שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אל תביאני לידי ניסיון ולא לידי ביזיון

לפני 6 חודשים. 4 בנובמבר 2023 בשעה 17:45

זוג דתי מחפש לצרף אישה

ככה זה התחיל. הכרתי אותם דרך האפליקציה. זוג בני 40+. בתמונה שלהם בפרופיל נראית אישה בשלה, לבושה בג׳ינס משופשף וטי שירט עם מחשוף וי,צבע עור כהה,שיער אסוף במטפחת פשוטה,חזה גדול מאוד, רגליים ארוכות. אהבתי את המראה שלה, נשי, אמיתי, לא מתאמץ ולא מתנצל, היא הצטלמה כמו שהיא ביום יום. שלא כמו רוב הפרופילים שמנסים בתמונות להציג כמה שיותר גרסה טובה יותר של עצמם . קרי צילום מחתונה, צילום מרוטש וכו.

כשקראתי את הפרופיל שלהם קיבלתי את הרושם שהיחסים האינטימיים שלהם הפכו משעממים. הילדים כבר גדלו. הבית הפך שקט. מסתבר שגם המיטה שקטה בלילה.

אהבתי את הרעיון. אמיתי. כנה. דימיינתי אותם בראשי. הכירו באוניברסיטה. עברו לגור יחד. התחתנו. שלושה ילדים. וכלב. או חתול. מהמרת על כלב. החיים הופכים לשגרתיים מאוד מהר. וכך גם התשוקה והרומנטיקה.

שלחתי להם הודעה. הצגתי את עצמי. ציינתי שאני לא מעוניינת להיות באינטימיות עם הגבר. רק עם האישה. 

הם התלבטו כמה ימים ולבסוף הסכימו לפגישה.

נפגשנו בבית קפה בעיר. שעת לילה מאוחרת. הם הגיעו יחד. מחזיקים ידיים. מרוגשים. אהבתי את זה.

הבעל גבוה, עור בהיר, זקן שחור, שיער שחור קצר,חובש כיפה סרוגה לבנה,לבוש חולצת טי שירט לבנה, ציציות, מכנסדגמח ונעלי עבודה.

האישה יפהפיה, גבוהה גם היא, רגליים ארוכות, מותניים מודגשים,חזה גדול ומרשים,צוואר ארוך, גומת חן מתוקה, עיניים ירוקות, היא הגיעה לבושה בשמלה פרחונית צנועה, מטפחת תואמת ועגילי חישוק.

אנחנו מתחבקות. אני מבחינה בריח הבושם שלה ריח נעים של לוונדר. בעלה משפיל אליי מבט ומהנהן לעברי. משום מה הוא לא נותן לי הרגשה של אי נעימות. אנחנו יושבים. אני והיא בעיקר מדברות. כשאנחנו יושבות אחת אל מול השנייה אני מתבוננת בה שהיא משכה את הריסים שלה במסקרה,פיזרה מעט סומק על לחייה. יש לה חיוך יפהפיה עם גומת חן כובשת. היא מספרת לי בחיוך של געגוע. הם הכירו בתנועה. אריאל. הם התאהבו. התחתנו צעירים מאוד כי לא יכלו להתאפק לשמור נגיעה. היא מורה לחינוך מיוחד. הוא מלמד בתלמוד תורה. יש להם חמישה ילדים. וכלבה. הם גרים ביישוב קהילתי. הם מספרים לי על הילדים שלהם בהתרגשות וגאווה. אני מקנאה.

אני נהנית לשמוע אותה. היא מאירת פנים. מחייכת. אישה סקסית ומושכת מאוד.

היא מספרת לי על חייה בשמחה. כשהיא מתחילה לדבר על דברים אינטימיים היא כבר פחות שמחה.

היא מספרת לי על עריכת השולחן שלהם. ביטוי נקי ליחסי אישות. על השולחן שלהם כבר לא מחליפים מפה, האישה לא יוזמת סעודה, הבעל נשאר רעב, האוכל לא מעניין, הבעל לא משקיע, האישה לפעמים לא גומרת מהצלחת ולפעמים בכלל אין אוכל על השולחן. זה פעם ראשונה שהם עושים את זה. מצרפים אישה.

לאשה היו התנסויות בתור נערה באולפנה. ובעלה תמיד היה מאוד מסוקרן לגביהן.

אני מהנהנת. תיארתי לעצמי. אני מסמיקה.

אני מגניבה מבט אל הבעל והוא משפיל את מבטו. פניו סמוקות. האישה מסתכלת עליי מרוגשת ונבוכה.

כולנו נבוכים. לכן החלטנו מראש לכתוב את הגבולות שלנו על פתק. שלא נצטרך לדבר עליהם בבית הקפה.

היא מגישה לי את הפתק שלהם.

״ בס״ד

אישה יקרה נשמח להזמין אותך אל השולחן שלנו.

אנחנו מבקשים :

-דיסקרטיות

-שמירה על נידה

-לכבד את הפרטיות שלנו

- לבעל מותר לצפות בנשים בעירום  

אני מסיימת לקרוא. אני מחייכת אליהם. אני מהנהנת בהסכמה ומקפלת את הדף בחזרה. לא חשבתי אחרת. אני מושיטה את היד אל עבר האישה. היא צוחקת ולוחצת את ידי. שלושתנו צוחקים במבוכה.

אני מגישה לה את הפתק שלי. בפתק שלי כתוב שאני לא מעוניינת במגע עם הבעל, שמירה על דיסקרטיות, ללא שימוש בדלת האחורית.

האישה מסתכלת בתמיהה. בעלה לוחש לה באוזנה. היא מגחחת ומהנהנת בהסכמה.

אנחנו לוחצות שוב ידיים והפעם אנחנו מתפקעות מצחוק. אנחנו עוברים על מילת ביטחון אדום, צהוב ירוק.

אחר כך אני מספרת להם על עצמי. על החזרה בתשובה. הנישואין. הגירושין. אני מספרת להם על הבת שלי. הם מקשיבים לי בקשב רב ושואלים אותי שאלות לעניין.

אחר כך אנחנו ממשיכים לדבר על החיים. על אמונה. על חינוך ילדים. על המצב במדינה.

אני והאישה מחליפים מבטים חודרים. בעלה לא מסתכל לי בעיניים. משפיל מבט כאשר אני מסתכלת עליו. אבל בחצי העין אני רואה שהוא מסתכל עליי בעניין רב.

אנחנו קובעים מקום, יום ושעה.

אנחנו נפרדים.

אני מלאת מחשבות וחששות אחרי המפגש. מתרגשת. משתוקקת. רטובה. הזוג הזה מאוד מצא חן בעיניי והיה לי מאוד נעיםב חברתם. למרות השיחה האינטימית ולמרות המבטים הרגשתי בנוח.

קבענו להשכיר חדר למחרת בערב במקום רנדומלי ולא בולט מידי. הם התארגנו כבר על בייביסיטר וגם אני הזמנתי את השכנה.

למחרת אני תוהה מה אלבש בערב. רציתי להשקיע בהלבשה תחתונה סקסית. אבל לא יותר מידי.

בחרתי מהארון חזיית תחרה שחורה. מעט שקופה ותחתוני חוטיני שחורים תואמים. לא לבשתי אותם הרבה מאוד זמן.

אני מתקלחת. מגלחת. מורחת קרם ובושם. לובשת את החזייה והחוטיני. מעל אני לובשת חולצה לבנה וחצאית בצבע אדמה. תוך כדי שאני מתלבשת ומתארגנת אני מלאת התרגשות. ציפייה. אני מתאפרת קלות, מסקרה סומק ושפתון ורוד.

צלצול בדלת. הבייביסיטר הגיעה. אני פותחת את הדלת. ילדת אולפנה מתוקה. היא מסתכלת עליי. ״יש לי דייט״. אני אומרת לה במבוכה. היא צוחקת ומאחלת לי בהצלחה.

אני נוסעת בדרך, מעשנת סיגריה והלב מתחיל לפעום במהרה. תוך כדי הם מסמסים לי שהגיעו ושולחים לי את מספר החדר. אני שמחה שהם הגיעו לפניי. אני מגיעה למלון ומחנה את הרכב. אני עולה אל חדר מספר 433. אני דופקת בדלת. להפתעתי הבעל פותח לי את הדלת. לבוש בחולצת טי שירט שחורה, ציצית וג׳ינס בהיר. מדיף ממנו ריח נעים של אפטרשייב. ריח גברי כמו שאני אוהבת. הבעל פתאום נראה הרבה יותר משוחרר ממה שהיה בבית הקפה. זה משמח אותי. ״שלום לך יקרה״ הוא אומר ואני נכנסת. אני רואה את האישה יושבת על הכורסא. לידה על השולחן בקבוק יין ושלוש כוסות.

היא לובשת שמלה אדומה צמודה שמדגישה את החזה שלה. השיער שלה אסוף במטפחת שחורה. היא נועלת נעלי עקב שחורות. זה כל כך מתאים לרגליה הארוכות. העיניים שלה מאופרות בצבע כהה, שפתיים משוחות בצבע שני. כן, היא לבושה הרבה יותר נועז ממני. אני חושבת לעצמי. אני שמחה לראות את שניהם יותר משוחררים. זה משרה עליי אווירה יותר נינוחה ופחות לחוצה. היא מחבקת אותי בשמחה ואומרת ״חיכינו לך״ ומצביעה על היין. בעלה ניגש לעברנו פותח את בקבוק היין ומוזג שלוש כוסות. הוא מברך בקול ושתינו עונות אמן. שלושתנו שותים ומצחקקים קצת. אני יוצאת אל עבר המרפסת. רוצה לעשן סיגריה. הבעל מופיע אחרי. אני מגלגלת לי סיגריה. הוא מושיט לי סיגריה רגילה. ״אני אוהבת לגלגל״ אני אומרת. הוא צוחק.

״את נראית מאוד יפה הערב.״ הוא אומר בלי להסתכל עליי. אני מסמיקה ומודה לו. הוא מספר לי ששניהם מרגישים איתי בנוח והם שמחים שיצא לנו להכיר. בלי קשר לעריכת השולחן.

״אנחנו ממש צריכים את זה.היחסים שלנו פוגעים מאוד בשלום בית.״ הוא משתף אותי. ״אני מאוד מבינה, חוויתי זאת על בשרי. ״ אני אומרת לו בכאב.

״אם משהו לא מרגיש לך בנוח אני מבקש ממך שתגידי. גם אם באמצע את רוצה שאני אסתובב,אתלבש או אפילו אצא.״ הוא מסתכל עליי במבט רציני.

אני מסתכלת אליו בחזרה. ״ אין בעיה. בלי נדר״ אני אומרת.

אנחנו מסיימים לעשן ונכנסים פנימה. אני סיימתי את הכוס יין שלי. אני שהאישה מזגה לה כבר כוס שנייה. אני מתיישבת לידה. הבעל מתיישב על הספה לידינו. אני מניחה את הכוס שלי.

אני מניחה יד על הברך שלה. היא מסתכלת עליי ומחייכת. אנחנו מתחבקות. אני מתכופפת ומלטפת את רגליה הארוכות. אני פותחת את הריצרץ ומסירה לה את נעל ימין. אני מרגישה את הידיים שלי רועדות. הגוף שלה חם. אני פותחת את הריצ׳רץ ומורידה את הנעל השנייה. האישה מעבירה יד על השיער שלי. אני מתרוממת. מסתכלת עלייה בעיניים. מלטפת את לחייה. מקרבת את שפתיי אליה ומצמידה אותן לשלה. אני מרגישה את שפתיים חמות. רטובות. אני מחבקת את גבה. היא מחזיקה בשיערי. אני מעמיקה את הנשיקה. השפתיים שלה רכות ונעימות. אני מכניסה לשון אל עבר הפה שלה. הלשונות שלנו נפגשים. הנשיקה הופכות למלאת תשוקה. אני שולחת יד אל עבר השדיים שלה וממששת אותו. היא מתמסרת. החזה שלה מאוד נעים למגע, מלא, נשי. אני לוחצת את שתי ידיי אל עבר השדיים שלה תוך כדי שאנחנו מתנשקות. היא מעבירה את ידיעה אל גבי. מחבקת אותי. ואחר כך אל מותניי. הריח שלה ממכר. המגע שלה נעים ועדין. לרגע אני קמה. מושיטה לה את ידי ומרימה אותה מהספה. שתינו מתחבקות. אני מסתכלת אל בעלה מעבר הכתף שלה. אני רואה כמה הוא מגורה. אני רואה את הג’ינס שלו מתוח והידיים שלו כמו מנסות להסתיר. אני מרומה את ידי אל עבר כיסוי הראש שלה. אני מורידה אותו ממנה בעדינות. קודם מסירה את המטפחת. אחר כך את הבובו. השיער שלה אסוף בפקעת גבוהה. היא מסירה אותה. נגלה אליי שערה. חום. נפוח. מתולתל. ארוך ויפהפייה. אני מסתכלת עלייה. מלטפת את שערה ביד אחת. ביד השנייה אני שולחת אל עבר הישבן שלה. הוא גדול ורחב. כל כך נעים ורך למגע. אני יורדת עם שתי הידיים למטה. אל עבר הפתח של השמלה. אני מסתכלת עלייה. היא מהנהנת שאני יכולה להמשיך. אני מלטפת את גופה תוך כדי שאני מסירה מעליה את השמלה האדומה. היא לובשת תחתונים לבנים כמעט שקופים. חזייה לבנה מתחרה. מחשוף עמוק. ניתן לראות את הפטמות שלה מבעדה.גדולות וכהות. המראה שלה כך מגרה אותי מאוד ואני מרגישה את עצמי רטובה מאוד. יש לה גוף נשי, מקומר,אמיתי, עם בטן שעברה לידות וחזה שעבר הנקות. אני מחבקת אותה חזק. מרגישה את החזה שלה נצמד לעברי. את גבה החשוף. היא מלטפת את שיערי. מצמידה את השפתיים שלה לנשיקה. הרבה יותר רטובה. הרבה יותר חמה. אני חופנת את החזה שלה בידיי. מלטפת. לוחצת. צובטת.

היא מתכופפת אל עבר שולי השמלה שלי ולאט לאט מורידה אותה. מראה החוטיני השחור שלי והחזייה השחורה נגלים לפניה. היא מחייכת אליי במבוכה. העיניים שלה זוהרות. שתינו מסמיקות. לפתע אני שמה לב שאני בשחור והיא בלבן. שתינו מסתכלות אל עבר הבעל. אני רואה שהוא מרגיש יותר נוח. הוא הוריד את המכנס. התחתונים שלו מופשלים עד הברכיים. האיבר שלו נגלה אלינו והיד שלו מלטפת אותו. כשאנחנו מסתכלות לעברו הוא מפסיק ללטף ומעט מנסה להסתיר את מערומיו.

*המשך יבוא *

אישה מבפנים​(נשלטת) - וואו, מושלם.
אשמח לקרוא עוד ממך 😘
לפני 6 חודשים
wolfer​(אחר) - וואוו וואוו וואוו, סיפור באמת מושלם ויפה.
מחכה להמשך....
לפני 6 חודשים
שולט קשוח וקשוב - ואוווו כתוב יפה מאוד ומגרה בטירוףףף.
מחכה להמשך ...
לפני 6 חודשים
ירושלמי קלאסי - מטורף! דורשים חלק 2 בדחיפות
לפני 6 חודשים
אאספרסו​(שולט) - יפה לך אישה מינית
לפני 6 חודשים
רגעים של בריחה​(אחר) - אוווחחחחחח....
נחשי מה.
לפני 6 חודשים
נשלט צנוע​(נשלט) - את מאד מוכשרת, כבוד. סיפור מקסים ושווה
לפני 6 חודשים
רקדן המילים​(שולט) - כותבת מדהים
לפני 6 חודשים
זוג פלוס​(שולטת) - מה המשך יבוא מה...?!?!
זה כמו לעצור שניה לפני שאת גומרת.
לא מתנהגים ככה😀
לפני 6 חודשים
Aציבעוני​(אחר) - טוווב מאוד
לפני 6 חודשים
sage2k2 - ככ יפה ומרגש ובקצב הנכון

מה תגובתםתלחזה המהפנט שלך.. לא הרחבת בנקודה המאוד מגרה הזו
לפני 6 חודשים
מחלפותיו של אבשלום​(שולט) - נהדר ומגרה ומאוד מאוד משמח, יש כאן איזו אווירת נינוחות טובה שאין בפוסטים אחרים וכואבים שלך
לפני 6 חודשים
SatanKatan - Wow
לפני 6 חודשים
תל אביבי איכותי​(שולט) - מממ. מחפש את חלק ב
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י