צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אל תביאני לידי ניסיון ולא לידי ביזיון

לפני 9 חודשים. 26 ביולי 2023 בשעה 13:42

***אזהרת תוכן לא צנוע

ולא מאפיין את כותבת הבלוג

 

 

הפסיכיאטר הזה. אוח אני לא מסוגלת.

כל פרצוף שאתה מסתכל לעברי אני מצטמררת.

העיניים שלך, החיוך הביישני,השיער המאפיר,הידיים שלך. אני מזילה ריר. אני טיפשה. המוח שלי לא איתנו כרגע.

אתה בג’ינס וחולצה טי שירט בצבע ירוק פיסטוק.

אני בכלל לא אוהבת פיסטוק. אבל את הפיסטוק הזה הייתי מתה לטעום.

אני יושבת בכיתה. בקבוצה טיפול. אתה אומר לנו יש פה פרצופים חדשים שעדיין לא יצא לי להכיר. אתה מסתכל עליי. כל מה שאני חושבת עליו זה כמה הייתי רוצה להכיר אותך. אפילו לא צריך להשקיע במשחק תפקידים. אתה הפסיכיאטר ואני המטופלת. יש יותר מושלם מזה ?

אתה כותב על הלוח. הגוף שלך כל כך מושך. איך אתה עושה לנו את זה. אתה לא חוקי בעליל. יש לך טבעת על היד. אם לא היית נשוי זה היה חטא כלפי האנושות. אדם כמוך פנוי זה נגד הטבע. אבל בכל זאת אתה בגבולות שלי. טעטע תעזור לי. תרחם עליי. 

הקבוצה מדברת על תרופות. תופעות לוואי. אתה שואל אותנו איזה תופעות לוואי הרגשנו מהכדורים. אני אומרת בלי לחשוב ״חשק מיני״ איזה פאדיחות. אתה מחייך לי. אני צוחקת במבוכה. אתה מספר על תרופות שמגבירות ומדכאות את החשק המיני. מישהו בקבוצה אומר שמי שהמציא את הויאגרה יש לו גן עדן בעולם הבא. כולנו צוחקים. אתה מסתכל עליי. הנערה עם קעקוע דרקון אומרת שכשהיא לוקחת את הכדורים היא לא חרמנית. אין לה עצם בלשון. אני מסתכלת עלייה ושוב צוחקת במבוכה. אתה מדבר. מספר לך איך התרופות משפיעות על כל אחד. אתה מדבר על קנאביס. אני כול כך רוצה להקשיב. להתרכז. אני לא מסוגלת. בא לי להיות איתך בייחוד. אוי טעטע מה אתה היית אומר ?

מזל שזה רק בראש שלי.

הראש שלי מפליג למחוזות אחרים. אני בחדר שלך. אנחנו מדברים. אני מספרת לך עליי. אני מדמיינת אותי מספרת לך על התופעות לוואי של הכדור שלי. חשק מיני מוגבר. אני צוחקת. את מחייך. אתה אומר לי ״זה בעיה עבורך?״ אני אומרת לך שיש בתוכי כל כך הרבה אנרגיה מינית ואני לא יודעת לאן לנתב אותה. אני מתוסכלת. אני מחייכת לך. אי אפשר לעמוד בפני העיניים האלה. אתה מתקרב אליי. אתה מחבק אותי. שני גופים נפגשים. אני מתמסרת. אני מתרגשת. מסמיקה. אתה מחזיק לי את היד. מלטף. מנשק. מעביר לי יד על השיער. מלטף לי את האוזן. את הפנים. המגע שלך כל כך נעים. מענג. עוצמתי. אתה מניח לי אצבע על השפתיים. אני מלקקת אותה. מכניסה אותה לפי ומוצצת. אתה מתעורר. אתה נצמד אליי. אני מרגישה אותך מגורה ממני. אני נרטבת. אתה מרים אותי (אין לי מושג איך) ומושיב אותי על השולחן. אתה ממשש לי את החזה. מרגיש איך הפטמות שלי מתקשות מבעד לחזייה. אתה נצמד אל החזה שלי עם הפה שלך. נושך אותן מבעד לשמלה אתה מוריד לי את השמלה. את החולצה שמתחת. אתה חושף את החזייה שלי עם החזה שלי שמתפרץ לצאת החוצה. אתה מנשק כל נים ונים מהגוף שלי. אני נאנחת בהנאה. אתה מוריד ממני את עול החזייה. מסתכל על השדיים שלי ומתענג. מנשק, מלטף,מלקק,ממשש. דוחף את הפטמה שלי לפה שלך. יונק בתאווה. אני באורות. אני בעננים. כולי רטובה מוכנה אלייך. כל הגוף שלי נברא בשבילך. אני לא מסוגלת להתאפק. אני פותחת לך את הג’ינס. מוציאה את האיבר שלך. מתחילה ללטף,לנשק,ללקק. מכניסה אותו לפי. אני מרגישה שלא חווית את זה הרבה זמן. זה כל כך נעים לי להרגיש אותך. ככה. משוחרר. מתענג. אתה  מתחרפן ממני. מושך אותי אלייך. מתנשק איתי בתשוקה. אתה מסיר את הלבנים שלי. אתה מעביר יד בין רגליי. מרגיש כמה אני רטובה. כמה אני מוכנה בשבילך. אני על השולחן. אנחנו מתחברים. אתה כל כך חושק בי. אני מתהדקת סביב האיבר שלך. אתה נאנח בהנאה. מתנשף. מזיע. אני מחזיקה אותך חזק. הידיים שלך עליי. מחבקות. עוטפות. אני מרגישה אותך מתפרק בתוכי. זה ההרגשה הכי טובה בעולם. הנשימות שלך הופכות עמוקות. אני לא רוצה שניפרד לעולם. אל תלך אני אומרת. אנחנו נשארים כך עוד כמה דקות.

אתה מתלבש. אני עדיין בהלם על השולחן. אתה עוזר לי להתלבש. אתה אומר לי ״אל תדאגי אני אעזור לך לנתב את האנרגיה של הכדור. ״

קריצה קריצה

רגעים של בריחה​(אחר) - יש לו מקום פנוי??😀😀
לפני 9 חודשים
דקיקון​(נשלט) - פרי אסור (פעמיים)
× דמות טיפולית
× דמות סמכות
× דמות אבהית ("מאפיר")
= קוקטייל חרמנות⁵
לפני 9 חודשים
חסידה חולת אהבה​(נשלטת) - שכחת חתיך של העולמות. חחחחחח אין על התגובות שלך דקיקים תמיד מצליח לעודד אותי 😊
לפני 9 חודשים
דקיקון​(נשלט) - כנראה שרציתי לשכוח, אני מקנא 🙂
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י