץ לי על כל הפנים כמו באיזה סרט פורנו כשאני מלקקת את השפיך שלו.

ממש נכנסתי לתפקיד אני הכלבה הקטנה והוא הכלב אלפא ואיכשהו כשהיינו ככה גם הוא נכנס לזה למרות כל האילוף והתעללות. הוא ישב על הספה נרגע אחרי הגמירה ואני פשוט שכבתי על הספה עם הראש על הרגליים שלו כמו כלבה נאמנה וליקקתי לו את הזין והביצים. לא רציתי לצאת מהראש הזה.

אחרי אולי חצי שעה, פתאום שמעתי מפתחות בדלת, זו היתה אשתו השפחה שלנו. היא נכנסה, ראתה אותי על הספה , הרמתי את הראש מהירכיים שלו ונתתי בה מבט מתריס "זה שלי". היא היתה מופתעת מכל הסיטוציה ושאלה "האדון פה?" בעלה נענע בראשו...

 

אספר את ההמשך בפעם אחרת.

בעלי, האדון שלי, גילה את כל הסיפור כמובן, והוא הכריח אותי לכתוב את זה פה כחלק מהעונשים שהוא נתן לי.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י